استونی:زمانی بخشی از دولت شوروی بود وهم اینک بخشی از اتحادیه اروپا است. استونی در دهه های اخیر مثل ستاره ای درخشان بوده است که تحولات چشمگیری داشته و در نهایت دنیا متوجه شگفتی های آن شده است. کوچک ترین و مسلما دیدنی ترین بخش بالتیک استونی می باشد که به صورت حیرت انگیزی زیباست. جنگل های بکر، تالاب و جزایر دور افتاده همگی دارایی های طبیعی استونی می باشند. تمامی این زیبایی های طبیعی در کنار پایتخت استونی قرار گرفته اند که معماری گوتیک و قرون وسطی را نیز در دل خود جای داده اند و به این ترتیب مجموعه ای بی نظیر از دیدنی ها را فراهم کرده اند.در خیابان های افسانه ای این شهر کلیساهای تاریخی، کافه های دنج ومیراث کشورهای بالتیک و اروپای شمالی جای گرفته است. شبگردی در استونی بسیار پر هیاهو و البته کاملا ارزان است بطوریکه حتی باعث شده این کشور یک مقصد گردشگری محبوب باشد.اغلب گردشگران ماجراجو از سفر های شهری دوری می کنند و به جای آن به جنگل های بسیار کهن و دریاچه هایی می روند که در مناطق روستایی واقع شده اند. بیش از 1000 دریاچه در کشور وجود دارد. باتلاق ها و سرزمین های مردابی پوشش بیش از یک پنجم کشور را تشکیل می دهد. آب وهوای این کشور معتدل و مرطوب با تابستان های ملایم و زمستان های سرد است.

راهنمایی سفر به استونی

پنجمین شهر بزرگ استونی که در شمال این کشور قرار دارد راکوره است که خرابه های قلعه های باستانی آن گردشگران زیادی را به این مکان  می کشاند. استونی جزایر زیادی دارد که در آنها امکانات رفاهی و اقامتی خوبی نیز تعبیه شده.  هیوما نیز یکی دیگر از این جزایر است که می توانید با قایق از یکی از شهر های ساحلی به آن سفر کنید.

راهنمایی سفر به استونی

غرب استونی به خاطر سواحل زیبایش محبوب است. در سواحل غربی استونی روستاهای زیادی با امکانات رفاهی جذابی وجود دارند، همچنین مراکز اسپای زیادی هم در گوشه و کنار این روستا ها و سواحل دیده می شود. همچنین جلب است بدانید یکی از بزرگ ترین باغ های پرندگان در غرب استونی وجود دارد که سالانه اقامتگاه پرنده های مهاجر زیادی می باشد. از دیگر مناطق دیدنی در منطقه غربی استونی می توان به دو منطقه هاپسانو و پارنو اشاره کرد که پیشنهای می کنم در تور خود به استونی حتما بازدیدی از آنها داشته باشید.

راهنمایی سفر به استونی

در جنوب استونی شما می توانید قدیمی ترین شهر حوزه  بالتیک یعنی شهر تارتو را بیابید. در جنوب استونی فعالیت های سنتی همچنان در جریان است و کلیسا ها و یادبودهای باستانی بسیاری نیز وجود دارد.برای خرید به تالین بروید. مرکز خرید فروم رستوران ، کافه و فروشگاه های بسیاری دارد. از دیگر مراکز خرید این کشور  می توان به مرکز خرید روکا اشاره کرد که یکی از بزرگ ترین مراکز خرید استونی است.در میان هتل های 2 ستاره  استونی، هتل سنتر تالین و هتل یونیک تالین را پیشنهاد می کنیم. هتل سنت باربارا تالین و هتل مریتونتالین از هتل های 3 ستاره استونی هستند. از میان هتل های 4 ستاره هم می توان هتل اسکای تالین و هتل بارونز تالین را نام برد. هتل سنت پترزبورگ تالین و هتل تلگراف تالین نیز از هتل های 5 ستاره می باشند..شما میتوانید از تور استونی به صورت ترکیبی همراه با تور روسیه استفاده نمائید