سفر به مشهد با ماشین : اگر تهران زندگی میکنید، تنها از دو مسیر با ماشین میتوانید به مشهد مقدس سفر کنید، جاده شمال و جاده سمنان. خوبی جاده شمال به سرسبز بودن آن است و اینکه حوصله تان را سر نمیبرد اما مسیر شما را پنج ساعت دورتر میکند به همین دلیل اگر عجله دارید، جاده سمنان بهترین گزینه برای شما میباشد.

موارد مورد نیاز برای سفر به مشهد با ماشین

این سفر مثل سفر به شمال کشور که همگی آن را چندین و چند بار امتحان کرده اید بوده اما طولانی تر! باید انرژی رفتن به این مسیر طولانی را داشته باشید. در این مسیر هرگز چیزهایی مثل خوراکی، آب معدنی، چای، پتو، لوازم یدک خودرو، روغن ترمز، لاستیک اضافه و ... را فراموش نکنید! همینطور زیرانداز، چادر، زنجیر چرخ و جعبه کمک های اولیه ! چه کسی میداند در راه چه پیش می آید.

موارد مورد نیاز برای سفر به مشهد با ماشین

معاینه خودرو قبل از سفر به مشهد با ماشین

سفر با ماشین شخصی یا با تور مشهد هرکدام مزایا و معایب خودش را دارد. خیلی بهتر است قبل از سفر ماشین را از هر لحاظ بررسی کنید. بهتر است ماشین را به یک تعمیرگاه برده و از تست کنید بیشتر روی چیزهایی از ماشین دقیق شوید که میدانید برای سفرتان ضروری است. مثلا برای سفر به مشهد باید بخاری هایتان را به دقت بررسی کنید یا برای سفر به مشهد باید کولر خوب و قوی داشته باشید. از مکانیکتان درخواست کنید که همه اجزای ماشین را به خوبی بررسی کند سالم بودن لنت ترمزها، چراغ ها، روغن ها و هشدار نوری تسمه، سلامت لاستیک های اصلی و همینطور لاستیک زاپاس که بسیار مهم است، پر بودن باک خودرو و ... تا در طول سفر به مشهد با ماشین با مشکلی مواجه نشوید.

معاینه خودرو قبل از سفر به مشهد با ماشین