شهربازی های استانبول : گاهی کافیست برای داشتن سفری هیجان انگیزتر و بهتر، به دنبال تفریحات بگردید. شهر استانبول از دو قاره اسیایی و اروپایی تشکیل شده که هر سال به خاطر جاذبه های فوق العاده اش میلیون ها میلیون توریست و گردشگر تور استانبول را به سمت خود جذب می کند. در هر دو قسمت این شهر میتوان تفریحات مختلف پیدا کرد. استانبول شهربازی های محبوبی داشته که حتی بعضی از آن ها در سطح بین المللی معروف هستند. اگر میخواهید یک روز از سفر خود را به تفریح بگذرانید، پیشنهاد می کنیم شهربازی های استانبول را امتحان کنید. این شهربازی ها برای تمام گروه های سنی امکانات تفریحی داشته و روزی به یاد ماندنی و هیجان انگیز برای شما میسازند. 

شهربازی ژوراسیک لند استانبول

این شهربازی استانبول تقریبا ده هزار مترمربع مساحت داشته و همانطور که از نامش پیداست، در آن دایناسور پیدا خواهید کرد. تقریبا هفتاد نوع دایناسور شبیه سازی شده در این شهربازی نگهداری می شود. همینطور شهربازی ژوراسیک لند استانبول دارای موزه ای بوده که در آن تخم های دایناسورها و استخوان ها نگهداری می شوند و راجب آن ها توضیحی نیز داده شده است. برای هر گروه سنی میتوان در این پارک سرگرمی و تفریح پیدا کرد. یکی از مهیج ترین قسمت های این پارک، بزرگ ترین سینمای چهار تا شش بعدی آن بوده که مورد استقبال بسیاری ها قرار گرفته. در این شهربازی یک سالن نمایش انیمیشنی، محوطه کاوش، بزرگ ترین سرزمین بازی لیزر ترکیه، مکانی برای جشن گرفتن تولد، کافه و فروشگاهی برای هدایا و سوغاتی وجود دارد. شهربازی ژوراسیک از ساعت ده صبح تا نه شب با بوده و هزینه ورود به آن بین 29 لیر تا 39 لیر می باشد. 

شهربازی ژوراسیک لند استانبول

شهربازی ویا لند استانبول

از معروف ترین و محبوب ترین شهربازی های استانبول در نزدیکی پل گلدن هورن و محله ایوپ میتوان به شهربازی ویالند، بزرگترین پارک مصنوعی استانبول اشاره کرد. مساحت این شهربازی استانبول حدودا صد زمین فوتبال بوده و در آن قسمت های مختلفی مثل قسمت دنیای بازی، قسمت دنیای افسانه ها، دنیای هیجان و ماجراجویی ارائه شده اند. این شهربازی تنها به بازی های مختلف ختم نشده و دارای بوتیک ها و مراکز خرید بسیار می باشد. همینطور بسیاری از رویدادها و جشنواره ها در این شهربازی برگزار می شوند. شهربازی ویالند روزهای دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت دو صبح تا هفت شب و روزهای جمعه تا یکشنبه از ساعت ده صبح تا نه شب باز است. هزینه ورودی بزرگسالان پانزده تا 59 سال به این پارک 99 لیر، برای کهنسالان بالای شصت سال و برای کودکان سه تا چهارده سال نیز 89 لیر می باشد. 

شهربازی ویا لند استانبول

شهربازی ویا سی تما پارک استانبول

یکی دیگر از بهترین شهربازی های استانبول که حتما عاشقش خواهید شد، شهربازی معروف ویاسی تما می باشد. این شهربازی با بروزترین و بهترین تکنولوژی روز دنیا ساخته و در آن 35 قسمت تفریحی و بازی وجود دارد. شهربازی وی سی تما داری پنجمین ترین هوایی بزرگ و سریع قاره ای در تمام اروپا بوده که توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری استانبول آن را به اسم ترن رد فایر می شناسند. این ترن در دو ثانیه به نهایت سرعت یعنی 110 کیلومتر بر ساعت میرسد. طول مسیر ترن رد فایر 980 متر بوده و در هر بار حرکت خود میتواند تا دوازده نفر ظرفیت داشته باشد. بلندترین ارتفاع این ترن 55 متر است. جدا از این ترن، کنسرت رایگانی که هر شب ساعت هشت برگزار می شود نیز توانسته عامل جذب توریست ها و گردشگران باشد. شهربازی ویا سی تما پارک استانبول از روز دوشنبه تا شنبه بین ساعات دوازده ظهر تا دوازده شب و روزهای یکشنبه بین ساعات دو ظهر تا دوازده شب باز می باشد. هزینه ورودی به این پارک برای بزرگسالان بالای پانزده سال 94 لیر، برای کودکان چهار تا چهارده سال 84 لیر و برای کودکان تا سه سال رایگان می باشد. 

شهربازی ویا سی تما پارک استانبول

پارک شهر بایرام پاشا استانبول

یکی از بهترین شهربازی های شهر استانبول که در دل طبیعت نیز می باشد، پارک شهر بایرام پاشا است. این پارک امکانات تفریحی و خدمات بسیار داشته که شامل زمین های تنیس، بسکتبال، والیبال و فوتبال، ترن هوایی، انواع بازی های کودکان، برج پرچم، استخر و آبشار، مسیرهای موتورسواری و دوچرخه، آمفی تئاتر، سالن روباز سینما، محوطه نمایشگاه و اموزش هنرهای زیبا، مرکز سلامت، رستوران ها، کافه های مختلف و ... می باشند. همینطور توریست ها میتوانند با ماشین شخصی خود نیز به این پارک برسند. این پارک دارای پارکینگ بوده و از ساعت هفت صبح تا دوازده شب باز می باشد. 

پارک شهر بایرام پاشا استانبول

لونا پارک بوستانسی استانبول

لونا پارک بوستانسی نیز برای همه گروه های سنی اسباب و لوازم بازی داشته و در سال 2004 افتتاح شده است. ترن هوایی که در این پارک استانبول قرار داشته یکی از هیجان انگیزترین بازی های پارک بوده که همه دوست دارند آن را امتحان کنند. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول با هر وسیله نقلیه عمومی به راحت به این پارک رسیده و بین ساعت نه صبح تا نه شب از آن دیدن کنند. 

 لونا پارک بوستانسی استانبول