خرید در سنگاپور : به جز حراج بزرگ سنگاپور که یکی از بهترین فستیوال ها و رویداد های بین المللی بود در روزهای عادی خرید در سنگاپور کمی سخت است. چر که اجناس و کالاها به قیمت های واقعی خود برمیگردند و مراکز خرید کمی گران قیمت اجناس خود را بفروش میرسانند. به همین دلیل برای شما دو مرکز خرید خوب و با قیمت و کیفیت مناسب معرفی میکنیم تا در طول زمان سفر به سنگاپور لذت ببرید.

خرید در سنگاپور از خیابان اورچارد

خیابان اورچاد سنگاپور یا همان ارکیده سنگاپور علاوه بر اینکه یکی از جاذبه های توریستی این کشور است، پاساژها و مرکز خرید های بسیاری دارد که هرزمان بخواهید باز خواهند بود. همینطور رستوران ها وکافه های بسیار خوبی داشته و مترو سامرست نیز در نزدیکی همین خیابان است. مرکز خرید و پاساژهای بسیار خوبی مثل Ngee Ann City ، ،Tangs Department Stor، Wisma Atria ، Heeren  و Centrepoint  و Lucky Plaza با قیمت و کیفیت مناسب در این خیابان هستند تا توریست ها و گردشگران تور سنگاپور در هر زمان که به این کشور سفر کردند مشکلی برای خرید نداشته باشند.

خرید در سنگاپور از خیابان اورچارد

خرید در سنگاپور از مصطفی سنتر

اولین مرکز خرید در سنگاپور که شبانه روزی باز بوده و در محله هندی ها میباشد. مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور تقریبا هر آنچه شما نیاز دارید را خواهد داشت. همینطور قیمت و کیفیت خوبی برای اجناس و کالاهای خود دارند.

خرید در سنگاپور از مصطفی سنتر