رستوران های حلال پوکت : در کشورهایی که مذهب رسمی شان اسلام نیست، رستوران هایی که غذاهای حلال سرو می کنند به سختی پیدا شده و این موضوع به نوعی چالش برای توریست ها و گردشگران مسلمان تبدیل شده است. تایلند نیز این مشکل را برای توریست ها و گردشگران مسلمان خود برطرف کرده. در قسمت جنوبی این کشور، تقریبا جامعه بزرگی از مسلمانان در پوکت هستند. در این قسمت پنجاه مسجد قرار داشته و اطراف آن رستوران های حلال قرار دارند. اگر به دنبال بزرگ ترین جامعه مسلمان در پوکت هستید، ساحل پاتونگ یکی از بزرگ ترین و البته شلوغ ترین اقامتگاه های عربی را دارد. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند در اطراف این ساحل رستوران های حلال را پیدا کرده و با خیال راحت غذاهای باکیفیت و خوشمزه ای میل کنند. برای راحتی پیدا کردن این رستوران های حلال چند تا از بهترین رستوران های حلال را برای توریست ها و گردشگران تور تایلند معرفی کرده ایم :

رستوران شناور غذاهای دریایی بانگ مود پوکت

این رستوران شناور هرقدر کوچک بوده اما یکی از محبوب ترین و بهترین رستوران های حلال در جزیره است. از دور که به این رستوران نگاه کنید، ظاهری روستایی را خواهید. غذاهای رستوران بانگ با اینکه ساده بوده اما بسیار باکیفیت و خوشمزه هستند. غذاهای محبوب توریست ها و گردشگران تور تایلند در این رستوران شامل تایم یام، مرغ سیردار و خرچنگ پوسته نرم سرخ شده می باشند. غذاهای دریایی رستوران بسیار تازه و سالم هستند. این رستوران دریایی با فاصله هفتصد متری از لائمهین و 150 متری جزیره نارگیل قرار داشته که البته با استفاده از قایق میتوان پنج دقیقه ای خود را به رستوران رساند.

رستوران شناور غذاهای دریایی بانگ مود پوکت

رستوران آنوا لوکچین پلا پوکت

محیط این رستوران بسیار شاداب و رنگارنگ است. غذاهای این رستوران نیز حلال بوده و بیشتر آنها اختصاصی هستند. یکی از محبوب ترین غذاهای رستوران آنوا لوکچین بین توریست ها و گردشگران تور تایلند  توپ ماهی های تازه در سوپ رشته فرنگی و سوپ داغ و ترش و تند، استیک گوشت گاو، چلو مرغ به سبک سنگاپور، مرغ و ماهی می باشند.

رستوران آنوا لوکچین پلا پوکت

غذاهای دریایی حلال تایلندی کوسوما پوکت

این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی حلال تایلندی، غذاهای حلال مالزیایی را نیز سرو می کنند. تمام مواد غذایی این رستوران طبیعی، تازه و حلال هستند. رستوران کوچک و جمع و جور کوسوما، به خاطر غذاهایی مثل تام یام، صدف، پرورش ماهی خاردار و خرچنگ و میگو یکی از پرطرفدارترین رستوران های شهر است. هزینه غذاهای در این رستوران بسیار پایین بوده و برخورد کارکنان بسیار مهربانانه و محترم است.

غذاهای دریایی حلال تایلندی کوسوما پوکت

رستوران کازابلانکا پوکت

از دیگر رستوران های حلال جزیره پوکت میتوان به رستوران کازابلانکا با انواع غذاهای هندی و عربی اشاره کرد. بیشترین چیزی که باعث می شود توریست ها و گردشگران تور تایلند به سمت این هتل جذب شوند این است که رستوران در قسمت سلطنتی و آبگرم بهشت سلطنتی هتل قرار داشته و دکوراسیون بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد.

رستوران کازابلانکا پوکت