رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر : در سفرتان به استانبول فقط به یاد خرید کردن نباشید! کمی خلاق باشید و تفریحات جدید را امتحان کنید. پیشنهاد می کنیم حتما بعد از یک روز گشت و گذار حسابی در جاذبه ها و مراکز تجاری استانبول، روز خود را با میل کردن یک غذای خوشمزه در فضای باز به همراه چشم اندازه تنگه بسفر به پایان برسانید. خیلی از رستوران های استانبول به خصوص آن دسته از رستوران هایی که در طبقات فوقانی پشت بام قرار دارند، جدا از خدمات و کیفیت بسیار خوب به توریست ها و گردشگران تور استانبول، چشم انداز بسیار خوبی به میهمانان میدهند. به همین خاطر رستوران هایی که به سمت تنگه بسفر چشم انداز دارند، پرطرفدار هستند. در ادامه برای شما بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر معرفی کرده ایم با ما همراه باشید. 

رستوران سانست گریل استانبول

با رستوران سانست گریل شروع می کنیم. این رستوران یک سوشی بار کامل بوده و با تمام رستوران های شهر استانبول فرق دارد. سرآشپزهای معروف و مشهور رستوران سانست گریل، حسین ارسلان و همکار ژاپنی اش هیروکی تاکمورا می باشند. این رستوران انواع و اقسام غذاهای لذیذ و فوق العاده خوشمزه را در محیطی زیبا و دوست داشتنی برای میهمانان خود سرو می کنند. جدا از اینها، رستوران سانست گریل یکی از بهترین چشم اندازها را به سمت تنگه بسفر دارد. در این رستوران میتوان انواع و اقسام غذاهای ترکی، ژاپنی، مدیترانه ای و ... را در منوی غذایی آن دید. خلاصه اگر به دنبال یک شام رمانتیک و به یاد ماندنی در استانبول هستید، به شما رستوران سانست گریل را پیشنهاد می کنیم. 

رستوران سانست گریل استانبول

رستوران میکلا استانبول

از دیگر رستوران هایی که میتوان جزو رستوران های استانبول با چشم انداز بسیار زیبا اشاره کرد، رستوران میکلا می باشد. این رستوران درست بالای هتل مارمارا پرا قرار داشته و دارای چشم اندازی پانوراما و 360 درجه به سمت شهر و تنگه بسفر است. رستوران میکلا به بسیاری از جاذبه های تاریخی مثل مسجد تاریخی ایاصوفیه چشم انداز داشته و شامی رمانتیک و دلپذیر برای شما دارد. اگر به منوی غذایی این رستوران دقت کرده باشید، میبینید که تمام غذاهای ارگانیک آن از تازه ترین و بهترین مواد اولیه تهیه شده و تنوع بسیاری هم دارد. 

رستوران میکلا استانبول

رستوران ووگ استانبول

رستوران ووگ نیز یکی از رستوران های استانبول با چشم انداز تنگه بسفر و همینطور تمام شهر است. این رستوران انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و نوشیدنی های مختلف را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول سرو می کند. منوی غذایی این رستوران تنوع بسیار داشته و کیفیت خیلی خوبی دارند. رستوران ووگ خیلی راحت و سریع توانست خود را در دل توریست ها و گردشگران جا کند و هم اکنون بین آنها یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم اندازی به سمت بسفر می باشد. غذاهای این رستوران بیشتر شامل غذاهای مدیترانه ای، بیشتر از هفتاد نوع سوشی و نشویدنی های مختلف می شود. 
 رستوران ووگ استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 یکی از معروف ترین رستورن های شهر استانبول بوده که چشم اندازی هم به سمت بسفر دارد. این رستوران کلاسیک انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی و ... را به همراه نوشیدنی های مختلف گرم و سرد و چشم اندازی فوق العاده دلنشین برای توریست ها و میهمانان خود سرو می کند. این رستوران در محله اولوس قرار داشته و فاصله بسیار کمی از محله تقسیم دارد. بیشتر غذاهای این رستوران شامل غذاهای مدیترانه ای، ترکی و بین الملی می باشد. اولوس 29 نیز میتواند گزینه بسیار مناسبی برای سرو یک شام رومانتیک در استانبول باشد. 

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران رینا استانبول

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ترکی و بین المللی استانبول را در رستوران رینا با چشم اندازی باورنکردنی از بسفر میل کنید. این رستوران به خاطر کیفیت بسیار خوب غذاهایش طرفداران بسیاری بین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول پیدا کرده است. 

رستوران رینا استانبول