رستوران های ارزان بانکوک : اگر فردی شکمو  و عاشق غذا هستید و به شهر بانکوک کشور تایلند سفر کرده اید، مقصدتان را درست انتخاب کرده اید. این شهر از تایلند برای عاشقان غذا مثل یک بهشت بوده و همینطور خوشمزه ترین غذاهای تایلند نیز در این رستوران های شهر بانکوک سرو می شوند. توریست ها و گردشگران تور تایلند در این شهر میتوانند رستوران های بسیاری در گوشه و کنار پیدا کنند، اما اگر به دنبال رستوران های ارزان قیمت هستید، در ادامه همراه لست تورز بمانید تا با بهترین رستوران های ارزان بانکوک آشنا شوید. این رستوران ها در عین ارزان قیمتی، کیفیت خوب و غذاهای خوشمزه ای دارند. 

مرکز خرید ترمینال ۲۱ بانکوک

یکی از همین رستوران های ارزان بانکوک در مرکز خرید بسیار معرفی به اسم ترمینال 21 قرار دارد. این مرکز خرید در خیابان سوخومویت قرار داشته و از بزرگترین فودکورت های شهر بانکوک محسوب می شود. در فودکورت این مرکز خرید انواع و اقسام غذاها با قیمت بسیار مناسبی ارائه شده و در طبقه بالا قرار دارد. بیشتر غذاهای این فودکورت، غذاهای تایلندی بوده ولی مشتریان میتوانند انواع غذاهای غربی و چینی و ... را در این رستوران پیدا کنند. فود کورت مرکز خید ترمینال 21 هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب فعالیت می کند. 

مرکز خرید ترمینال ۲۱ بانکوک

رستوران اسلامی آشپزی خانگی بانکوک

یکی دیگر از این رستوران ها، رستوران اسلامی آشپزی خانگی بوده که از به خاطر دو عامل بسیار اهمیت پیدا کرده است. اول اینکه رستورانی اسلامی برای توریست های و گردشگران مسلمان تور لحظه آخری تایلند بوده و دوم اینکه یکی از بهترین رستوران های ارزان قیمت در شهر بانکوک می باشد. انواع و اقسام غذاهای تایلندی، هندی، و ... که درست مطابق موازین شرعی اسلامی تهیه می شوند، در این رستوران به فروش میرسند. قیمت ارزان غذاهای این رستوران بسیاری از مردم را به سمت خود می کشاند به عنوان مثال ماسالای هندی دو دلار و نان روتی هندی نیز یک دلار قیمت دارد. رستوران اسلامی آشپزی خانگی هر روز هفته از ساعت یازده صبح تا نه شب و روزهای یکشنبه از ساعت شش بعد از ظهر تا نه شب باز می باشد. 

رستوران اسلامی آشپزی خانگی بانکوک

رستوران بوئنو بانکوک

این رستوران ارزان بانکوک در زیرزمین یک ساختمان قرار داشته و محیطی بسیار دنج و البته کوچک دارد. رستوران بوئنو انواع و اقسام غذاهای گیاهی، فست فودی و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب ارائه میدهد. انواع نان سیرها، سالادها، پیتزا، ساندویچ و ... در این رستوران برای عموم سرو می شوند. ساعات فعالیت این رستوران بوئنو از یزده صبح تا شب و روزهای شنبه از ساعت یازده صبح تا هشت صبح می باشد. 

رستوران بوئنو بانکوک

رستوران کایتون پراتونام بانکوک

رستوران کایتون پراتونام در اصل یک اغذیه فروشی بوده در یک گوشه از پراتونام که یکی از بزرگ ترین منطقه غذاهای خیابانی شهر بانکوک قرار بوده میباشد. این اغذیه فروشی ظهرها بسیار شلوغ شده و تمام مردم محلی و توریست ها برای امتحان کرده غذاهای خوشمزه آن به صف می ایستند. از محبوب ترین غذاهای این رستوران میتوان به تای چیکن رایس که همان برنج و مرغ تایلندی می باشد اشاره کرد. این غذا برنج بسیار خوش عطر داشته که روی آن تکه های مرغ با سس زنجبیل ریخته شده. این رستوران هر روز هفته از ساعت پنج بعد از ظهر تا سه صبح باز می باشد. 

رستوران کایتون پراتونام بانکوک

رستوران دیای چوآن چیم بانکوک

و اما آخرین رستوران ارزان بانکوک که میخواهیم پیشنهاد کنیم، رستوران دیای چوآن چیم می باشد که در خیابان های پشتی بازار وان لانگ قرار دارد. این رستوران برای توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند خوشمزه ترین غذاهای تایلندی و همینطور خوشمزه ترین املت صدف ار سرو می کند. املت صدف در ماهیتابه برای مشتری سرو شده و یک ترکیب خوشمزه از خمیر برشته و کریسپی و تخم مرغ می باشد که با طعم صدف تلفیق شده است. رستوران دیای چوآن چیم هر روز هفته از ساعت هشت صبح تا هفت بعد از ظهر باز می باشد. 

رستوران دیای چوآن چیم بانکوک