ساحل بورشت استانبول : اگر قصد رفتن به سفری ارزان قیمت و مناسب را دارید، پیشنهاد می کنیم استانبول را انتخاب کنید. هر سال بسیاری از توریست ها و گردشگران سراسر دنیا شهر استانبول ترکیه را برای تعطیلات خود انتخاب می کنند. تور استانبول از جمله محبوب ترین و بهترین تورهایی بوده که توریست ها در فصل هایی مثل تابستان و یا ایام نوروز به عنوان مقصد انتخاب می کنند. استانبول بین دیگر شهرهای ترکیه و دنیا به خاطر جاذبه های گردشگری، تفریحی و سواحلی که داشته یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی شناخته شده است. دلیلی که استانبول توریست ها و گردشگران را در فصل تابستان به سمت خود جذب می کند، سواحلش است. در تمام سواحل این کشور امکانات تفریحی، رستوران ها و خدمات لازم ارائه شده تا توریست ها و مردم لذت ببرند. یکی از این سواحل که پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنید، ساحل بورشت است. این ساحل استانبول بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و در کنار ساحل دریای سیاه قرار داشته که بوسیله انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه بوفوروس مدیریت می شود. ساحل بورشت از سواحل یک کیلومتری کیلیوس بوده و بسیار و زیبا با چترهای رنگارنگ تزئین شده است. این ساحل برای جذب بیشتر توریست ها و گردشگران امکانات و خدمات بسیار زیادی ارائه داده که در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد، با لست تورز همراه باشید. 

ساحل بورشت استانبول

تفریحات مهیج ساحل بورشت استانبول

یکی از بهترین سواحل استانبول که دارای ورزش های آبی فوق العاده ای می باشد، ساحل بورشت است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این ساحل میتوانند به قایقرانی کاتامان، کایت سواری، والیبال ساحلی، فوتبال، شنا در دریا، انواع موج سواری و ... بپردازند. شما میتوانید بدون هیچ نگرانی و با خیال آسوده در آب های ساحل بورشت شنا کنید چرا که این قسمت از دریا تا فاصله صد متری کم عمق است. همینطور هر سال در این ساحل مسابقات قهرمانی جهان کیتبوت برگزار می شود. این مسابقه جذاب و تماشایی است آن را از دست ندهید. 

تفریحات مهیج ساحل بورشت استانبول

دیگر امکانات و خدمات رفاهی این ساحل استانبول

برای راحتی توریست ها و گردشگران به جز امکانات تفریحی، خدمات رفاهی هم فراهم شده تا از بودن در ساحل بورشت نهایت لذت را ببرند. این ساحل تخت های راحت و چترها آفتاب گیر در کنار ساحل دارد. توریست ها میتوانند از کافه های اطراف برای خود نوشیدنی خنکی سفارش داده و روی تخت های ساحل افتاب بگیرند. همینطور فصل تابستان و ایام نوروز نیز در ساحل بورشت استانبول کنسرت های بزرگ برگزار می شوند که شما را به وجود خواهند آورد، حتما برای تابستان و یا نوروز آینده برنامه تور استانبول را برای خود بچینید و از بودن در این ساحل لذت ببرید. 

دیگر امکانات و خدمات رفاهی این ساحل استانبول

هزینه ورودی و ساعات بازدید از ساحل بورشت استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته با پرداخت 25 لیر برای طول هفته و 35 لیر برای آخر هفته ها از ساعت نه صبح تا نه شب در ساحل بورشت تفریح کرده و لذت ببرند.