سفر به دبی در ماه نوامبر: راهنمایی برای تعطیلات شما در سرزمین فوق العاده دبی! دبی شهر بزرگترین و بلندترین شگفتی جهان است. دبی یک شهر بی عیب و نقص بوده که مثل خورشید در تمام سال میدرخشد! دبی در زمستان بسیاری از توریست ها و مسافران فریب میدهد چرا که ترکیب باورنکردنی از یک وزش نسیم خنک همراه با خورشید درخشان را تعطیلات هیجان انگیز آن ها دارد. اگر شهر دبی در لیست تورهای شماست و به فکر بازدید از این شهر در ماه نوامبر هستید، لست تورز برای شما راهنمای کاملی را بدست آورده است! چه کسی تعطیلات برنامه ریزی شده دوست ندارد!

توریست ها و گردشگران تور دبی در این سفر از رویدادهای جالب توجه تا جاذبه های تفریحی گردشگری و از جذاب ترین کارها برای انجام دادن، استراحتگاه های مجلل و .... آشنا خواهند شد. دبی تمام این ویژگی ها را داشته و گویی بهشتی مطلق برای تمام مسافران کنجکاو است. سفر به یک مقصد ناشناخته میتواند بسیار گیج کننده باشد و برای بهتر کردن اوضاع، ما در ماه نوامبر راهنمای فوق العاده ای داریم که یک مسافرت عالی را برای شما رقم خواهد زد! اگر یک تعطیلات عالی و بدون دردسر میخواهید در ادامه همراه ما بمانید. 

سفر به دبی در ماه نوامبر: راهنمایی برای تعطیلات شما در سرزمین فوق العاده دبی!

آب و هوا در دبی در ماه نوامبر

از هرکسی که قبلا به دبی سفر کرده بپرسید، قبول خواهند کرد که ماه نوامبر بهترین زمان برای بازدید از شهر طلاست! امارات متحده عربی دارای دو نوع هوای گرم و معتدل است. نوامبر ماهی است که در آن هوا معتدل بوده و به راحتی میتوان در تمام شهر قدم زد. رطوبت نیز بسیار کم است و درجه حرارت بین 20 تا 31 درجه سانتی گراد خواهد بود. شما میتوانید برای برنزه شدن و آفتاب گرفتن در تابستان و لذت بردن از فعالیت های مختلف تفریحی مثل ناهار خوری در فضای باز، خرید، سافاری بیابانی و ... بروید و از این آب و هوای دبی لذت ببرید. 

آب و هوا در دبی در ماه نوامبر

3 مکان برای بازدید در دبی در ماه نوامبر

سه مکانی که برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی در ماه نوامبر پیشنهاد می کنیم که بازدید کنند، برج خلیفه، پارک آبی آکواونچر و شهربازی فراری است. بازدید از این مکان ها در سفر به دبی ضروری بوده و به پیشنهاد ما به هیچ عنوان نباید فرصت بازدید از آن ها را از دست داد! در ادامه با هرکدام از این جاذبه ها آشنا خواهید شد :

برج خلیفه دبی

این برج که یکی از محبوب ترین آسمان خراش های دبی است، در سال 2010 افتتاح شده. برج خلیفه بلندترین ساختمان در تمام دنیا بوده و هر سال توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران را به خود جلب می کند. برج خلیفه مظهر برتری معماران معروف مثل Skidmore، Owings و Merrill می باشد. پیشنهاد می کنیم دبی را از طبقه 148 این برج نگاه کنید تا شاهد زیباترین و خیره کننده ترین منظره از این شهر باشید. 

برج خلیفه دبی

پارک آبی آکواونچر دبی

آکواونچر بین دیگر پارک های آبی دبی یکی از معروف ترین هاست و اگر کودک هستید و عاشق آب بازی هستید، حتما باید از آن دیدن کنید! این پارک آبی مسیرهای مختلفی داشته و شما میتوانید هر مسیری که بخواهید مثل نبرد با کوسه ، خلیج دلفین ، سرزمین کودکان و ... را امتحان کنید. اگر همراه با خانواده و دوستانتان در تعطیلات هستید، حتما بازدید از پارک آبی آکواونچر دبی را در لیست خود قرار دهید. 

پارک آبی آکواونچر دبی

شهربازی فراری دبی

یکی از اولین و تنها پارک های تبلیغاتی برند فراری، دنیای فراری است. این شهربازی در سال 2010 در دبی افتتاح شده و از آن زمان تاکنون یکی از پربازدیدترین جاذبه های توریستی در امارات متحده عربی بوده است. شهربازی فراری دبی بزرگ ترین پارک سرگرمی سرپوشیده در جهان است و فرمول روسا در این پارک سریعترین کاستر در دنیاست. این پارک در فاصله یک ساعت رانندگی با دبی قرار داشته و حتما باید در تعطیلات ماجراجویانه خود از آن دیدن کرد. 

شهربازی فراری دبی

3 کار برای انجام در دبی در ماه نوامبر

اگر فکر می کنید که چه کارهایی در سفر به دبی در ماه نوامبر میتوان انجام داد، در ادامه لیست کارهایی که باید انجام دهید، موارد زیر را هم اضافه کنید :

سافاری بیابانی دبی

یک جیپ شگفت انگیز سوار بر بیابان عربستان، جالب نیست؟ بهترین نکته در مورد بازدید از دبی در ماه نوامبر این بوده که شما میتوانید از هر ثانیه جیپ سواری و یا دوچرخه سواری خود لذت ببرید چرا که هوا مطبوع بوده و به هیچ عنوان احساس گرما نخواهید کرد. در تور سافاری دبی نه فقط سواری بلکه میتوانید روی بیابان های این شهر قدم گذاشته و کباب های بیابانی را امتحان کنید، رقصندگان را تماشا کنید، از لوله های شیشه ای لذت ببرید، خالکوبی حنا بزنید و ... . 

سافاری بیابانی دبی

خرید در دبی

دبی سرزمینی از مراکز خرید است که میتوان تا زمان اقامت خود در این شهر آن را انجام دهید. دبی بزرگ ترین مرکز خرید جهان را در خود دارد. دبی مال از بزرگترین مراکز خرید جهان بوده که باید از همه فروشگاه ها و مغازه های آن دیدن کرد. اگر بیشتر اهل خرید از خیابان هستید، پس باید از بازار ادویه، بازار طلا، بازار عطر و بازار نساجی دیدن کنید. از فروشگاه های برندهای لوکس گرفته تا مغازه های جواهرات فروشی در شهر دبی پیدا می شود. 

خرید در دبی

لنج کروز دبی

تصور کنید هنگام استراحت در یک سفر دریایی، کل شهر را کاوش کنید! کروز دبی تمام رویاهای شما را براورده می کند و باعث می شود عاشق دبی شوید. لنج کروز در حالی که شما را با یک وعده غذایی دلپذیر و نوشیدنی های خوش طعم دلگرم می کند، نقاط دیدنی مهم دبی را هم به شما نشان میدهد. آسمانی پر از ستاره، کشتی که شما را در اطراف برج خلیفه ، جزایر پالم، میراث دهلیز و ... میگردانند، میتواند شبی به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. 

لنج کروز دبی

رویدادهای مهم دبی در ماه نوامبر

هر ساله در ماه نوامبر، رویدادهای بسیاری در دبی برگزار می شود که توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی را به خود جلب می کند. در ادامه لیستی از رویدادهای مهم دبی در ماه نوامبر را برای شما آماده کرده ایم:

هفته طراحی دبی

یک برنامه باشکوه که برای طراحان و معماران معروف و با استعداد برگزار می شود، هفته طراحی دبی با هدف ارتقاء خلاقیت است. این رویداد اولین بار در سال 2015 برگزار شد و از آن زمان به بزرگترین جشنواره خلاقیت در خاورمیانه تبدیل شده است. در این جشنواره شش روزه، خلاقیت های مختلفی در زمینه معماری، مبلمان، طراحی داخلی، طراحی جواهرات، فرهنگ، هنر و ... را به نمایش گذاشته می شود. حدود 250 نمایشگاه و کارگاه آموزشی در این مدت برپا می شوند و شما میتوانید در آن ها شرکت کنید. 
تاریخ برگزاری هفته طراحی دبی در سال 2019 : از 11 تا 16 نوامبر

هفته طراحی دبی

تور جهانی DP دبی

اگر علاقه مند به گلف هستید، این جشنواره مخصوص شما برگزار می شود. تور جهانی DP به عنوان برترین تورنومنت های گلف در جهان در نظر گرفته می شود و باید حتما در آن شرکت کنید. این مسابقات قهرمانی گلف در ورزشگاه های گلف جمیرا برگزار شده و حدودا شصت گلف باز از سراسر جهان با یکدیگر در آن به رقابت میپردازند. شما میتوانید برای تماشای یک یا دو بازی به محل برگزاری حاضر شوید و حتی میتوانید به صورت رایگان گلف یادبگیرید! 
تاریخ برگزاری تور جهانی DP در سال 2019 : از 14 تا 21 ماه نوامبر

تور جهانی DP دبی

چه لوازمی برای سفر به دبی در ماه نوامبر در چمدان باشد؟

هوا در ماه نوامبر در دبی کاملاً دلپذیر است و اگر به فکر بستن چمدان هستید، بهتر است نگاهی به لیست زیر بیاندازید :

  • روزها در دبی هوا گرم و است و شب ها معتدل گرم. به همین خاطر باید لباس پنبه ای به همراه داشته باشید. 
  • اگر میخواهید رد رستوران های مجلل و باکلاس ناهار میل کنید، یک دست لباس رسمی و زیبا به همراه داشته باشید. پوشیدن دمپایی برای زنان و مردان در این رستوران ها مجاز نیست. 
  • در مکان های عمومی میتوانید شلوارک، شلوار جین، تی شرت و ... بپوشید. 
  • اگر قصد رفتن به سواحل را دارید، لباس شنا همراه داشته باشید. 
  • حتما در چمدان خود کلاه و ضد آفتاب بگذارید. 

چه لوازمی برای سفر به دبی در ماه نوامبر در چمدان باشد؟

منبع : traveltriangle