رستوران های چینی در تهران : غذاهای چینی به خاطر طعم عجیب و غریبی که دارند یکی از غذاهای معروف و محبوب دنیا بوده که هرکسی یک بار وسوسه به امتحان کردن آن شده. غذاهای چینی را حتی اگر از دور نگاه کنید به خاطر بو و عطر  و رنگی که دارد اشتها آور است . این غذاها علاوه بر خوش عطر و طعم بودن بسیار سالم هستند . قیمت غذاها در رستوران های چینی در تهران نسبت به بقیه رستورانها کم نبوده و باید با جیب پر به این رستوران رفت. اگر میخواهید غذاهای وسوسه انگیز چینی ها را امتحان کنید، چند رستوران چینی در تهران را به شما معرفی میکنیم.

رستوران چینی اژدهای طلایی در تهران

یکی از بهترین رستوران های چینی در تهران رستوران اژدهای طلایی است. منوی پیش غذای این رستوران شامل سوپ وانتان ، اگ رول بوده و غذاهای آن چاپسویی، بیف با بامبو و سبزیجات، میگو پفکی، ماهی با قارچ، خرچنگ با سس تند و سیر و خرچنگ یا قارچ و سبزیجات رو به همراه میگو با سس ترش و شیرین و آناناس است. قیمت این رستوران مناسب بوده و برای یک شب بسیار می ارزد. رستوران اژدها طلایی درخیابان شریعتی، پل رومی اول قیطریه قرار داشته و شماره های تماس با آن 22219036 – 22230292 هستند.

رستوران چینی اژدهای طلایی در تهران

رستوران چینی واسابی در تهران

اگر فضایی آرام و رمانتیک میخواهید، رستوران واسابی را انتخاب کنید. این رستوران فضایی دنج و آرام داشته اما باید قبل از حضور خود در این رستوران میز را از قبل رزرو کرده باشید. بهترین منوی غذایی این رستوران چینی در تهران سوشی های تازه و خوشمزه که باب سلیقه ایرانی ها سرو میشود، اسپشیال واسابی رول ، بشقاب دریایی سوخاری ، اسشپرینگ رول ، اُ چیکن و برنج سرخ شده هستند. آدرس رستوران واسابی در تهران همانطور که در نقشه مشاهده میکنید، اتوبان کردستان، خیابان 64 غربی، شهرک ASP واجد 26 تجاری است. شماره تماس با این رستوران 88039778 میباشد.

رستوران چینی واسابی در تهران

رستوران چینی مانسون در تهران

یکی دیگر از رستوران های چینی در تهران که محیطی بسیاری آرام، رمانتیک و شیک داشته و انتخاب بسیاری توریست های تور چین است، رستوران مانسون است. این رستوران واقع در خیابان گاندی، مرکز خرید گاندی، مونوی غذایی باکیفیتی از سوشی ، میگو ترش و شیرین، استیک، سالاد مرغ چینی، لابستر، رول میگو، سوپ تند و ترش و کریپسی بیف دسرها هم کرم بروله و موز کریپسی با بستنی داشته که بهترین غذاها و دسرهای این رستوران است. شماره تماس این رستوران 88791982

رستوران چینی مانسون در تهران

رستوران چینی ستاره ونک در تهران

بهترین غذاهای چینی در تهران را در رستوران چینی ستاره ونک امتحان کنید. این رستوران به خاطر داشتن غذاهای عالی و باکیفیت خود یکی از رستوران های چینی معروف خیابان گاندی است. به جز غذاهای خوشمزه، محیط و دکوراسیونی زیبا و خاصی داشته و البته ارزان تر از دیگر رستوران های چینی در تهران است. دلیل کیفیت خوب و منحصربفرد این غذاها، بودن یک آشپز چینی در آشپزخانه این رستوران است. از بهترین غذاهای این رستوران میتوان به سوشی سکورا، میگو با کره، نودل با سبزیجات، اسپرینگ رول، بیف مونگولین، بیف سشوان و بیف تریاکی اشاره داشت. شماره تماس رستوران 88041292

رستوران چینی ستاره ونک در تهران

رستوران چینی پیچ در تهران

یکی از رستوران های چینی در تهران که باید قبل از حضور خود میز رزرو کنید، رستوران پیچ است. این رستوران محضیطی سنتی و آرام داشته و بیشتر لوازم آن از چوب است. قیمت این رستوران هم مناسب بوده و غذاهای بسیار خوبی دارد. رستوران پیج اولین رستوران چینی است که غذاهای ایتالیایی هم سرو میکند. غذاهای چینی خوب این رستوران کیفیت غذای پیچ خیلی عالیه و قیمت مناسبی هم داره. پیچ سوشی، انواع نودل، برنج سرخ شده و یونگ چی میگو هستند، غذاهای ایتالیایی آن  سیب زمینی سرخ شده و موهیتوی پیچ ، دم نوش به لیمو و بستنی ها هستند. رستوران پیچی واقع در خیابان پاسداران بوده و شماره تماس آن 22300303 میباشد.

رستوران چینی پیچ در تهران