سواحل شهر استانبول : یکی از بزرگترین شهرهای استانبول که بین تمام توریست ها و گردشگران سراسر دنیا معروف و محبوب بوده، شهر استانبول می باشد. استانبول بارها یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیا بوده و این را مدیون آثار تاریخی و بسیار زیبایی است که در خود دارد. بسیاری از این بناها هرکدام برای خود حکایت ها و افسانه هایی برای تعریف کردن دارند. از کاخ های بیزانسی و رومی گرفته تا قصرها و کاخ های سلطنتی امپراتوری عثمانی، همگی عامل جذب توریست ها و گردشگران بوده اند. اما اینبار نمی خواهیم یکی از این آثار و بناهای تاریخی را برای شما معرفی کنیم، با نزدیک شدن به فصل بهار و تابستان و استقبال بی نظیر توریست ها و گردشگران تور استانبول نوروز 98، تصمیم گرفتیم تا استراحتگاه های محبوب توریست ها در این شهر را معرفی کنیم. سواحل استانبول بهترین مکان برای استراحت و ریلکس کردن هستند. در ادامه لست تورز بهترین و معروف ترین سواحل این شهر را برای شما معرفی کرده تا سفر هیجان انگیزی به استانبول داشته باشید. 

سواحل جزایر آدالار استانبول

اگر تنها یکبار از جزایر آدالار دیدن کنید، دیگر هرگز دوست ندارید برگردید! در این جزایر هیچ ماشین و یا موتوری نخواهید دید انگار به صدها سال پیش سفر کرده اید. به جای این وسایل نقلیه ماشین یا موتور، با کالسکه های اسب در جزیره جابجا خواهید شد. همینطور توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند دوچرخه کرایه کرده و در این جزیره به گشت و گذار بپردازند. با ورود به این جزیره، خانه و کلبه های بسیار قدیمی در آن خواهید دید که کنار خود درخت های کهنسال و وحشی قرار دارند. این جزایر که به اسم جزایر پرنس استانبول نیز شناخته می شوند، از نه جزیره کوچک تشکیل شده اند که از مرکز شهر استانبول و بیست کیلومتر فاصله داشته و در دریای مرمره قرار دراند. این جزایر در روزهای تابستانی بهترین مکان برای قایق سواری و هستند به خصوص جزایر کینالیدا، بورگازادا، هیبلیدا و بیوک آدا. اگر میخواهید برای اولین بار از یکی از این جزایر دیدن کنید، جزیره بیوک آدا را به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول پیشنهاد می کنیم. این جزیره هتل های بسیار خوبی برای اقامت داشته و هزینه ارزان تری هم دارد. دسترسی به آن نیز از اسکله کاباتاش در محله بی اوغلو استانبول امکان پذیر است. نکاتی که در سفر به این جزیره باید به یاد داشته باشید به این صورت هستند که هزینه خورد و خوراک و رستوران در این جزایر بالا بوده و بهتر است از جای دیگری نوشیدنی و غذای خود را تامین کنید. از تفریحات محبوب توریست ها و گردشگران در این جزیره میتوان به قایق سواری اشاره کرد. هزینه قایق سواری در این جزیره بین پنج تا ده لیر می باشد. 

سواحل جزایر آدالار استانبول

ساحل بورک استانبول

اگر بیشتر از یکبار به استانبول سفر کرده باشید، قطعا میدانید که یکی از معروف ترین و محبوب ترین سواحل آن ساحل بورک در کناره دریای سیاه می باشد. این ساحل دارای چترها و تخت های مخصوص بوده تا توریست ها و گردشگران راحت تر در آن استراحت کنند. این ساحل یک کیلومتر طول داشته و بهترین مکان برای تفریحات آبی و ساحلی می باشد. این قسمت از دریا که ساحل بورک قرار داشته، تا فاصله صد متری کم عمق بوده و به همین خاطر برای تفریح و شنا بسیار مناسب است. توریست ها و گردشگران در این ساحل میتوانند خود را مشغول به تفریحات دریایی مثل قایق سواری، انواع مختلف موج سواری، کایت سواری، والیبال ساحلی و ... کنند. ساعات ورود به این ساحل بین نه صبح تا نه شب بوده و هزینه ورود به آن نیز در طول هفته 25 لیر و آخر هفته 35 لیر می باشد. 

ساحل بورک استانبول

ساحل دالیا استانبول

بعد از ساحل بورک، ساحل دالیا از دیگر سواحل مشهور و دوست داشتنی استانبول بوده که در کنار دریای سیاه قرار دراد. این ساحل نزدیک به خود رستوران ها و کافه های بسیار داشته که هرکدام انواع و اقسام غذاهای دریایی و ترکی سرو می کنند. با اینکه ساحل دالیا استانبول کمی کوچک بوده اما قسمتی هم به تخت ها و چترها روی چمن اختصاص داده است. این ساحل بیست کیلومتر با استانبول فاصله داشته و از امکانات تفریحی اش میتوان به قایق سواری، شنا در دریا، پیاده روی، آفتاب گرفتن، والیبال ساحلی، موج سواری و ... اشاره کرد. هزینه بازدید از این ساحل وسط هفته 25 لیر و آخر هفته سی لیر می باشد. همینطور از ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر امکان بازدید از آن وجود دارد. 

ساحل دالیا استانبول

ساحل طلایی استانبول

این ساحل همراه به سه اسکله در خود، با طبیعت بسیار زیبای احاطه شده است. ساحل شگفت انگیز طلایی در کنار خود رستوران ها، کلبه های چوبی، بوتیک های مدرن و دریاچه ای بسیار زیبا دارد. این ساحل از شهر استانبول پانزده کیلومتر فاصله داشته و مکان مناسبی برای چند ساعت وقت گذرانی و استراحت به دور از شلوغی شهر می باشد. شما میتوانید کلبه ها و سوئیت هایی که اطراف این ساحل هستند را برای چند شب کرایه کنید. تفریحات محبوب این ساحل موج سواری، مینی گلف، قایقرانی، کوهنوردی، والیبال ساحلی و ... هستند. برای ورود به این ساحل وسط هفته باید پانزده لیر و آخر هفته ها سی لیر هزینه کنید. 

ساحل طلایی استانبول

ساحل نان استاپ استانبول

بهترین مکان برای گرفتن حمام آفتاب و البته میهمانی های لاکچری و هیجان انگیز در استانبول، ساحل نان استاپ می باشد. این ساحل در کنار روستای کیلیوس قرار داشته و از هر جهت برای ورزش و تفریحات تابستانی مناسب و جذاب است. تمام تفریحات آبی و ساحل مثل والیبال ساحلی، قایق سواری، بسکتبال، تنیس، فوتبال، کایت سواری، موج سواری، کنسرت، میهمانی های ساحلی و ... در این ساحل استانبول پیدا می شوند. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت هشت صبح تا هشت شب از ساحل نان استاپ دیدن کنند. 

ساحل نان استاپ استانبول

ساحل سولار استانبول

بزرگترین ساحل اطراف شهر استانبول که یک کیلومتر طول دارد، ساحل سولار است. این ساحل تمام امکانات و خدمات و تفریحاتی که فکرش را بکنید در خود دارد. از جمله تفریحاتی که توریست ها و گردشگران میتوانند خود را به انها سرگرم کنند جت اسکی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، قایق موزی، بسکتبال، صخره نوردی، قایق سواری، کایت سواری و انواع موج سوای می باشد. ساحل سولار استانبول بیشتر مورد استفاده جشنواره های موسیقی و برگزاری کنسرت های مختلف است. بسیاری از توریست ها و گردشگران جوان این ساحل استانبول را برای تفریح و استراحت انتخاب می کنند. هزینه ورود به این ساحل در طول هفته پانزده لیر و اواخر هفته های 25 لیر می باشد. این ساحل از نه صبح تا نه شب باز می باشد. 

ساحل سولار استانبول

ساحل فلوریا استانبول

یکی از محبوب ترین محله های باکلاس و شیک استانبول از نظر توریست ها و گردشگران، محله فلوریا می باشد. این محله که در حاشیه دریای مرمره می باشد، زیباترین و تمیزترین ساحل شنی که تابحال دیده اید را داشته و در آن میتوان چند ساعاتی را به خوشی گذراند. آتاتورک نیز آنقدر به این ساحل علاقه مند بود که اقامتگاهی ساحلی در آن ساخت. اکنون این اقامتگاه ساحلی متعلق به اتاتورک به یک موزه تبدیل شده و یکی از جاذبه های گردشگری ساحل فلوریا می باشد. هزینه ورود به ساحل فلوریا بیست لیر است.  

ساحل فلوریا استانبول