حراج زمستانه دبی 2018 : فستیوال ها و جشنواره های دبی از محبوب ترین رویدادهای دنیا هستند که معمولا با استقبال میلیون ها میلیون توریست و گردشگر از سراسر جهان روبرو می شوند. دبی شهری است مملو از برج های به آسمان قد کشیده، مراکز خرید بزرگ و لوکس، بازارهای سنتی، مراکز تفریحی و ... . همین ها باعث شده تا دبی به یکی از پربازدیدترین شهرهای دنیا تبدیل شوید. اما اینبار رویدادی هست که بیشترین توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب می کند، آن هم فستیوال حراج زمستانه است. این حراج هر سال، اواخر سال میلادی برگزار شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. سالانه هزاران هزار توریست و گردشگر در این فستیوال بزرگ دبی شرکت می کنند تا خریدی عالی با قیمت باورنکردنی باشند. سعی کنید در طول برگزاری این فستیوال از تمام فروشگاه ها و مغازه های دبی دیدن کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. در این فستیوال، اجناس و محصولات مختلف تا 75% تخفیف میخورند. 

حراج زمستانه دبی 2018

تاریخچه برگزاری فستیوال حراج زمستانی دبی

برگزاری این جشنواره پرطرفدار از دهه نود میلادی، سال 1996 شروع شده است. این فستیوال کار خود را با بیشتر از شش هزار فروشگاه و مغازه شروع کرده و تاکنون هم بسیار موفق بوده است. اما این فستیوال تنها در مراکز خرید و تخفیفات خلاصه نمی شود. توریست ها و گردشگران تور دبی در طول این جشنواره میتوانند در بسیاری از کنسرت ها، نمایش ها، زمین های بازی، فعالیت های مختلف و ... در کنار بزرگترین حراج دنیا شرکت کرده و لذت ببرند. 

تاریخچه برگزاری فستیوال حراج زمستانی دبی

زمان برگزاری جشنواره خرید دبی 2018

در کل سالانه حدود 23 جشنواره و فستیوال مختلف در شهر دبی برگزار می شوند که هرکدام طرفداران زیادی دارد. اما یکی از این جشنواره ها، میلیون ها میلیون طرفدار از سراسر دنیا داشته، آن هم فستیوال زمستانی یا حراج زمستانه دبی است. در طول برگزاری این جشنواره بزرگ، بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید دبی، تا هر زمان که خریداران به آن مراجعه کنند، باز خواهند بود و خدمات خوبی نیز ارائه میدهند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند از پنجم دی ماه یعنی 26 دسامبر تا ششم بهمن معادل 27 ژانویه 2018 در بزرگ ترین و محبوب ترین فستیوال دنیا شرکت کرده و خرید خوبی داشته باشند. همینطور در روزهای پایانی این جشنواره و روز تعطیل هر هفته در قسمت های مختلفی از شهر دبی، آتش بازی و رقص و تفریح برپا می شود. 

زمان برگزاری جشنواره خرید دبی 2018