رودخانه چائو فرایا بانکوک تایلند : رودخانه بسیار زیبای چائو فرایا، کنار معبد بسیار معروف وات آرون بانکوک قرار داشته و یکی از دلایل شهرت آن پلی که روی خود دارد است. این رودخانه و پل رویش را اگر شب هنگام نگاه کنید، با صحنه ای درخشان و بسیار زیبا روبرو خواهید شد. علاوه بر این ها، یکی دیگر از دلایلی که توریست ها و گردشگران از این رودخانه دیدن می کنند، جاذبه های گردشگری اطراف و رنگی شدن رودخانه در هنگام شب است. این رودخانه انقدر پر آب بوده که کشتی های بزرگ روی آن شناور هستند. این رودخانه و زیر شاخه هایی که دارد، از بزرگ ترین و آب خیزترین رود در تایلند شناخته شده است. رودخانه چائو فرایا بانکوک تایلند 35% از زمین های تایلند را به خود اختصاص داده است.

رودخانه چائو فرایا بانکوک تایلند

پل روی رودخانه چائو فرایا بانکوک تایلند

پلی که روی این رودخانه هست، در سال 1942 برای ساخت آن شروع کرده و در نهایت بعد از پنج سال پل ساخته شد. این پل تایلند را به برمه با راه آهن به هم متصل می کند. ارتش ژاپن برای ساخت این پل اسیران را مجبور می کرد که این خط راه آهن 415 کیلومتری را طی شانزده ماه بسازند. روی این پل در زمان جنگ جهانی دوم، شانزده هزار سرباز از جبهه متحدین کشته شدند.

پل روی رودخانه چائو فرایا بانکوک تایلند

جاذبه های اطراف رودخانه چائو فرایا بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و جاذبه های گردشگری بسیار خوبی برای جذب توریست های تور تایلند در این مکان بوجود آمده است. قایقرانی، شنا در رودخانه، ماهیگیری و ... از تفریحات مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور تایلند در این رودخانه است. علاوه بر این تفریحات، جاذبه های گردشگری نیز مثل کلیسای سانتاکروز، معبد داون، کلیسای مقدس روساری، سفارت خانه ی پرتقال و مقبره شاه رامای اول بسیار نزدیک به این رودخانه بوده و باعث می شود در یک روز از چند جاذبه گردشگری تایلند دیدن کنید.

جاذبه های اطراف رودخانه چائو فرایا بانکوک تایلند