سان وی لاگون مالزی : پنج نوع پارک آبی در کوالالامپور مالزی هستند، اما بهترین آنها پارک آبی سان وی لاگون مالزی بوده بیشتر از هشتاد نوع وسیله بازی داشته و شما میتوانید یک شب تا صبح را به خوبی در این پارک آبی بگذرانید. پارک آبی سان وی لاگون برای طبیعی کردن همه چیز و برای لذت بردن شما در بودن در این پارک حتی ساحل شنی مصنوعی بوجود آورده که لقب بزرگ ترین ساحل شنی مصنوعی با قابلیت موج سواری در دنیا را بدست آورده. همینطور ویژگی های بیشتر و هیجان انگیز دیگری مثل بزرگ ترین و طویل ترین پل معلق در جهان، باغ وحش تعاملی و ... . پارک آبی سان وی لاگون مالزی در سال 1993 در قسمت غربی شهر کوالالامپور ساخته شده و بعد از آن طی مدتی چند پاکر دیگر به آن اضافه شد که اکنون یکی از جاذبه های اصلی مالزی نام برده شده و در آسیا به رسمیت شناخته میشود.

سان وی لاگون مالزی

سرگرمی های پارک آبی سان وی لاگون مالزی

این پارک بزرگ چهل هکتاری باید هم بهترین و بیشترین امکانات تفریحی را داشته باشد! همین امکانات تفریحی هیجان انگیز و شگفت انگیز بوده که هر سال دو میلیون نفر توریست از تور کوالالامپور به سمت خود جذب میکند. از سرگرمی های جالب و هیجان انگیز آن که میتواند تمام روز شما را به خود سرگرم کند، شبیه ساز موج سواری و سینمای پنج بعدی آبی میباشد که جزو اولین امکانات جدیدی در دنیا هستند که پارک سان وی لاگون مالزی برای مجموعه خود ساخته است. از شبیه ساز موج سواری که بگذریم، سرسره وو'ووزلا در پارک آبی سان وی لاگون که بزرگ ترین سرسره آبی در دنیا شناخته شده و محبوب بیشتر مردم است. همه میدانید که هیچ چیز به جز طبیعی بودن آن حس و حالی که باید داشته باشد را ندارد! به همین دلیل پارک آبی سان وی لاگون ساحلی با شن های مصنوعی همراه با شبیه ساز موج سواری را ارائه داده و آنقدر همه چیز طبیعی و جالب است که شاید باور کنید در یک ساحل واقعی در مالزی نشسته اید! میتوانید در ساحل روی صندلی های مخصوص نشسته و آفتاب بگیرید! به جز این تفریحات آبی، میتوانید با روی کوه ها دوچرخه سواری کرده و یا اوج هیجان و لذت را با کارتینگ و خودروهای جارو داشته باشید. یکی از ویژگی های خوبی که پارک آبی سان وی لاگون مالزی ارائه داده، داشتن داروخانه، رستوران ها و از این قبیل امکانات بوده تا در طول لذت بردن از لحظات زندگی تان نگران هیچ چیز نباشید.

سرگرمی های پارک آبی سان وی لاگون مالزی

هزینه های بلیط و ورودی سان وی لاگون مالزی

ورودی و استفاده از وسایل برای کودکان زیر سه سال و زیر نود سانتی متر رایگان بوده. هزینه پارک آبی سان وی لاگون مالزی برای افراد سیزده سال به بالا مبلغ 170 رینگیت معادل 120000 تومان، برای افراد دوازده سال و زیر دوازده 140 رینگیت معادل صد هزار تومان و هزینه بلیط برای شصت به بالا 150 رینگیت معدل صد هزار تومان میباشد.

هزینه های بلیط و ورودی سان وی لاگون مالزی

هزینه بعضی از بازی های سان وی لاگون مالزی

هزینه بازی چامپینگ 138 رینگیت، بازی جی فورس 65 رینگیت، گارتینک یک و دونفره هر کدام به ترتیب 22 و 27 رینگیت و اگر میخواهید از دو بازی بانجی جامپینگ و جی فورس استفاده کنید هزینه ای که باید پرداخت کنید 115000 تومان است. پارک آبی سان وی لاگون از ده صبح تا شش بعد از ظهر باز میباشد.