ساحل سولار بیچ استانبول : یکی از دیگر سواحلی که در رقابت با بهترین سواحل ترکیه در دریای سیاه قرار دارد، ساحل سولار بیچ در منطقه کیلیوس است. این ساحل با سی هزار مترمربع، یکی از بزرگ ترین سواحل خصوصی با بهترین برنامه ها مثل کنسرت ها، کلوب های شبانه روزی  ... را برای بازدید کنندگان خود دارد. این ساحل دو قسمت خصوصی و فضای باز برای اجرای برنامه ها داشته که در ادامه بیشتر توضیح میدهیم. ساحل سولار بیچ استانبول 1کیلومتر طول دارد. با ورود به این ساحل بهترین سرگرمی های آبی و ... را خواهید داشت و هرگز بیکار نخواهید بود. بیشتر سواحل ترکیه به خاطر داشتن امکانات تفریحی که داشته مورد توجه همه توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته اما ساحل سولار بیچ، از بهترین های آن هاست. هر جا از این ساحل که پا بگذارید، شاهد برنامه ها زنده، اجرای موسیقی های زنده و بسیاری برنامه ها و سرگرمی های مهیج و جذاب هستید.

ساحل سولار بیچ استانبول

قسمت VIP ساحل سولار بیچ استانبول

این قسمت بیشتر برای توریست ها و گردشگرانی است که میخواهند تفریحات جذاب تر و مهیج تری در این ساحل داشته باشند. این قسمت همانطور که از اسمش پیداست، هزینه ای بیشتر از دیگر قسمت ها آن داشته اما امکانات و سرگرمی های بهتر و جذاب تری دارد. در این قسمت از ساحل سولار بیچ استانبول، باشگاه بزرگ بدنسازی، به همراه بهترین و حرفه ای ترین مربیان قرار داشته همینطور کلوب های شبانه و رستوران ها خوب و باکیفیتی نیز داشته که میتواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

قسمت VIP ساحل سولار بیچ استانبول

امکانات تفریحی و فعالیت های ورزشی ساحل سولار بیچ استانبول

ساحل سولار بیچ استانبول برای هر سن و سالی برنامه ها و تفریحات خودش را دارد. این ساحل شش بار، محیطی مخصوص باربیکیو، سولار بار، چهار قسمت غذاخوری، کلوب کودکان، نه تراس برای آفتاب گرفتن، سه هزار صندلی و سایه بان، دوش و رختکن و ... میباشد. و اما تفریحاتی که توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول را به سمت خود میکشد، خیلی بیشتر از سواحل دیگر این شهر است. با اینکه شنا کردن در آب ها این ساحل با وجود غریق نجات ها سخت بوده اما هر ورزشی که دوست باشید مثل موج سواری، قایق رانی، جت اسکی سواری، هاور کرافت، بستکبال ساحلی، والیبال ساحلی، اسکیت بورد، قایق موزی، تخته بادبانی، تیوپ سواری، قایق موتوری و کایت سواری را استفاده کرده و از استراحت خود در این ساحل لذت ببرید.

امکانات تفریحی و فعالیت های ورزشی ساحل سولار بیچ استانبول

راه های رسیدن به ساحل سولار بیچ استانبول

احتمالا تا به اینجا قصد بازدید و استراحت در این ساحل به سرتان زده. پس بهترین راه رسیدن به این ساحل، از طریف اتوبوس ها و یا تراموا است. اما اگر میخواهید در طول مسیر بیکار نبوده و در مسیر هم از سفر خود لذت ببرید، اتوبوس را انتخال کنید. این ساحل هر روز هفته از ساعت نه صبح تا نه شب باز بوده و هزینه ورودی آن برای شنبه و 1شنبه 45لیر و دیگر روزهای هفته 25لیر میباشد.