خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا : برای کسانی که عاشق خرید کردن هستند، خیابان پسیج د گراسیا شهر بارسلونا یک بهشت واقعی به حساب می آید. این خیابان یکی از مشهورترین خیابان های شهر است. این خیابان تا سال 1827 جاده ای به اسم کامی د خسوس بود و شهر بارسلونا را با شهر گراسیا، شهر همسایه متصل می کرد. با شروع قرن نوزدهم، مردم شهر بارسلون در حالیکه در دیوارهای شهر حبس شده بودند، دیگر شهرهای اطرافشان رشد و توسعه پیدا می کردند. اما در سال 1845 با تخریب کردن این دیوارها و شروع ایسامبله درست پنج سال بعد، این خیابان که هم اکنون میبینید، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرد. در همان ابتدای معروف این خیابان، خانه های مسکونی و باغ های بسیار زیبایی در آن ساخته شد و کم کم کافی شاپ ها، رستوران ها، سالن های تئاتر، سالن های رقص و ... نیز به آن اضافه شدند. با بوجود آمدن تمام این امکانات، خیابان پسیج د گراسیا به یک منطقه و تفرجگاه معروف برای توریست ها و گردشگران تور اسپانیا تبدیل شد. 

خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا

خیابان پسیج د گراسیای امروزی

و اما پسیج د لا گراسیایی که توریست ها و گردشگران تور اروپا امروزه میبینند، یک پسیج د گراسیا کاملا متفاوت نسبت به زمان قدیم است. هم اکنون در این خیابان مغازه های مختلف، مراکز خرید، فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها و موزه های مختلف وجود دارند. برای توریست ها و گردشگرانی که به سواحل و تفریحات ساحلی علاقه مند هستند، خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا سواحل بسیار مناسب و خوبی دارد. این خیابان جدا از فروشگاه ها، کافه ها، رستوران ها و ... طراحی بسیار زیا و جذابی برای کفپوش خود داشته که بوسیله معمار معروف اسپانیایی، آنتونی گائودی طراحی و ساخته شده است.  

خیابان پسیج د گراسیای امروزی

خیابان پسیج د گراسیا در روز

خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا یکی از مهم ترین منطقه های تجاری و خرید بوده و همینطور دارای مهم ترین و معروف ترین آثار معماری شهر بارسلونا می باشد. در این خیابان میتوان برندهای معروفی از جمله شانل، جیمی چو، گوچی، والنتینو و ... را پیدا کرد. در کنار این فروشگاه ها و مغازه ها، رستوران ها و کافه های بسیار خوبی و مدرنی هم پیدا می شوند. از اقتصادی ترین برندهای خیابان میتوان به بلانکو، برشکا و اچ اند ام اشاره کرد. 

خیابان پسیج د گراسیا در روز

خیابان پسیج د گراسیا در شب

اگر در هنگام شب از این خیابان دیدن کردید، حتما سری به رستوران های آن بزنید. رستوران های خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا بسیار لوکس و شیک بوده و طرفداران بسیاری بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا دارند. از معروف ترین رستوران های این خیابان میتوان به رستوران پارکو سوشی ساشیمی اشاره کرد که در شماره 119 قرار دارد. خوشمزه ترین غذاهایی که در این خیابان سرو می شوند، سوشی می باشد. در کنار رستوران پارکو سوشی ساشیمی نیز رستوران بیلبائو به عنوان بهترین رستوران با غذاهای بومی قرار دارد. همچنین توریست های تور لحظه آخری اسپانیا که به غذاهای دریایی علاقه مند هستند، حتما باید رستوران بوتافومیرو ماریسکریا را امتحان کنند. 

خیابان پسیج د گراسیا در شب

زندگی و خرید خانه در خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا

این خیابان درست در قسمت مرکزی ایسامبله قرار داشته و از پلاکا کاتالونیا تا کارر گران د گراسیا امتداد پیدا می کند. توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا که قصد اجاره و یا خرید ملک در این خیابان را دارند، باید بدانند که گرانترین خانه ها برای خیابان های بارسلونا و صد البته خیابان پسیج د گراسیا می باشد. 

زندگی و خرید خانه در خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا

جاذبه های گردشگری این خیابان

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری این منطقه که به توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا پیشنهاد می کنیم حتما از ان دیدن کنند، باغ های گیاه شناسی پالائو روبرت می باشد. این باغ ها بسیار زیبا، سرسبز و تماشایی هستند. همینطور در آن یک موزه کوچک در زمینه هنر و تاریخ نیز وجود دارد. اما اگر گشت و گذار و پیاده روی در این خیابان را انتخاب کرده باشید، با معماری های بسیار زیبای معمار معروف آنتونی گائودی روبرو خواهید شد. بسیاری از آثار معروف این معمار در خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا وجود دارند. یکی از شگفت انگیزترین معماری های او، خانه کازا باتلو بوده که بین سال های 1904 تا 1906 ساخته شده است. 

جاذبه های گردشگری این خیابان