سیم کارت گردشگری استانبول : یکی از کارهای واجب و ضروری که باید برای سفر به کشوری خارجی انجام دهید، خرید سیم کارت مناسب است تا با بتوان با دوستان، آشنایان و خانواده در ارتباط بود. با اینکه اینترنت پر سرعت این مشکل را برطرف کرده و دیگر نیازی به خرید سیم کارت نباشد اما بازهم بهتر است سیم کارت آن کشور را تهیه کنید. خدمات رومینگ بین المللی اپراتورهای ایرانی مثل ایرانسل و همراه اول در کشور ترکیه فعال بوده و اگر سفری کوتاه به یکی از شهرهای ترکیه مثل استانبول را دارید، میتوانید از سیم کارت ایرانی خود استفاده کنید. ولی پیشنهاد ما برای توریست ها و گردشگران تور استانبول که سفرشان بیشتر از سی روز طول می کشد این است که حتما سیم کارت گردشگری استانبول تهیه کنند تا از هزینه های اضافی به دور باشند. چرا که در این دوران اگر قصد استفاده از سیم کارت ایرانی خود را داشته باشید باید آن را در سامانه ارتباطات ترکیه ثبت کنید. سیم کارت گردشگری استانبول قیمت به صرفه ای داشته و خیلی راحت در اختیار توریست ها و گردشگران قرار میگیرد. 

سیم کارت گردشگری استانبول

خدمات سیم کارت گردشگری استانبول

سیم کارت گردشگری استانبول دارای سی دقیقه مکالمه داخلی، سیصد دقیقه مکالمه بین المللی و ده گیگ اینترنت پر سعرت بوده که هزینه اش تنها 97 لیر می باشد و میتواند تا نود روز از آن استفاده کرد. همینطور اگر حجم اینترنت این سیم کارت تمام شده باشد میتوانید از بسته های مختلفی برای خرید اینترنت استفاده کنید. 

خدمات سیم کارت گردشگری استانبول

نحوه خرید سیم کارت گردشگری

برای خرید این سیم کارت گردشگری باید به نزدیک ترین نمایندگی ودافون مراجعه کرده و همینطور برای شارژ کردن ان شماره *۱۲۳*۲۳# از راست به چپ را وارد کرده و میزان اعتبار خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید که تنها کسانی که پاسپورت خارجی داشته باشند میتوانند اقدام به دریافت سیم کارت گردشگری استانبول کنند. 

نحوه خرید سیم کارت گردشگری

مدارک مورد نیاز برای دریافت سیم کارت گردشگری استانبول

برای خرید این سیم کارت باید پاسپورت خود را به اپراتور نمایندگی مورد نظر ارائه داده و فرمی که داده می شود را براساس اطلاعات پاسپورت پر کنید. همینطور بهتر است بدانید که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول تنها میتوانند سیم کارت های اعتباری تهیه کنند. همچنین اگر سفرشان بیشتر از یک ماه به طول بی انجامد، باید گوشی خود را رجیستر کرده و مالیات سیم کارت و گوشی را پرداخت کنند. 

مدارک مورد نیاز برای دریافت سیم کارت گردشگری استانبول

نحوه فعال کردن اینترنت سیم کارت گردشگری استانبول

برای فعال کردن اینترنت سیم کارت گردشگری باید در ابتدا سیم کارت خود را شارژ کرده و از بین بسته هایی که اطلاعات ان در بروشور نوشته شده، بهترین سرویس و تعرفه را برای خود انتخاب کنید. بسته های اینترنت برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول شامل پانصد دقیقه مکالمه، هزار عدد پیام کوتاه و دو گیگ اینترنت بوده که معمولا هزینه آن ها شصت لیر به بالا می باشد. استفاده از این سیم کارت بیرون از خاک ترکیه امکان پذیر نبوده پس بهتر است مدت زمان بسته انتخاب خود را مناسب انتخاب کنید. 

نحوه فعال کردن اینترنت سیم کارت گردشگری استانبول