ساحل گلدن استانبول : درست در مکانی که دریای مرمره و دریای سیاه به هم میرسند و نزدیک به قلعه روملی حصار استانبول، ساحلی معروف و محبوب به اسم گلدن قرار دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول که در فصل بهار و تابستان به این شهر سفر کرده اند، در ساحل گلدن استراحت کرده و به وقت گذرانی مشغول می شوند. این ساحل هر روز هفته از ساعت هشت صبح باز بوده و برای کسانی که دوست دارند طولانی مدت شنا کنند، بسیار مناسب است. 

ساحل گلدن استانبول

امکانات رفاهی ساحل گلدن استانبول

انواع و اقسام امکانات و فعالیت های تفریحی بروز و هیجان انگیز برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این ساحل ارائه شده است. همینطور رستوران های بین المللی و محلی، اسنک بار، قهوه خانه و بار ساحلی نیز ساحل وجود دارند. رستوران های این ساحل انواع غذاهای دریایی را نیز ارائه میدهند. از جمله امکانات تفریحی ساحل گلدن استانبول میتوان به زمین مینی گلف، مسیر پیاده روی، والیبال ساحلی، صخره نوردی، قایق پدالی، و ... اشاره کرد. 

امکانات رفاهی ساحل گلدن استانبول

اقامت در این ساحل

همینطور اگر قصد اقامت در این ساحل و یا نزدیک به آن را دارید میتوانید برای داخل ساحل یکی از 26 خانه ییلاقی و یا هتل بوتیک های آن را انتخاب کنید. برای راهنمایی بهتر توریست ها و گردشگران تور استانبول نوروز 98، بهترین هتل های این ساحل معروف را در ادامه نام برده ایم :

  • هتل هالیدی این اکسپرس گلدن کیکینگ هورس استانبول "Holiday Inn Express Golden-Kicking Horse"
  • هتل گلاسیر مونتینیر لوج استانبول "Glacier Mountaineer Lodge"
  • هتل تراولدج با ویندهام گلدن اسپورت من استانبول "Travelodge by Wyndham Golden Sportsman Lodge"
  • هتل رامادا لیمیتد گلدن استانبول "Ramada Limited Golden"
  • هتل بست وسترن مونتین ویو این استانبول "Best Western Mountainview Inn"
  • هتل دیز این با ویندهام گلدن استانبول "Days Inn by Wyndham Golden"
  • هتل پاین وود این استانبول "Pinewood Inn"

اقامت در این ساحل

ساعات و هزینه بازدید از ساحل گلدن استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت هشت صبح تا دیر وقت در این ساحل مشغول به تفریح یا استراحت باشند. هزینه بازدید از آن نیز در طول هفته تنها پنج دلار و در روزهای آخر هفته نیز ده دلار می باشد.