شهربازی لگولند دبی : شهربازی بزرگ لگولند با بیش از شصت میلیون قطعه لگو در شهر توریستی دبی قرار دارد. این شهربازی سال 216 افتتاح شده و برای خانواده هایی که کودکانشان دو تا دوازده سال بسیار مناسب می باشد. شهربازی لگولند دبی هفتمین شهربازی لگولند دنیا بوده و شامل بیشتر از چهل سواری تعاملی، پانزده هزار مدل لگو و دیگر تفریحات هیجان انگیز و باور نکردنی بوده که بهتر است خودتان بیایید و آن ها را تجربه کنید. اگر همراه با خانواده به این شهر سفر کرده اید، در تور دبی خود برنامه بازدید از شهربازی لگولند را نیز قرار دهید تا تجربه ای به یاد ماندنی و سفری لذت بخش همراه خانواده تان داشته باشید.

شهربازی لگولند دبی

قسمت های مختلف شهربازی لگولند دبی

شهربازی لگولند دبی به طور کلی به چند قسمت زیر تقسیم می شوند

  • کارخانه
  • شهر لگو
  • قلمرو پادشاهی
  • محوطه تخیل
  • فضای ماجراجویی
  • مینی لند

شهربازی لگولند از بیشتر از شصت میلیون تکه لگو ساخته شده و با تفریحات بسیار خوبی که برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی بوجود آورده، یکی از بهترین تفریحات در خاورمیانه است. در قسمت کارخانه، توریست ها و گردشگران میتوانند مراحل کامل ساخت قطعات لگو را از نزدیک ببینند. همینطور در این شهربازی بزرگ ترین فروشگاه لگو در خاورمیانه وجود دارد. قسمت شهر لگو نیز برای هدایت کردن هواپیما، قایق سواری، نجات دادن ساختمان درحال آتش و ... را انجام داد و یا حتی کسب درآمد کرد. یکی از جالب ترین قسمت های این شهربازی، محوطه تخیل است. در این قسمت میتوان ماشین ساخته و با دیگران رقابت کرد. قسمت قلمرو پادشاهی نیز، داستان پادشاهی است که در سرزمین قرون وسطایی زندگی می کرده و شما باید کشتی های اژدهایی را از قلعه پادشاهی بگیرید. اگر به ماجراجویی علاقه مند هستید، حتما سری به قضای ماجراجویی شهربازی لگولند بزنید. در این قسمت باید زیر آب غواصی کرده و از خرابه های معبد باستانی گنجی که دزدیده از یک فرعون را پس بگیرید. کودکانتان اگر بین شش تا دوازده سال سن دارند، میتوانند سوار ماشین های لگویی شده و با آموزش های پایه، گواهینامه رانندگی لگویی بگیرند.

قسمت های مختلف شهربازی لگولند دبی

رستوران های شهربازی لگولند دبی

در شهربازی لگولند دبی رستوران ها و کیوسک های بسیاری برای صرف غذا هستند. در این رستوران ها و کیوسک ها انواع و اقسام غذاهای بین المللی و عربی برای خانواده ها و توریست ها سرو می شوند. اگر کارت سالانه داشته باشید نیز شامل ده درصد تخفیف از روی منوهای رستوران و نوشیدنی ها خواهید بود.

رستوران های شهربازی لگولند دبی

هزینه بلیط و ساعات فعالیت شهربازی لگولند دبی

توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی میتوانند هر روز هسته از ساعت ده صبح تا شش بعد از ظهر از این پارک هیجان انگیز دیدن کنند. به طور کلی اگر بخواهید بلیط کامل پارک اند ریزورتز دبی را بگیرید، از 480 درهم قیمت داشته و تا 2495 که یک کارت سالانه می باشد میرسد. اما هزینه بلیط این شهربازی برای هر بزرگسال 295 درهم و برای کودکان سه تا یازده سال و همینطور بالای شصت سال 250 درهم می باشد.