دریاچه ای به رنگ صورتی در تایلند : یکی از شگفتی های تایلند، دریاچه پوشیده از گل های صورتی رنگ لوتوس است. این دریاچه آب شیرین، در قسمت شمال شرقی تایلند، یکی از پدیده های فوق العاده و دیدنی بوده که توریست ها و گردشگران تور تایلند آن را به دریای سرخ لوتوس می شناسند. این دریاچه صورتی رنگ، هر ساله توریست ها و گردشگران بسیاری از تور تایلند را به سمت خود جذب می کند. دریاچه لوتوس در منطقه نونگ هان کوما وپاپی، استاند اندون تنانی قرار دارد.

دریاچه ای به رنگ صورتی در تایلند

بهترین زمان برای دیدن دریاچه صورتی تایلند

اگر میخواهید بهترین زمان ممکن از این دریاچه شگفت انگیز و زیبا دیدن کنید، گل های لوتوس دریاچه از ماه دسامبر تا فوریه، به مدت سه ماه زیبایی های خود را به رخ می کشد. این گل ها از دسامبر تا ماه مارس کم کم جوانه زده و تا ماه بعد شکوفا می شود. اگر ماه ژانویه، یعنی دی ماه را برای بازدید از این دریاچه انتخاب کنید، میتوانید خود را به جشنواره دریاچه صورتی برسانید. بهترین ساعت برای دیدن این دریاچه از شش صبح تا دوازده بعد از ظهر می باشد.

بهترین زمان برای دیدن دریاچه صورتی تایلند

قایق سواری در دریاچه صورتی تایلند

توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند این گل ها را با سوار شدن قایق از نزدیک دیده و لمس کنند. هزینه قایق سواری بین گل های لوتوس صورتی، برای ظرفیت دو تا سه نفر صد بات، ظرفیت بین ده تا دوازده نفر سیصد بات برای یک ساعت، قایق سواری با ظرفیت ده تا دوازده نفر پانصد بات برای دو ساعت سواری می باشد.

قایق سواری در دریاچه صورتی تایلند