دیدنی گرجستان باتومی : شهر باتومی گرجستان یکی از دیدنی ترین شهرهایی توریستی از گرجستان است که تابستان های زیبا و زمستان های دلنشین دارد. توریست های ایرانی بسیاری برای گذراندن تعطیلات خود به این شهر از گرجستان سفر میکنند چرا که هم دیدنی تر و هم تمیزتر از شهر تفلیس است. بررای شما چند دیدنی گرجستان باتومی را معرفی میکنیم:

موزه استالین دیدنی گرجستان باتومی

استالین نام رهبر شوروب سابق بوده که در یکی از شهرهای گرجستان، نه باتومی، به دنیا آمد، استالین به کارگرانی که کار قیرکاری انجام میدادند کمک میکرد و همچنین یک مرکز چاپ به صورت غیر قانونی داشت. تمام اسباب و وسیله که از آن دوران و از او باقی مانده در موزه استالین گرجستان نگهداری میشود حتی حوله و تخت او! این موزه، یکی از جاذبه های سرگرم کننده در باتومی میباشد که برای وقت گذراندن مناسب است.

بلوار باتومی دیدنی گرجستان باتومی

بلوار ساحلی و زیبای باتومی مقصد اول و آخر توریست های تور گرجستان میباشد. بیشتر توریست ها و گردگشران دوست دارند محل اقامتشان نزدیک به بلوار باتومی باشد. بلوار باتومی بهترین مکان برای پیاده روی و لذت بردن از بوی خوب گل ها و درختانی که در این منطقه هستند. همینطور سرگرمی مثل چرخ و فلک در این مکان ارائه شده. علاوه براین فواری بلوار باتومی به صورت موزیکالی رقص آب کرده و بسیار جالب است.

دریاچه نوریگلی دیدنی گرجستان باتومی

این دریاچه که عمق هشت متری داشته، پنج هکتار بوده و آبی بسیار پاکیزه و مناسب داشته و میتوان در دریاچه نوریگلی باتومی شنا کرد و لذت برد. این دریاچه نزدیک به پارک ساحلی قرار دارد.

پارک آبی دیدنی گرجستان باتومی

پارک آبی باتومی یکی از بهترین جاذبه توریستی در تابستان است. ویژگی خاص این پارک آبی باتومی، اینترنت و پارکینگی است که در اختیار توریست ها و مسافران قرار میدهد. هیمنطور اطراف این پارک آبی باتومی، اقامتگاه های خوبی وجود دارند.

پارک دلفینها دیدنی گرجستان باتومی

این پارک شگفت انگیز، یکی از پارک های قدیمی شهر باتومی بوده که میتوان گفت نمایش دلفین جزو اولین کارهایی بوده که در این پارک انجام شده و حرف اول را در پارک دلفین ها میزند. نمایشی که پارک دلفینها باتومی انجام میدهد سی حرکت از دلفین ها در حین رقصیدن، بازی کردن با توپ، وایسادن روی دمشان، ... و بسیاری از حرکات جالب از این حیوانات دوست داشتنی و جذاب. پارک دلفینها باتومی میتواند هفتصد نفر تماشاگر داشته باشد.