مرداد است - آخرین روز های تابستان - فقط یک ماه مانده است تا اشعه های خورشید را جذب کنید و طعم شب های مطبوع تابستان را بچشید. در حالی که هیچ چیز مانند یک استراحتگاه ساحلی تابستان را تداعی نمی کند، یک اقامتگاه ساحلی لوکس به حفظ حریم خصوصی فرد اهمیت می دهد. شاید به همین خاطر است که همیشه عاشق خرید ویلا ساحلی ام، جایی که درست در میانه تابستان بتوان باد خنک عصر را احساس کرد و روز ها یک شنای درست حسابی را تجربه نمود. با خرید ویلا ساحلی، خورشید، شن های نرم و رنگ های پر جنب و جوش در امتداد هر یک از سواحل دیدنی و جذاب در انتظار ماست.

جذابیت شهر های ساحلی برای سرمایه گذاری

خرید یک ویلا ساحلی می تواند بازگشت سرمایه عالی، جریان درآمد قابل اعتماد و دسترسی به یک مکان تفریحی لذت بخش را به ارمغان بیاورد. دقیقا به همین دلیل است که به رغم طبیعت متنوع و زیبایی که مازندران را قرق کرده از دشت و جنگل‌های بارانی و چشمه تا کوه های پر برف البرز، از جمله دماوند، ما باز هم دل مان با ویلا های ساحلی است از آن ها که به وقت طلوع و غروب خورشید، نفسگیر و فوق العاده می شوند.

بسیاری از سرمایه گذاران ویلا های ساحلی را خریداری می کنند با این هدف که متعاقباً در زمان اوج گردشگری آن را اجاره دهند. یک صاحب ویلا ساحلی در سرخرود ممکن است این خانه را از خرداد تا شهریور، زمانی که ساکنان شهر های سردتر هوس آفتاب می کنند، برای اجاره در دسترس قرار دهد. این به طور موثر به آن ها اجازه می دهد در دیگر فصولی که احیانا شمار مسافر کمتر است، به صورت رایگان در ویلا زندگی کنند.

کدام شهر؟

حقیقت را بگوییم، خانه رؤیایی هر کسی یک خانه مستقل با حیاط خلوت لوکس و یک باغچه پرگل در قسمت جلویی ویلاست تا بتواند یک زندگی مرفه و شاد را تجربه کند،  با این حال، اگر آنقدر خوش شانس باشیم که بتوانیم این رویا را برآورده کنیم، به راستی بهترین شهر و بهترین مکان برای تحقق آن کدام است؟ یک ویلا زندگی منحصر به فردی را ارائه می دهد، یک زندگی آزاد و لوکس اما بهترین مکان برای ساخت این ویلای رؤیایی کدام قسمت شمال می تواند باشد؟

غرب مازندران

غرب مازندران

گران ترین و البته لوکس ترین ویلا های مازندران در غرب جا گرفته اند. در رویان، رامسر، نوشهر، نور ُو متل قو به دلیل گران بودن زمین شاهد گران ترین ویلا ها با طراحی های خاص و متفاوت هستیم. به عنوان مثال در رویان و نور قیمت خرید زمین عموما از 15 میلیون تومان آغاز می شود یعنی برای خرید زمینی به مساحت 200 متر به ناچار باید 3 میلیارد تومان هزینه کرد، بدیهی است با پرداخت این هزینه برای خرید زمین در نور، عملا سبک هایی مانند فلت و نیم پلوت کنار می رود و تمایل برای ساخت ویلا دوبلکس و تریپلکس بالا می رود، به همین دلیل چون خریدار ویلا عملا مبلغ بالایی در این شهر ها می پردازد انتظار یک طراحی لوکس و متریال لاکچری دارد که نتیجه اش شهری با ویلا های خاص و گران می شود. بدیهی است در این شهر ها خرید ویلا بویژه در مناطقی که به ساحل دسترسی خوب و فاصله مناسبی دارند بسیار سودآور برای سرمایه گذاری خواهد بود و خرید ویلا در نور توصیه همیشگی ما به خریدار است، اما بالا بودن قیمت خرید ویلا در نور و شهر های مشابه، ممکن است برخی را با محدودیت خرید همراه سازد بنابراین ما شهر های مرکزی را برای خرید ویلا ساحلی در شمال و سرمایه گذاری مناسب تر می دانیم و در ادامه به تشریح توضیحات خواهیم پرداخت.

بخش مرکزی مازندران

ساخت ویلا ساحلی توسط اول خونه در شمال

محمودآباد و سرخرود، دو شهر ساحلی، آینده دار و مهم شمال اند. دسترسی به این شهر ها بسیار راحت و خرید ویلا با قیمت ارزان در آن ها شدنی است. چمستان و آمل هم شهر های بسیار ایده آلی در مرکز مازندران هستند که اگرچه خود ساحل ندارند اما فاصله شان تا دریا اندک است. چمستان بهترین شهر برای خرید ویلا با قیمت ارزان است، در مقایسه با دیگر شهر های مرکزی، ارزان ترین ویلا ها متعلق به چمستان است، پس از آن می توان به آمل، محمودآباد و سرخرود اشاره کرد که تمام این شهر ها به دلیل فعال بودن صنعت توریست، نزدیکی به تهران، بهره مندی از جنگل و دریا، واقعا برای سرمایه گذاری ارزشمندند ضمن این که به دلیل بالا بودن تنوع ویلا در این شهر ها، تصمیم گیری برای خرید ساده تر خواهد بود.

در مناطق شهری و ساحلی سرخرود و محمودآباد، خرید ویلا بسیار پرسود و ارزشمند است اما قیمت خرید ویلا بواسطه ارزش بالای زمین و آنچنانی بودن طراحی ها، بالاست بنابراین اگر با محدودیت بودجه برای خرید ویلا در سرخرود یا محمودآباد دست به گریبان هستید می توانید مناطق حاشیه ای و دور از دریا را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. سودآوری در این مناطق از مازندران در هر صورت بالا بوده و خرید ویلا در محمودآباد حرکت مهم و با ارزشی است.

خرید یا ساخت؟

 پروژه اجرایی توسط تیم اول خونه

اگرچه خرید ویلا در سرخرود راه روشنی برای سرمایه گذاری است اما ساخت ویلا در محمودآباد یا نور یا هر شهر دیگری از شمال، نیز ایده هیجان انگیز و جذابی است به این دلیل که آزادی بیشتری برای طراحی فضای در اختیار شما می گذارد. می توانید تراس خود را به یک اتاق تبدیل کنید، می شود خانه را به صورت عمودی گسترش داد و یک طبقه دیگر بر آن افزود یا می‌توانید فضای داخلی ویلا را از نو طراحی کرد و این بار یک منطقه بازی برای کودکان، یک باشگاه، چند مسیر سبز برای دویدن، باغ های محوطه سازی شده، و خدمات متعدد دیگر را در ویلا لحاظ نمود تا زندگی شما راحت تر شود. از طرفی شما با خرید ویلا در نور یا محمودآباد، نه تنها ساختمان را خریداری کرده اید، بلکه زمینی که در آن قرار دارد را نیز خریده اید بنابراین اگر هدف سرمایه گذاری است، چه خرید ویلا چه ساخت می تواند شما را به هدف برساند و چه خوب که در این مسیر یک تیم آشنا با شمال همراهتان باشند.

کشف بهترین موقعیت های سرمایه گذاری با اول خونه

فرصت سرمایه گذاری در شمال بسیار است. از خرید زمین تا ویلا تا خانه کلنگی حتی زمین های زراعی و باغی می توانند برای اهلش بهترین موقعیت سرمایه گذاری باشند. با ما صحبت کنید و بهترین فرصت را از آن خود کنید.