سوغات بارسلونا : اگر یکبار خودتان، خانواده و یا دوستانتان به شهر رویاهای اسپانیا، بارسلونا سفر کرده باشید، انتظار سوغاتی خواهید داشت! سوغات نشانه فرهنگ، تاریخ و جاذبه یک کشور می باشد. سوغات بارسلونا نیز به همین صورت بوده اما به خاطر تنوع زیاد و زیبا بودنشان طرفداران بیشتری بین توریست ها و گردشگران تور اروپا دارند. بارسلونا فروشگاه های بومی بسیاری زیادی در محله ها و نقاط مختلف توریستی دارد. همینطور آثار هنرمندان نیز در این شهر بسیار ارزشمند واقع می شوند. بارسلونا نه تنها اشیای سوغاتی بلکه خوراکی سوغاتی هم داشته که از محبوب ترین هدیه ها از طرف این شهر هستند. اگر قصد خرید هدایای خوراکی را دارید، این خرید را به روز آخر سفر خود موکول کنید تا فاسد و خراب نشوند. همینطور در ادامه بسیاری از صنایع دستی از جمله ادویه جات و شمشیر را معرفی خواهیم کرد که در فروگاه به صورت جداگانه بررسی می شوند و در مورد حمل آن ها قوانینی هستند که باید رعایت کنید. 

آبانیکو بادبزن اسپانیایی

حتما در فیم ها و یا موزیک ویدیوهای اسپانیایی، بادبزن های بزرگ، رنگارنگ و بسیار زیبایی را دیده اید. این بادبزن که به زبان اسپانیایی به آن آبانیکو می گویند، بین توریست ها و گردشگران تور اسپانیا محبوبیت بسیاری دارد. بسیاری از توریست ها از این بادبزن ها برای رقص های سنتی اسپانیا استفاده می کنند. آبانیکو میتواند هدیه زیبا و منحصربفردی برای خانم ها باشد. 

آبانیکو بادبزن اسپانیایی

روغن زیتون اسپانیایی

بهترین روغن زیتون دنیا، روغن زیتون اسپانیا است. مردم شهر آندلس اسپانیا این روغن زیتون خوشمزه را تامین می کنند. توریست ها و گردشگران میتوانند در بطری هایی به اندازه و ابعاد مختلف این روغن زیتون ها را تهیه کنید. نکته ای که در حمل روغن زیتون اسپانیایی باید رعایت کنید این است که سعی کنید مقدار زیادی از آن را با خود به فرودگاه نبرید. 

روغن زیتون اسپانیایی

لباس فلامنکو

اگر میخواهید برای خانم ها سوغاتی بگیرید، پیشنهاد ما به شما یک دست لباس فلامنکو است. از این لباس ها برای کودکان، خردسالان و بزرگسالانه وجود دارد. وجود ترکیب رنگی مختلف و سایز های متنوع بر این لباس ها باعث شده تا طرفداران بسیاری بین توریست ها و گردشگران پیدا کنید. همینطور برای این لباس ها کلاه ست نیز وجود دارد. 

لباس فلامنکو

زعفران اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از تولیدکنندگان اصلی زعفران در دنیا بوده و این زعفران ها را سالیان سال است که در قسمت خود مختار کاستیا لمانچا تولید کرده و پرورش میدهد. زعفران یکی از بهترین ادویه هایی بوده که طعم بسیار عالی به غذای میدهد. این سوغاتی خوش عطر و بو را میتوان در بازارهای ادویه جات بارسلونا با بسته بندی های پلاستیکی کوچک پیدا کرد. 

زعفران اسپانیا

پوستر گاوبازی

حتما میدانید که گاوبازی قسمتی از فرهنگ و تاریخ کشور اسپانیاست. با اینکه بسیاری از مردم به خاطر این حیوان آزاری و اذیت آن ها معترض هستند ولی مردم اسپانیا اینکار را یک کار سرگرم کننده میدانند. حتی میتوان گفت بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا برای تماشای این گاوبازی سنتی به آن سفر می کنند. اما هستند بسیاری از افراد که طاقت تماشای این بازی را ندارند به همین خاطر ترجیح میدهند پوسترهای گاوبازی اطراف خیابان ها را خریداری کنند. 

پوستر گاوبازی

شال مدل اسپانیایی

انگار تمام سوغاتی های کشور اسپانیا اکسسوری های مورد استفاده بانوان می باشد! یکی دیگر از سوغات بارسلونا، شال بسیار شیک و مدر روز اسپانیایی است. این شال های رنگارنگ دل هر خانمی را میبرد. 

شال مدل اسپانیایی

اشیای سفالی و سرامیکی به سبک اسپانیایی

در کشور اسپانیا هنر اشیای سفالی و سرامیکی بسیار رواج داشته و همینطور خیلی از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا از اشیای سفالی و سرامیکی مثل فنجان، زیر سیگاری، ماگ، کاسه و بشقاب و ... با خود میبرند. 

اشیای سفالی و سرامیکی به سبک اسپانیایی

قاشقک یا کاستانت

یکی از سوغات بارسلونا که میتواند برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا عجیب اما جالب باشد، قاشقک یا کاستانت است. این قاشقک ها از سازه های کوبه ای بوده که وقتی در دست به هم برخورد می کنند، صدای کلیک میدهد. بسیاری از رقصنده های اسپانیایی در رقص های خود با این ساز همراه می کنند. اگر به دنبال سوغاتی خاصی در بارسلونا هستید، قاشقک میتواند مناسب باشد. 

قاشقک یا کاستانت

شمشیر تولدو

یکی دیگر از هیجان انگیزترین سوغات شهر بارسلونا، شمشیر تولدو می باشد. این شمشیر قدمتی مربوط به قرن ها پیش داشته و شمشیر و سپرهای آن سپاهیان اروپایی را تا قبل از اختراع اسحله های گرم مجهز کرده بود. امروزه این شمشیرها بین توریست های تور ارزان اروپا محبوب و جذاب شناخته شده و به عنوان سوغات هدیه داده می شوند.

شمشیر تولدو