قزاقستان که برای عده  زیادی از مردم یک سرزمین ناشناخته است کشوری پهناور با افق های کوهستانی جنگلی و فرهنگی زیباست که متعلق به مردمان آسیای میانه می باشد. قزاقستان همچنین بزرگ ترین اقتصاد آسیای میانه را دارد و بنابرین شما هتل ها و رستوران های لوکس زیادی را در تور خود  به این کشورخواهید دید.

راهنمایی سفر به قزاقستان

جنوب قزاقستان آثار باستانی بسیاری دارد. این کشور به راستی پهناور است که در آن قله های سرد و کوهستانی، دریاچه ها و یخچال های طبیعی کوه تیان شان که به سبزدشت ها و بیابان ها منتهی می شود را در خود جای داده است.بزرگ ترین شهر قراقستان آلماتی است که در آن ساختمان های مدرن، پارک ها و چشم انداز زیبایی به کوه را می یابید. همچنین فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های زیادی در این شهر قرار گرفته اند. در حقیقت بیش تر گردشگرانی که به قزاقستان سفر می کنند جذب زیبایی های طبیعی این کشور  می شوند.

راهنمایی سفر به قزاقستان

اسکی روی یخ همیشه بسیار هیجان انگیز بوده است اما انجام این ورزش در کوهستان تجربه ای شگفت انگیز خواهد بود. مدو مرتفع ترین پیست اسکی کوهستانی در جهان است. این پیست اسکی که در نزدیکی آلماتی قرار دارد در گذشته محل آموزش اسکی بازان شوروی سابق بوده است و همچنان رویداد های ورزشی زیادی در آن جا برگزار می شود.دریاچه های کولاسی در آلماتی از دیگر مناظر طبیعی قزاقستان است که تماشای آن می تواند شما را شگفت زده کند. این برکه ها همانند آنچه در آلاسکا می یابید هستند که بازتاب کوهستان های برفی را در آب های شفاف آنجا می توانید تماشا کنید.

راهنمایی سفر به قزاقستان

 کلیسای زنکو یکی از عجایب معماری آلماتی است. این بنای چوبی که به زیبایی رنگ آمیزی شده در پارک پانقیلو آلماتی قرار گرفته و داخل بنا نیز تعدادی آثار هنری وجود دارد. کیف خود را بردارید و صبحانه را در فضای آزاد میل کنید، صدا ها و غذاهای سنتی قزاقستان و سبک زندگی آنان را می توانید در یکی از معروف ترین بازار های این کشور پیدا کنید. "بازار سبز" محصولات خوراکی زیادی دارد و جو حاکم بر این بازار بسیار سرزنده و سنتی است.

راهنمایی سفر به قزاقستان

در پایتخت قزاقستان یعنی شهر آستانا نیز مرکز تفریحی خان شاتر وجود دارد. بنای خاص این مرکز  هر توریستی را به خود جذب می کند. بخشی از این بنا را فروشگاه های گوناگون تشکیل می دهد. یک پارک، رودخانه  قایق سواری، زمین گلف و ساحل و استخر نیز در داخل این مرکز تفریحی وجود دارد.از دیگر بنا های دیدنی آستانا که حتما باید از آن بازدید کنید برج باترک است. این برج که شبیه به یک درخت با پایه یک تخم مرغ است  ارتفاعی 97 متری دارد و از بالای آن می توانید تمام شهر را ببینید.از بهترین هتل های آلماتی می توان به هتل قزاقستان، هتل هالیدی این آلماتی، هتل گلدن پالاس و هتل رکسوس اشاره کرد. همچنین برای اقامت در آستانا هتل های رادیسون هتل، هتل آستانا ماریوت هتل رامادا پلازا و هتل رکسوس پرزیدنت از بهترین گزینه ها هستند. اگر مایل به تور قزاستان و تور آلماتی قزاستان میباشید از لست تورز تور ارزان قزاستان را انتخاب نمائید