جنگل گیبون تایلند : یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی تایلند، شهر پاتایاست. این شهر طرفداران زیادی در دنیا داشته و یکی از شلوغ ترین شهرهای دنیا شناخته می شود. پاتایا در قسمت ساحل شرقی تایلند و در قسمت جنوب شرقی شهر بانکوک قرار گرفته است. پاتایا قطعا جزو انتخاب های اول توریست ها و گردشگران تور تایلند خواهد بود. پاتایا مملو از سواحل شنی زیبا، رستوران های فوق العاده، مراکز خرید، کلاب های شبانه، تفریحات متنوع مثل قایق سواری، زیپ لاین در جنگل، جت ایکی سواری و ... است. با وجود این همه امکانات تفریحی و خدمات، پاتایا سالانه پذیرای پنج میلیون توریست و گردشگر از سراسر جهان است. از بین تمام جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر، یکی از هیجان انگیزترین ان ها تور جنگل گردی گیبون است. این جنگل سرسبز تفریحات بسیار مهیج و جذابی برای شما خواهد داشت. گیبون جنگل انبوه استوایی بوده که پوشش گیاهی متنوعی داشته و زیستگاه بعضی از حیوانات نیز می باشد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور یک روزه گیبون را به خاطر تجربه پرواز در آن برای خود رزرو می کنند. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا با این جنگل و برنامه های سرگرم کننده اش آشنا شوید. 

جنگل گیبون تایلند

برنامه تور جنگل گردی گیبون در تایلند

اگر با تور به این جنگل رفته باشید، در ابتدا لیدر تور شما را سوار مینی ون های کرده و در راه از تمام تفریحات و برنامه هایی که برایتان دارد صحبت خواهد کرد. همینطور باید بدانید که در داخل جنگل یک مسافت یک کیلومتری را باید پیاده روی کنید. به همین خاطر کفش های راحت به پا کرده و یک روز از سفر خود را خالی کنید. این تور یک روزه گیبون تایلند، یک روز کامل شما را پر کرده و همینطور شامل وعده ناهار در کلبه های جنگلی خواهد بود. 

برنامه تور جنگل گردی گیبون در تایلند

تور پرواز در ارتفاعات جنگل گیبون تایلند

اگر از ارتفاع ترس ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما تور پرواز در گیبون را برای خود اسم نویسی کنید. اصلا تمام توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری تایلند که به این جنگل می آیند، به خاطر این تور پرواز است. تور پرواز گیبون یک تجربه بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی برایتان خواهد بود. در این تور آموزش های لازم توسط مربیان با تجربه به شما داده خواهد شد. در ادامه با فراگرفتن این اموزش ها میتوانید از بالای درخت هایی به ارتفاع شصت متر بپرید و لذت پرواز و سرعت را تجربه کنید. پرواز در ارتفاعات جنگل گیبون یکی از پرطرفدارترین تفریحات توریست ها و گردشگران پاتایاست. تجهیزاتی که در این جنگل استفاده شده، بسیار عالی طراحی شده و طراحان آن یک تیم کاربلد نیوزلندی است. این تیم نیوزلندی، مهندسی بسیار دقیقی روی تجهیزات استفاده شده در جنگل به کار برده و روی نکات ایمنی آن بسیار حساس عمل کرده اند. این تجهیزات به گونه ای ساخته شده اند که کمترین آسیب را به درختان وارد کرده و پروازی ایمن برای شما عزیزان داشته باشند. 

تور پرواز در ارتفاعات جنگل گیبون تایلند

حیواناتی که در جنگل گیبون زندگی می کنند

حیواناتی که توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند در جنگل گیبون با ان ها روبرو خواهد شد شامل میمون، ببر، فیل، شیر و گونه ای پرندگان کمیاب و نادر هستند. 

حیواناتی که در جنگل گیبون زندگی می کنند