در این لحظه با لست تورز همراه باشید تا یکی از تفریحات هیجان انگیز تایلند را به شما معرفی کنیم.

شهربازی دریم ورلد جایی که می تواند با بازی های هیجانی، آبی، فکری و انواع نمایش های موزیکال و سرگرم کننده یک روز پرهیجان و شاد را برای شما رقم بزند. این شهربازی در سال 1993 در شهر بانکوک تایلند ساخته شده که با وسایل بازی و سرگرم کننده ای چون ترن هوایی، پیست اتومبیل رانی، سرزمین یخی، تونل وحشت، تله کابین، انواع قطار، اسب و… می تواند آدرنالین خون تان را حسابی ترشح کند. هزینه بلیط برای هر نفر 95 هزار تومان می باشد و برای افرادی که قد زیر 90سانت دارند نیز رایگان می باشد. در این مجموعه علاوه بر بازی های متنوع فروشگاه های سوغات نیز وجود دارد.همچنین چند رستوران هم در مجموعه برای توریست ها موجود است. در این مطلب قسمت های مختلف شهربازی را معرفی می کنیم:

1.تورنادو ( وسیله ای شبیه به آونگ که دور تا دور آن صندلی است و مسافران را با سرعت 75کیلومتر در ساعت در هوا می چرخاند و معلق است.

2. سوپراسپلش ( وسیله ای که به صورت قطار است و هم از آب می گذرد و هم از خشکی)

3.هریکین ( تاب غول پیکری که دوردیف صندلی پشت هم دارد و با شتاب مسافران را تاب می دهد و تا ارتفاع 20 متری نیز بالا می رود)

4.گرند کانیون ( قایقی بزرگ و گرد که دورتادورش صندلی است و با آرامی مسیر پر پیچ و خم وزیبایی را طی می کند )

5.سرزمین برفی ( این سرزمین شبیه سازی شده با خانه اسکیمویی و سرسره های برفی دمای منفی 8 درجه سانتیگراد دارد که حتما با کلاه و کاپشن باید وارد شوید)

تونل وحشت، مزرعه حیوانات، منوریل، خانه متروکه،قطار هوایی، وسایل تفریح و شادی، سرگرمی هایی مخصوص کودکان مثل (ترن موش سرعت، دهکده ی حیوانات، ماشین برقی، عمارت متروکه، تونل وحشت، قایق هندی، قایق پدالی، قایق پرنده، تله کابین، وایکینگ ها، ربات، خانه ی میکی موس غول پیکر، انواع بازی های کودکان ) از جمله دیگر قسمت های این شهربازی بزرگ می باشد.

برای سفر به بانکوک و سرزدن به این شهربازی مهیج از تور تایلند ما دیدن فرمایید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@