ریه سبز تایلند کجاست : اولین پارک عمومی تایلند، پارک لامپینی بوده که 58 هکتار مساحت داشته و به ریه سبز مرکز شهر، شهرت دارد. این فضای سبز، یکی از بهترین مکان های دیدنی در بانکوک بوده و به خاطر زیبایی های بسیاری که داشته، مورد بازدید هزاران هزار توریست و گردشگر تور ارزان تایلند قرار گرفته است. این پارک در سال 1920، در قسمت زمین های خصوصی پادشاه رامای ششم، به عنوان برگزار چند نمایشگاه صنایع دستی و نمایش گل ساخته شد، اما متاسفانه مجموعه نمایشگاهی آن موفق نشده و از سال 1952 به بعد تابکنون، به یک پارک عمومی برای مردم تبدیل شده است.

ریه سبز تایلند کجاست

امکانات رفاهی پارک لامپینی بانکوک

در این پارک سرسبز، بیشتر سی گونه مختلف پرنده، بین درخت ها لانه ساخته و در پارک زندگی می کنند. پارک لامپینی دریاچه های بزرگ، حیوانات مختلف، گل های رنگارنگ و فضای سبز بسیار زیبایی داشته و یک منبع غنی از مواد غذایی طبیعی بوده، به همین خاطر پرندگان بسیاری در آن زندگی می کنند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای که در این پارک میتوانید پیدا کنید، زمین های بازی برای کودکان، کتابخانه، قایق سواری، دوچرخه سواری و ... هستند. هزینه قایق سواری به مدت سی دقیقه در این پارک چهل بات بوده و استفاده از دوچرخه ها تنها ده تا پانزده دقیقه امکان پذیر است. علاوه بر این امکانات رفاهی، کنسرت و دیگر برنامه های مفید در پارک لامپینی بانکوک تایلند برگزار نی شوند.

امکانات رفاهی پارک لامپینی بانکوک

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به پارک لامپینی بانکوک

این پارک از ساعت چهار صبح تا نه شب برای بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند باز است. برای رسیدن به پارک لومپینی بانکوک تایلند، میتوان از ترن هوایی BTS هط سیلوم ایستگاه سالا دینگ، ایستگاه های لامپینی و سیلوم MRT استفاده کرد.