ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی : از هر توریست و گردشگری که از تور مالزی برگشته باشد بپرسید بهترین ساحل این پنانگ کدام است، بی شک اسم ساحل باتو فرینگی را می شنوید. این ساحل در شهر جرج تاون قرار داشته و یکی از محبوب ترین سواحل منطقه است. افرادی که از این ساحل بازدید کرده اند، آن را به بهشت با آرامشی ماندگار تشبیه کرده اند. بیشترین دلیل جذب شدن توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی به این ساحل امکانات رفاهی و خدمات بسیار خوبی است که دارد. همینطور این ساحل در تمام روزهای هفته تمیز بوده و آرامش بسیاری دارد. نام این ساحل ترکیبی از دو کلمه مالایی به معنی صخره پرتغالی بوده. دلیل نامگذاری آن به این اسم هم به خاطر کاروانی از کشتی های پرتغالی است که زمان های قدیم به دلیل تجارت ادویه وارد این منطقه شده بوده و برای تامین آب و غذای خود در کنار این ساحل کمی اقامت کردند. به همین خاطر است که به این ساحل باتوفرینگی گفته می شود.

ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

تفریحات در ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

بهترین تفریحات و ورزش های آبی پنانگ در این ساحل خلاصه شده اند. اگر به دنبال بهترین و جدیدترین ورزش های ساحلی و آبی هستید، بهترین مکان را انتخاب کرده اید. انواع ورزش ها و تفریحات برای توریست های و گردشگران تور لحظه آخری مالزی مثل چتربازی، قایقرانی، اسب سواری، دوچرخه سواری، جت اسکی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و ... آماده بوده و ارائه شده اند. همینطور قسمتی از ساحل بوسیله شناگران ماهر حفاظت شده تا مشکلی پیش نیاید.  

تفریحات در ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

رستوران ها و کافه بارهای ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

یکی از زیباترین صحنه هایی که در این ساحل میبینید، شب هنگام است. شب های ساحل باتو فرینگی پنانگ مملو از توریست ها و گردشگران بوده و همینطور اگر هوا نیز خنک باشد، کافه ها و رستوران های ساحل صندلی و میزهای خود را در هوای آزاد بنا کرده و غذاهای بین المللی، مالزیایی و ... را همراه با موسیقی زنده ارائه میدهند. بهترین رستوران های ساحلی این منطقه اند اف د ورلد و سیگیز ات سی هستند. فروشگاه های شبانه ساحل نیز طرفداران بسیاری دارد. میتوان برای تهیه سوغاتی و هدایا از آنها استفاده کرد.

رستوران ها و کافه بارهای ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

هتل های ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

بیشترین هتل هایی که مالزی وجود دارند، در این منطقه ساحلی هستند. اکثر این هتل ها پنج ستاره هستند. هتل های معروف و بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی نزدیک به این ساحل قرار دارند مثل گلدن سندز، پارادایس، سندی بای، بای ویو بیچ و ... .

هتل های ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

دسترسی های نزدیک به ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

ساحل باتو فرینگی در دو کیلومتری منطقه تانجونگ بانگاه قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی باید از شهر جورج تاون بیست تا سی دقیقه برای رسیدن به آن رانندگی کنند.