دیدنی های مانیل فیلیپین : مانیل، پایتخت کشور هزار جزیره فیلیپین بوده که به عنوان ارزان ترین شهر در دنیا شناخته شده. این شهر در طی سالها پیشرفت های بسیاری داشته. بیشتر جاذبه های گردشگری مانیل پارک های تفریحی، باغ وحش ها، کلیسا و موزه ها میباشد. که این جاذبه های در سمت خلیج این شهر واقع شده اند . با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد دیدنی های مانیل فیلیپین آشنا شوید.

کلیسای سن آگوستین مانیل

این کلیسای 428 ساله تنها کلیسایی است که از بین 7 زلزله و 2 آتش سوزی سالم باقی مانده. کلیسای سن آگوستین مانیل که قدیمی ترین کلیسای فیلیپین بوده، معماری بی نظیر و بی نقص مکزیکی داشته و اگر به از آن بازدید کرده باشید میتوانید کنده کاری های ظریف و زیبا را روی در های ورودی و در اصلی چوبی آن ببینید. وقتی وارد این کلیسا میشوید سالن را کلیسا را میبینید که معمار مکزیکیش آن را به شک صلیب لاتین ساخته است. حال اگر به بالای سرتان نگاه کنید، سقفی نقاشی شده در سال 1800 را میبینید که کار دست معماران و طراحان هنرمندان ایتالیایی، جیووانی دیبلا و چزاره البیرونی بوده. بازدید از این کلیسا را از دست ندهید.

کلیسای سن آگوستین مانیل

پورتو گلارا مانیل

علاقه مندان به دنیای زیر آب، میتوانند در شهر ساحلی پورتو گلارا ‏مانیل اقامت داشته باشند. این شهر ساحلی معروف به داشتن بیشترین گونه های دریایی بوده و به همین جهت انواع فعالیت ها و سرگرمی های آبی مثل غواصی در این ساحل در نظر گرفته شده. از بهترین و پر طرفدارترین ساحل های این شهر بین توریست ها و گردشگران تور فیلیپین ساحل های سفید و سابانگ است. این دو ساحل همچنین بهترین مراکز خرید ، هتل ها، رستوران و کافی شاپ های شهر را داشته که بیشتر رستوران ها و کافه های آن در امتداد ساحل با زیبا ترین منطره از دریا قرار دارند. در کنار این سواحل بندر زیبای مول بای همراه با صخره های بلند قرار داشته که اطراف خود مراکز خرید و مغازه های زیادی وجود دارد برای خرید بهتر است از مراکز خرید نزدیک به این بندر استفاده کنید.

پورتو گلارا مانیل

کلیسای سن سباستین مانیل

یکی دیگر از کلیساهای این شهر که در خاورمیانه هم معروف است، کلیسای سن سباستین مانیل بوده که کاملا از فولاد ساخته شده. این کلیسا به این دلیل از فولاد ساخته شد که زلزله های و آتش سوزه های بسیاری که راه می افتاد باعث ویران شدن کلیساها میشد به همین دلیل اروپاییان تلاش کردند تا کلیسایی فولادی بسازند. تمام مواد لازم برای ساخت این کلیسا از اروپا بوده و معار آن نیز کسی بوده که معماری برج ایفل پاریس را برعهده داشته، گوستاو ایفل!

کلیسای سن سباستین مانیل

باغ جانورشناسی و گیاه شناسی مانیل

میرسیم به قسمت های سرسبز مانیل، یکی از دیدنی های مانیل فیلیپین که بیشتر از هشتصد حیوان و صد جانور را در خود جای داده، باغ جانورشناسی و گیاه شناسی مانیل. این باغ تنها باغی است فیل مالی را داشته. با اینکه این باغ قدیمی یکی از برترین دیدنی های مانیل فیلیپین شناخته شده اما تا به کنون تعمیرات و بازسازی برای آن انجام نشده. در قسمت گیاه شناسی نیز انواع گیاهان از جزیره ها و قسمت جنوبی اقیانوس آرام را میتوانید ببینید.

باغ جانورشناسی و گیاه شناسی مانیل

پارک اقیانوس مانیل

این پارک زیستگاه بسیاری از حیوانات دریایی بوده که از پارک دریایی سنگاپور الهام گرفته شده اما شاید بزرگ تر! این پارک تونلی 25 متری زیر آب داشته که سال 2008 کناری پارک تفریحی ریزال ساخته شد. پارک اقیانوس مانیل یک زیستگاه دریایی روباز بوده که هم مراکز خرید داشته و هم اقامتگاه ها و رستوران های خوب. این محموعه تفریحی امکانات بسیاری داشته که میتواند شما را بسیار سرگرم کند

پارک اقیانوس مانیل