سفر به دبی در ماه اکتبر (همه چیز در مورد جاذبه های جدید و شرکت در فعالیت ها) : ساختمان هایی که آسمان را لمس می کنند، مراکز خرید درخشان، سواحل ماسه ای سفید در خلیج فارس و ... دبی را به عنوان یکی از سریعترین شهرهای در حال رشد دنیا تعریف می کنند. این امکانات و ویژگی های رو به رشد توسط بسیاری از فرهنگیان در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است. از کلوب های خارق العاده ساحلی گرفته تا کنسرت های زیر ستاره ها. دبی به خاطر مهمانی ها و زندگی شبانه اش مشهور است. این شهر از هر نوع توریست و گردشگر تور دبی استقبال کرده و آماده شنید به تجربه بیشمار افراد تازه وارد می باشد. بازدید از دبی در ماه اکتبر این امکان را فراهم می کند تا مکان های سرپوشیده و فضای باز را با توجه به معتدل بودن هوا امتحان کنید. بنابراین اگر تعطیلات خود در دبی را در این ماه برنامه ریزی کرد اید، در ادامه به تفریحاتی که میتوانید داشته باشید، بهترین اقامتگاه ها و بهترین جاذبه های مخصوص در این ماه نگاهی بیندازید. 

سفر به دبی در ماه اکتبر (همه چیز در مورد جاذبه های جدید و شرکت در فعالیت ها)

آب و هوا در دبی در اکتبر 2019

در دبی عمدتا دو فصل را تجربه خواهید کرد؛ تابستان و زمستان. ماه اکتبر در دبی شروع فصل زمستان و پایان فصل تابستان می باشد. درجه حرارت دبی در ماه اکتبر بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد بوده و هوا گرم و خشک است که بسیار مناسب برای گشت و گذار و تفریح می باشد. اما اگر بعضی روزها هوا بسیار گرم و داغ شد، اصلا نگران نباشید چرا که مکان ها سرپوشیده برای خنک شدن و استراحت بسیارند. اما به هرحال بهتر است قبل از برنامه ریزی تعطیلات خود از دمای هوای دبی در ماه اکتبر اطمینان حاصل کنید و سپس به سراغ بستن چمدان هایتان بروید. 

آب و هوا در دبی در اکتبر 2019

3 مکان برتر برای بازدید در دبی در ماه اکتبر

در ادامه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی را با بهترین جاذبه های دبی در ماه اکتبر آشنا خواهیم کرد. حتما بازدید از این جاذبه های در برنامه سفر به دبی در ماه اکتبر قرار دهید.

برج خلیفه دبی

سفر به دبی بدون بازدید از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، نیمه کاره خواهد بود. با طراحی و مهندسی شگفت انگیز بهترین معماران، این برج دیدنی شهر دبی که 828 متر ارتفاع دارد از سال 2010 باز می باشد. طبقه های 125 و 148 برای برج خلیفه دبی پذیرای توریست ها و گردشگران هستند تا منظره مسحور دبی از ارتفاع بسیار بلند را به آن ها نشان دهند. نه تنها تماشا منظره، بلکه توریست های میتوانند در طبقه 122 در سال و رستوران این برج، یک وعده غذایی خوشمزه و عالی میل کنند. 

برج خلیفه دبی

دبی مال

دبی چندین سازه و ساختمان عالی را در اختیار داشته که نباید بازدید آن ها را از دست داد. بعضی از روزهای ماه اکتبر که هوا آفتابی است، میتوان به گشت و گذار در خیابان و خرید کردن در مراکز خرید گذراند. از بزرگ ترین مراکز خرید جهان را هم میتوان در شهر دبی پیدا کرد. این مرکز خرید زمینی به مساحت 3.77 میلیون فوت مربع داشته و تقریبا بیشتر از 1300 فروشگاه خرده فروشی دارد. از صنعت مد گرفته تا مواد غذایی و وسایل خانگی تا کفش پیاده روی و ... در دبی مال پیدا می شوند. 

دبی مال

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

از جمله جاذبه های دبی که حتما پیشنهاد می کنیم از آن دیدن کنید، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی است. جایی که شما را به حیرت در می آورد. این آکواریوم در دبی مال قرار داشته و شما میتوانید بعد از خرید خود در تونل آکواریوم قدم زده و زیبایی زندگی دریایی را تحسین کنید. علاوه بر اینها، دبی مال مجهز به VRZoo نیز بوده که به توریست ها فرصتی برای تجربه حیات وحش از طریق واقعیت مجازی را میدهد. 

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

بهترین کارهایی که میتوان در دبی در ماه اکتبر انجام داد

کارهای زیادی هست که توریست ها و گردشگران میتوانند در این شهر فوق العاده انجام دهند. که در ادامه لیستی از سه کار شگفت انگیز در ماه اکتبر را آورده ایم. با اینکه گزینه های بیشتری وجود دارد ولی لست تورز بهترین آن ها را برای شما انتخاب کرده است! 

بازار طلای دبی، جیب خود را خالی کنید

کوچه پس کوچه های دبی به خاطر ادویه های عجیب و غریب، بازرگانان طلا و شال های پشمین بسیار محبوب هستند. گردش در این کوچه های بدون آسمان خراش، شما را به زمان باستانی دبی میبرد. بازار طلا دبی فرهنگ این شهر را به نمایش میگذارد.

بازار طلای دبی، جیب خود را خالی کنید

فواره دبی

یکی از کارهایی که حتما به توریست ها و گردشگران پیشنهاد میکنیم در سفر خود به دبی در هر زمان انجام دهند، تماشای فواره شگفت انگیز این شهر است. دبی شب هنگام مشغول به رقص آب و نورپردازی عالی همراه با موسیقی در نزدیکی دبی مال است. قطعا در این زمان دبی به یک بهشت دبی می شود! فواره دبی بلندترین و خوش منظره ترین فواره جهان بوده که ارتفاع آن به 900 پا میرسد. هر شب صدها نفر در اطراف دریاچه برج جمع می شوند با رقص آب روی ریتم موسیقی برقصند. 

فواره دبی

لنج کروز دبی، یک شام رمانتیک داشته باشید

اگر در ماه اکتبر همراه با شریک زندگی خود در حال بازدید از دبی هستید، حتما باید یک شب برنامه گردش در دبی با لنج کروز دبی را تجربه کنید. یک شب شام و گردش در این دبی میتواند برای شما و همسرتان رومانتیک و فوق العاده باشد. 

لنج کروز دبی، یک شام رمانتیک داشته باشید

3 مکان برتر برای اقامت در دبی

دبی نه تنها جاذبه های فوق العاده، بلکه امکانات بسیار خوبی هم برای توریست ها و گردشگران فراهم کرده است. اگر میخواهید با بودجه مشخص و محدودی به دبی سفر کنید و یا میخواهید هزینه بسیاری برای تعطیلات خود داشته باشید، به مکان برتر برای اقامت در دبی را در ادامه برای شما معرفی کرده ایم. 

هتل آتلانتیس دبی

آیا می خواهید یک تجربه تفریحی هیجان انگیز حین اقامت در دبی داشته باشید؟ یکی از اتاق های هتل پنج ستاره آتلانتیس را رزرو کنید که منظره ای خیره کننده از غروب آفتاب و ماه را به شما نشان میدهد. هتل آتلانتیس دبی بعضی از امکانات و خدمات درجه یک از جمله آکواریوم زیر آب، دسترسی به آبشار پارک آبی آکواونچر، شنا با دلفین ها و ... را اختیار میهمانان خود قرار میدهد. 

هتل آتلانتیس دبی

هتل آپارتمان آیوری گرند دبی

یکی از ویژگی های هتل آپارتمان آیوری گرند دبی این است که امکانات فوق العاده خوبی از جمله آبگرم، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، دسترسی رایگان به وای فای و ... را فراهم می کند. علاوه بر اینها دارای یک رستوران داخلی می باشد. این رستوران که المنتس نام داشته انواع و اقسام غذاهای بین المللی و عربی را برای میهمانان خود سرو می کند. 

هتل آپارتمان آیوری گرند دبی

هتل سی ویو دبی

برای توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی که با بودجه محدودی قصد اقامت در دبی را دارند اما میخواهند در هتلی مناسب و شیک اقامت داشته باشند، هتل سی ویو را پیشنهاد می کنیم. این هتل هفت طبقه به بندر دبی مشرف بوده و دارای یک مرکز بدنسازی و رستوران می باشد. رستوران این هتل یک رستوران معتبر هندی بوده و غذاهای خوشمزه ای برای میهمانان دارد. 

هتل سی ویو دبی

باید بخوانید : سفر به دبی در ماه نوامبر: راهنمایی برای تعطیلات شما در سرزمین فوق العاده دبی!

منبع : traveltriangle