شرایط خرید آپارتمان در باکو : مهاجران و مسافران تور باکو در این کشور میتوانند با چند راه سرمایه گذاری و خرید تجاری واحد تجاری، سپرده گذاری در بانک ها و ثبت شرکت در آذربایجان، اقامت این کشور را بگیرند. یکی دیگر از شرایط دریافت اقامت این کشور، خرید ملک و آپارتمان در باکو است. البته براساس قانون بین المللی و همینطور قانون آذربایجان، یک شهروند خارجی امکان این را ندارد که در کشور دیگری زمین خریداری کند. ولی قانون بیشتر کشورها از جمله آذربایجان به این صورت بوده که فرد می تواند برای دریافت اقامت، اپارتمانی در این کشور با ارزش بیشتر از 100000 منات به صورت یکساله خریداری کند. همینطور اگر یک فرد خارجی زمینی را از طریق وام مسکن سلب حق اقامه دعوی یا هدیه بدست آورده باشد، باید ظرف مدت یک سال آن را بفروشد. این کشور تا ده سال اجاره نامه نیز میدهد. بنابراین شما میتوانید با خرید ملکی به ارزش 100.000 منات در این کشور، علاوه بر صاحب خانه شدن، اقامت باکو را هم داشته باشید.

شرایط خرید آپارتمان در باکو

سال های گذشته تنها به افراد سرمایه گذار، کارت اقامت در باکو ارائه می شد ولی امروزه این قانون وزارت امور خارجه کشور آذربایجان تغییر کرده و اکنون علاوه بر خود فرد، برای خانواده او هم کارت اقامت صادر می شود.

شرایط خرید آپارتمان در باکو

همچنین اگر درباره شرایط خرید آپارتمان در باکو اطلاعات کافی نداشته و نیاز به یک مشاوره خوب دارید، میتوانید با تماس با شرکت لریک سوالات خود را بپرسید و راهنمایی شوید.