مشهد مقدس مرکز استان خراسان رضوی است. اولین مقصد گردشگری اسلامی در ایران. این شهر به نام حرم امام رضا (علیه آلاف تحیه و ثنا)نامگذاری شده است. این شهر به دلیل جاذبه‌های تاریخی و زیارتی محبوب است، اما استان خراسان یکی از خوش آب و هواترین آب و هوای ایران را دارد، بنابراین مسافران انتظار طبیعتی خوش آب  و هوا را دارند. این شهر توسعه یافته ترین شهر گردشگری ایران است زیرا سالانه میلیون ها زائر از آن بازدید می کنند. جاذبه های گردشگری زیادی در مشهد وجود دارد از جمله حرم امام رضا، آرامگاه فردوسی، باغ نادر و بسیاری دیگر. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از هتل های مشهد می پردازیم :

هتل الماس 2 مشهد

این هتل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره جدید مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر و مهمترین جاذبه ها و اماکن تجاری شهر واقع شده است. فضای هتل مفرح و مجلل است و طراحی نور طبیعی و مصنوعی کاملا به روز شده است. پرسنل بسیار مودب، هستند. ویژگی اصلی این هتل نظافت و خدمات خوبی است که کارکنان دائماً ارائه می دهند. گروه مسافرتی سفرهای گالیور این هتل را به کسانی که می خواهند اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند پیشنهاد می کند. این هتل یکی از مجهز ترین و شیک ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد مقدس می باشد که در حاشیه خیابان امام رضا واقع شده است. قطعا هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین انتخاب ها جهت رزرو هتل در مشهد است. آدرس هتل الماس 2 مشهد : استان خراسان رضوي- مشهد مقدس- خيابان امام رضا(ع)- نبش امام رضا20   

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از هتل های معروف مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده و بازار سنتی را احاطه کرده است. اتاق ها فوق العاده تمیز و راحت هستند که تمام نیازهای احتمالی در آن برآورده می شود. کارکنان دوستانه و پاسخگو به خدمات هستند ، همچنین انتخاب غذا در زمان صرف غذا متنوع، عالی است و برای اکثر سلایق مناسب است. این هتل مطمئنا به لیست هتل های سفرهای گالیور در مشهد می آید. این هتل در خیابان اندرزگو ابتدای کوچه بازار سرشور قرار داد و کمتر از 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد مقدس می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل ایران است که با دسترسی آسان به حرم مطهر و سایر جاذبه های گردشگری در بلوار امام رضا واقع شده است. لابی بزرگ و مجلل با چند فروشگاه متعلق به برندهای معروف ایرانی است. همه اتاق ها از نظر اندازه کافی هستند و همچنین به زیبایی و با سلیقه توسط طراحان دکوراسیون داخلی برتر کشور طراحی شده اند. این هتل امنیت، آسایش و بهترین امکانات را برای مهمانان فراهم می کند. این هتل لوکس دارای رستوران های مختلف با غذاهای با کیفیت بالا، استخر عالی، کارکنان حرفه ای چند زبانه و سایر خدماتی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. گروه مسافرتی سفرهای گالیور این هتل را به کسانی که به دنبال رزرو هتل مشهد مجلل برای اقامت هستند پیشنهاد می کند.

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد در مرکز شهر مشهد قرار دارد که به حرم مطهر و اکثر مراکز خرید شهر نزدیک است. این هتل فضایی جذاب و باکلاس دارد که مکان خوبی برای استراحت و همچنین آرامش است. اتاق ها تمیز، جادار و مجهز به صندوق امانات هستند. کارکنان بسیار دوستانه هستند و می خواهند مطمئن باشند که شما اوقات خوبی را در آنجا سپری می کنید. مدیریت هتل عالی است، توجه دقیق به جزئیات باعث می شود نتوانید نقص یا کمبود پیدا کنید. گروه مسافرتی سفرهای گالیور این هتل را به کسانی که می خواهند خدمات بی نظیری را تجربه کنند پیشنهاد می کند. این هتل در خیابان امام رضا 3 قرار دارد و کمتر از 5 دقیقه تا ورودی باب الرضا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد مقدس است.

هتل مجلل درویشی مشهد، مجلل ترین هتل مشهد با دسترسی مناسب به حرم مطهر امام رضا، مسجد گوهرشاد و دیگر جاذبه های گردشگری شهر. این هتل خدماتی مانند سونا، اتاق بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی ارائه می دهد. اتاق‌ها تمیز، بزرگ، مجهز و با امکانات لوکس و لابی زیبا طراحی شده‌اند. خدمات عالی، وسعت و مهمان نوازی کارکنان هتل، دکوراسیون فوق العاده هتل قطعا هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد. کیفیت غذاها عالی است و می توانید در سه رستوران واقع در هتل از انواع غذاهای مختلف لذت ببرید. گروه مسافرتی سفرهای گالیور این هتل را به شدت پیشنهاد می کند. این هتل در خیابان امام رضا بین امام رضا 24 و 26 قرار دارد و حدود 15 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. هتل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد و حتی ایران است.

هتل سی نور مشهد

هتل بزرگ سی نور مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد است که با بازار و مراکز خرید خیابان هفده شهریور فاصله کمی دارد. کیفیت این هتل به اندازه هتل های برتر اروپایی است. همه کارکنان حرفه ای و مودب هستند و با مهمانان مهربان هستند. اتاق ها تمیز و دنج با تهویه مناسب و چشم انداز زیبا از شهر هستند. هتل در فواصل زمانی معین، ترانسفر رایگان به حرم را ارائه می دهد. گروه مسافرتی سفرهای گالیور این هتل را به کسانی که به دنبال خدمات باکیفیت هستند و کسانی که ممکن است کمی در انتخاب و رزرو هتل مشهد سخت گیر باشند به شدت پیشنهاد می کند.