سرزمین موج های آبی مشهد : یکی از کاملترین و بزرگ ترین مرکز تفریحی آبی در آسیا، سرزمین موج های آبی مشهد است. این مرکز تفریحی آبی یکی الز سرگرمی های همیشگی شهروندان مشهد است. تمام سرسره ها و وسایل بازی در این سرزمین موج های آبی مشهد کاملا امن و بروز بوده و شما متیوانید به راحتی و با خیال راحت از آن ها استفاده کرده و لذت ببرید. تمام سرگرمی ها و امکانات موجود در سرزمین موج های آبی مشهد متناسب با همه سنین بوده و حتی کودکان میتوانند از وسایل بازی استفاده کنند. همینطور دسترسی به این پارک آبی بسیار راحت و سریع بوده، شما میتوانید با استفاده از مترو ایستگاه پارک ملت اول بلوار امامت سوار ماشین های سرزمین موج های آبی مشهد شوید.

سرزمین موج های آبی مشهد

امکانات و سرگرمی های سرزمین موج های آبی مشهد

این ممجموعه تفریحی امکانات تفریحی بسیار زیادی مثل سرسره موج، استخر شنا، سونا، جکوزی، سرسره های سرعتی،  رودخانه آرام و خروشان، سرسره های آهسته و استخر موج و ... دارد. سرسره تاپسی توروی سرزمین موج های آبی مشهد توانسته از سوی انجمن پارک آبی جهان برنده جایزه بهترین و سرسره آبی مجموعه تفریحی آبی در سال 2010 شود.همینطور تونسته نشان استاندارد در مجموعه تفریحی آبی در ایران را داشته باشد! و اما وسیله ای که همه توریست و گردشگران تور مشهد را مبهوت خود کرده، سرسره 300 متری سرزمین موج های آبی مشهد است! این سرسره آبی یکی از هیجان انگیزترین سرسره های این پارک آبی است.

امکانات و سرگرمی های سرزمین موج های آبی مشهد

ساعات کاری و قیمت بلیط سرزمین موج های آبی مشهد

 

 

در فصل تابستان ساعات کاری سرزمین موج های آبی مشهد از نه صبح تا دوازده شب و در دیگر روزهای سال تا ساعت نه شب دایر میباشد. هزینه بلیط برای افراد بزرگسال به صورت تمام وقت از نه صبح تا نه شب، سی هزار تومان، شیفت عصر از چهار بعد از ظهر تا نه شب، بیست هزار تومان است. همینطور روزهای یکشنبه  سه شنبه  پنجشنبه و جمعه روزهای استفاده آقایان و روزهای شنبه  دوشنبه و چهار شنبه برای بانوان میباشد.

ساعات کاری و قیمت بلیط سرزمین موج های آبی مشهد

آدرس سرزمین موج های آبی مشهد : مشهد - بزرگراه امام علي - بلوار انديشه - نبش انديشه ۸۳