سیتی واک دبی : سیتی واک نام یک مجموعه روباز در دبی بوده که منبع انرژی در دبی است. این مجموعه ترکی بی از سبک جدید زندگی همراه با فروشگاه ها و اوت لت های روباز می باشد. توریست های و گردشگران تور دبی این مکان را به خاطر سه مسیر مخصوص پیاده روی اش که از خیابان های اروپایی الهام گرفته اند دوست دارند. در مجموعه سیتی واک دبی میتوان رستوران ها و بارهای بسیاری پیدا کرد. رستورانهای بسیار خوبی در این مجموعه قرار دارند و برای مشتریان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. در ادامه شما را بیشتر با مجموعه سیتی واک دبی و جاذبه های آن آَشنا می کنیم، همراه لست تورز بمانید. 

سیتی واک دبی

جاذبه ها و خدمات سیتی واک دبی

این مجموعه توسط شرکت مراس ساخته شده است. سیتی واک دارای بسیاری از مغازه های خرده فروشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و فروشگاه های برند محبوب دنیا در دبی می باشد. سیتی واک درواقع مجموعه بزرگی از مراکز های تجاری معروف و بازارهای بین المللی است. شاید این مجموعه مکانی مناسب برای خرید نباشد اما برای صرف یک شام عالی همراه با خانواده و دوستان در فضای آرامش بخش رستوران ها و کافه های این محله بسیار مناسب هستند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی در بازدید از سیتی واک میتوانند با مردم محلی و فرهنگ آن ها نیز آشنا شوند. از معروف ترین جاذبه های این مجموعه، دریاچه ای است که طرز خارق العاده ای در سیتی واک طراحی شده. این دریاچه اکنون مکانی برای استراحت، صرف غذا و تماشای برج مرتفع و جذاب خلیفه می باشد. این مجموعه برای کودکان نیز مکان های تفریحی دارد. در سیتی واک بازارها بزرگی وجود داشته و هر سال میزبان بسیاری از جشنواره ها، کنسرت ها و نمایش های مختلف می باشد. 

جاذبه ها و خدمات سیتی واک دبی

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به سیتی واک دبی

تورسیت ها و گردشگران تور ارزان دبی میتوانند از محل اتصال جاده الوصل و الصفا و از خروجی دی 71 به سمت جاده شیخ زاید و جمیرا حرکت کرده تا به سیتی واک دبی برسند. این مجموعه هفت روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد.