یکی از دلایل پیشرفت شهر دبی را میتوان جشنواره ها و فستیوال های بزرگ و پرطرفدار آن دانست که در طول سال برگزار می شود. این فستیوال ها و رویدادها هر سال بیشتر از سال قبل توریست ها و گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب می کنند. با اینکه دبی یک شهر کوچک بوده اما شهری مدرن و لوکس است که خیلی خوب میداند فستیوال ها و جشنواره های خود را چه زمانی برگزار کند تا توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب کند. دبی هر سال جشنواره های خود را جذاب تر از پارسال برگزار می کند. بهترین و هیجان انگیزترین جشنواره های این شهر را میتوان در فروردین ماه پیدا کرد. جشنواره ها و رویدادهای دبی در فروردین ماه جذاب تر بوده و در زمینه های مختلف هستند. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا بیشتر با این جشنواره ها و رویدادها آشنا شوید. 

جشنواره ها و رویدادهای دبی در فروردین ماه

مسابقات قایقرانی دبی

هر سال در فروردین ماه، این مسابقات قایقرانی دبی از 16 فروردین ماه (4 آپریل) در باشگاه دریایی این شهر برگزار می شود. هر سال تعداد زیادی از ملوانان حرفه ای وارد این مسابقه می شوند تا هنر و مهارت خود را نشان داده و با یکدیگر به رقابت بپردازند. شما نیز میتوانید در این مسابقات شرکت کرده و یا از نزدیک این مسابقات دیدنی را تماشا کنید. 

زمان : 16 فروردین

مسابقات قایقرانی دبی

نمایشگاه جیتکس دبی

بزرگ ترین نمایشگاه الکترونیک در کل خاورمیانه، نمایشگاه جیتکس بوده که هر ساله در دو نوبت بهار و پاییز در شهر دبی برگزار می شود. که البته سال 2018 به جای 4 روز، 5 روز برگزار شد تا علاقه مندان زمان بیشتری برای بازدید از آن را داشته باشند. در نمایشگاه جیتکس تعداد زیادی از برنده های بزرگ در جهان حضور داشته و در زمینه ها گوشی های هوشمند، لپتاپ ها، کنسول بازی، تلویزیون و ... آخرین محصولات خود را برای مردم و توریست های تور دبی به نمایش می گذارند. در این فستیوال تخفیفات زیادی ارائه می شود. 

قیمت بلیط نمایشگاه جیتکس دبی : برای بزرگسالان 20 درهم و برای کودکان زیر 5 سال رایگان می باشد. 

ساعات بازدید : 11 صبح تا 11 شب

زمان : 28 الی 30 فروردین

نمایشگاه جیتکس دبی

نمایش دیزنی دبی

یکی از هیجان انگیز ترین جشنواره ها و رویدادهای دبی در فروردین ماه، نمایش دیزنی یا همان دیزنی روی یخ بوده که هر سال یک نمایش جدید برای تماشاچیان خود دارد. در این نمایش بسیاری از کاراکترهای دیزنی در منطقه تجاری جهانی گرد هم می آیند تا نمایش بی نظیری را برای توریست ها و خانواده هایی که دبی را برای تعطیلات خود انتخاب کرده اند، به نمایش بگذارند. در این 4 روز توریست های میتوانند خود را موسیقی ها، رقص ها و نمایش های مختلف دیزنی سرگرم کنند. 

قیمت بلیط : 132 الی 3024 درهم

زمان : 14 الی 17 فروردین

نمایش دیزنی دبی

جشنواره خلاقیت آی ان جی دبی

این جشنواره دبی هر سال در فروردین ماه در منطقه desing دبی به مدت 4 روز برای عموم مردم و توریست های تور دبی برگزار می شود. در جشنواره خلاقیت طراحان و هنرمندان معروف و مشهور دنیا گرد هم می آیند. یکی از نکات جالب این جشنواره این بوده که افرادی مثل Bonilla که طراح انیمیشن والت دیزنی بوده، Karen Kasmauski عکاس نشنال جئوگرافی و Dan Rhatigan معاون شرکت ادوبی در این جشنواره شرکت می کنند. این افراد از سراسر دنیا در این جشنواره جمع می شوند تا در نمایشگاه، مذاکرات و کارگاه های آموزشی شرکت کنند. 

قیمت بلیط  : 771 الی 1542 درهم

زمان : 23 الی 25 فروردین

جشنواره خلاقیت آی ان جی دبی