زندگی در کیش : زندگی در این جزیره همراه با مزایا و معایبی میباشد. میتوان گفت مزایای آن خیلی بهتر از معایبی که دارد است. این جزیره همانطور که میدانید در خلیج فارس واقع شده و یکی از بهترین مناطق جهان است که درصد اکسیژن خالص و خوب بالایی دارد به همین دلیل بسیاری از کسانیکه مشکل تنفسی داشته و یا جانباز هستند میتوانند به راحتی و بدون ماسک در خیابان های کیش قدم بزند. احساس خستگی در این جزیره کمتر احساس شده و مردم بیشتر روزهای خود را به تفریح و استراحت میپردازند. در این جزیره ترافیک معنا نداشته و تمام شهر آرامش و شرایط خوب و عالی دارد. علاوه بر این ها شما در کیش بیشترین احساس امنیت را میکنید! دمای هوای معمولی و ثابت در جزیره کیش تقریبا 26 درجه بوده و باران در این منطقه خیلی خیلی کم میبارد شاید تنها یکبار رگبار در زمستان رخ دهد.

زندگی در کیش

هزینه خرید و مسکن در زندگی در کیش

حداقل قیمت در این جزیره کمی بالاتر از دیگر شهرهای کشورمان است هزینه هایی مثل مواد غذایی، رستوران‌ها، میوه، حمل‌ونقل و غیره . اما هزینه گوشت با تهران یکسان میباشد.تنها پوشاک ده تا بیست درصد ارزان تر است. وسایل الکترونیکی در این جزیره تقریبا قیمت یکسان داشته و یا شاید بعضی اوقات گرانتر باشد! شاید تنها این موارد از معایب زندگی در کیش باشند

هزینه خرید و مسکن در زندگی در کیش

هزینه مسکن در زندگی در کیش

متراژ متوسط در کیش حدود چهارصد تا 450 متر میباشد. حدود قیمت معمولی یک مترمربع واحد قابل سکونت در کیش از 1میلیون تا چهار میلیون بوده و این قیمت بستگی به زمین و منطقه که در آن قرار داشته بستگی دارد. هر مترمربع از آپارتمان های قدیمی نیز که معمولا عمری پانزده ساله دارند از دو میلیون و هشتصد شروع شده. آپارتمان های جدید و نوساز در منطقه مناسب و خوب متری 25 میلیون میباشد!تمامی خانه های که در کیش اجاره یا رهن میشوند مبله هستند.

هزینه مسکن در زندگی در کیش

نحوه تحصیل در زندگی در کیش

کیش هشت شعبه از دانشگاه های داخلی و شش شعبه از دانشگاه های معروف بین المللی به همراه 6623 دانشجو دارد. همینطور نه مدرسه ابتدایی، یازده مدرسه راهنمایی و یازده مدرسه دبیرستان و 2 هنرستان به همراه پنج هزار دانش آموز دارد.

نحوه تحصیل در زندگی در کیش

داشتن یک شغل در زندگی در کیش

کیش تنها جزیره ای است که درصد بیکاری مردم آن حتی از 1% هم کمتر است! بیشتر از شصت درصد مردم کیش در قسمت خصوصی مشغول بکار هستند. در این شهر شغل هایی مثل هتل داری بیشترین سود را دارد چرا که سالانه تعداد زیادی مسافر از تور کیش به این جزیره سفر  میکنند. همینطور متخصص بودن در قسمت های فنی و ساختمان سازی ار شغل های موفق در این جزیره است. اگر میخواهید در کیش شغلی داشته باشید بهتری از پول خود را در فروشگاه ها، هتل و رستوران های کیش سرمایه گذاری کنید.