سوغات سنگاپور : سوغات میتواند نماد یک شهر یا کشور باشد. میتواند هرچیزی مثل صنایع دستی، محصولات صنعتی و مواد غذایی باشد که شما برای نزدیکان و دوستان و یا برای خودتان یادگاری تهیه میکنید. سوغات سنگاپور بیشتر مواد غذایی خوشمزه است که برای شما معرفی میکنیم.

خشکبار سوغات سنگاپور

اولین و بهترین سوغاتی خوشمزه که گردشگران و مسافرانی تور سنگاپور به سراغ آن میروند خشکبار است! بله خشکبار این کشور استوایی طرفداران بسیاری دارد حتما آن را امتخان کنید. این خشکبارها را میتوانید از تمام سوپرمارکت ها و بازارهای سنگاپور پیدا کنیدو

خشکبار سوغات سنگاپور

رول‌ میگوی فلفلی سوغات سنگاپور

سنگاپور خوشمزه ترین و لذیذترین سوغاتی ها را برای شکموها دارد. دومین سوغاتی اسنک فوقا االعاده رول میگوی فلفلی است. اگر طاقت خوردن فلفل هاب خوش طعم و تند را داردید از فروشگاه ها و سوپرمارکت های سنگاپور میتوانید انواع و اقسام این رول میگوها را پیدا کنید که بسته بندی های تندیس مرلاین به فروش میرسد.

رول‌ میگوی فلفلی سوغات سنگاپور

چای سوغات سنگاپور

کشور سنگاپور به داشتن انواع و اقسام چای های خوب عطری معروف است. از معروف ترین چای ها و عجیب ترین چای ها به اسم سقید و زرد گرفته تا چای های قرمز معمولی در فروشگاه های این کشور به فروش میرسد. میتوان گفت بیشتر از هشتصد نوع چای در سنگاپور یافت میشود.

چای سوغات سنگاپور

کایا سوغات سنگاپور

صبحانه خورها حتما مربای کایا را همراه با نان تست امتحان کنند. سوغات سنگاپور واقعا خوشمزه به نظر میرسد مردم سنگاپور همیشه این مربا را کنار صبحانه خود میل میکنند. این مربا ترکیبی از تخم مرغ، نارگیل و شکر بوده و به سبز رنگ است.

کایا سوغات سنگاپور

مرلاین آب‌نباتی سوغات سنگاپور

یکی از کمپانی های تنقلاتی سنگاپور، آب نبات ها و شکلات های خود را به شکل تندیس مرلاین درآورده و بعد از خشکبار این مرلاین ها خوشمزه ترین و مشهور ترین سوغاتی های سنگاپور هستند که توریست ها و گردشگران آن را تهیه میکنند.

مرلاین آب‌نباتی سوغات سنگاپور

تارت آناناس سوغات سنگاپور

تارت شیرینی محبوبی است و در سنگاپور انواع این شیرینی مخصوصا شیرینی تارت آناناس طرفداران بسیاری داشته و انواع مختلفی دارد که بهترین آن تارت آناناس دایره ای شکل است.

تارت آناناس سوغات سنگاپور

صنایع دستی پراناکان سوغات سنگاپور

این دفعه سوغاتی سنگاپور خوردنی نبوده و ترکیبی از صنایع دستی چین و مالایی ها میباشد. این صنایع دستی بیشتر برای تزئین کردن خانه استفاده میشود

صنایع دستی پراناکان سوغات سنگاپور

محصولاتی با طرح مرلاین سوغات سنگاپور

تندیس مرلاین به جز آبنبات به شکل های گوناگون دیگر جزو سوغاتی های سنگاپور قرار گرفته به این صورت که طرح های مختلف از آن روی کتاب ها، رومیزی ها، لباس، لیوان و حتی خودکار نقش بسته شده. 

محصولاتی با طرح مرلاین سوغات سنگاپور