حمام سلیمانیه استانبول : یکی از قدیمی ترین حمام های سنتی استانبول، حمام سلیمانیه است. این حمام از سال 1550 تاکنون همچنان فعالیت کرده و قسمت از مجموعه بزرگ و زیبای مسجد سلیمانیه می باشد. حمام سلیمانیه استانبول قسمت های مخصوصی برای خانواده ها فراهم کرده که در ان خانواده ها و زوج ها میتوانند به صورت خصوصی از حمام استفاده کنند. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول که به صورت خانوادگی و یا زوج به استانبول آمده اند، حتما از این حمام سنتی استانبول دیدن می کنند. 

حمام سلیمانیه استانبول

تاریخچه حمام سلیمانیه

قدمت این حمام سنتی و زیبا به سال 1550 برمیگردد. معمار معروف عثمانی سینان سازنده و طراح این مسجد است. حمام سلیمانیه استانبول بین سال های 1550 تا 1557 ساخته شده. از این بنا و معماری اش به گونه ای محافظت شده که در هنگام ورود به آن احساس می کنید به زمان عثمانی ها رفته اید. 

تاریخچه حمام سلیمانیه

امکانات و خدمات حمام سلیمانیه استانبول

  • ارائه بسترهای رفاهی مثل سرو غذا و نوشیدنی های مورد علاقه 
  • ماساژ حرفه ای، 
  • هزینه مناسب و مقطوع به عنوان ورودی
  • سرویس دهی به موقع
  • ارائه تمام وسایل مورد نیاز برای حمام کردن
  • محیط آرامش بخش و تمیز

امکانات و خدمات حمام سلیمانیه استانبول

کارهایی که در این حمام استانبول انجام می شوند

در این حمام سنتی استحمام شما نود دقیقه به طول خواهد انجامید. در حمام سلیمانیه استانبول ابتدا در یک اتاق گرم چهل دقیقه روی سکوهای مرمری گرم در وسط اتاق دراز خواهد کشید. بعد از این بدن، ماساژ صابون و ادامه خدمات شستشو، به روش خاص و منحصربفردی خشک خواهید شد. همینطور توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در اتاق های دیگر حمام استراحت کرده و نوشیدنی مینوشند. 

کارهایی که در این حمام استانبول انجام می شوند

نکات مهم درباره ورود به این حمام استانبول

ورود به این حمام سنتی زیبای استانبول شرایط خاصی دارد. به این صورت که فقط اعضای خانواده می توانند وارد حمام شوند و افراد مجرد امکان ورود به آن را ندارند. به همین خاطر این حمام را به صورت خاصی ساخته اند. این حمام استانبول بعد از ظهرها بسیار شلوغ خواهد شد.

نکات مهم درباره ورود به این حمام استانبول

ساعات فعالیت و هزینه ورود به حمام سلیمانیه استانبول

حمام سلیمانیه هر روز هفته از ساعت ده صبح تا هشت شب برای بازدید و استفاده توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول باز می باشد. همینطور با توجه به امکانات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه میدهد، هزینه استفاده از آن 140 هزار تومان می شود.