جاذبه های گردشگریِ کمتر دیده شده در آنتالیا : شهر آنتالیای ترکیه که بعد از استانبول تقریبا بیشتر از 30% از توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب کرده، جاذبه های فوق العاده خوبی داشته که میتوانند کاملا شما را سرگرم کنند. شهر آنتالیا که یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه بوده که جاذبه های بسیار زیادی دارد. بسیاری از کسانی که زیاد به این شهر دوست داشتنی سفر می کنند با بسیاری از جاذبه های آن آشنا هستند. اما ما امروز برای شما جاذبه هایی از این شهر را معرفی می کنیم که تقریبا شناخته شده نیستند اما مطمئنا از آن ها لذت خواهید برد. 

باغ وحش آنتالیا

یکی از جاذبه هایی که هر شهر دارد، باغ وحش است. آنتالیا نیز باغ وحش بزرگی داشته که مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران اروپایی تور آنتالیا قرار گرفته است. این باغ وحش که جزو جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر محسوب می شود، یکی از پر بازدیدترین جاذبه های آنتالیا برای اروپایی هاست. باغ وحش آنتالیا محل زندگی حیوانات وحشی و اهلی بوده و توریست ها باید برای بازدید از آنها در ابتدا چند قوانین را به خوبی به خاطر بسپارند.

باغ وحش آنتالیا

پارک دلفین Sealanya

یکی از جاذبه های متفاوت آنتالیا که مثل باغ وحش یک جاذبه گمنام است، پارک دلفین هاست. در این پارک میتوان تفریحات بسیاری از جمله تماشای نمایش دلفین ها، غذا دادن به آن ها، شنا کردن همراه با دلفین ها و همینطور تماشای نمایش فوک ها و شیرهای دریایی داشت. دلفیناریوم همیشه یکی از جاذبه های گردشگری بوده که برای توریست ها و گردشگران لذت بخش است. 

پارک دلفین Sealanya

پارک کارالی گلو آنتالیا

آنتالیا پارک های ساحلی بسیاری دارد. اما اگر به دنبال عکاسی و مکانی سرسبز و متفاوت در این شهر هستید، به شما پارک کارالی گلو را پیشنهاد می کنیم. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا که به عکاسی علاقه مند هستند، در این پارک میتوانند سوژه های بسیاری از جمله گل های زیبا، درختان سرسبز و محیطی زیبا پیدا کنند. 

پارک کارالی گلو آنتالیا

آکواریوم آنتالیا

اگر به دنیای زیر آب و ماهی ها علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم از آکواریوم تونلی آنتالیا که بزرگترین آکواریوم تونلی دنیاست دیدن کنید. در این آکواریوم انواع حیوانات آبزی نگهداری و بزرگ می شوند. توریست ها و گردشگران نیز میتوانند با موجودات آبی و زندگی آبی نیز بیشتر آشنا شوند. این مکان بیشتر از چهل آکواریوم تم دار داشته که بعد از دیدن آن ها به آکواریوم اصلی خواهید رسید. تونل آکواریوم آنتالیا 131 متر طول و سه متر ارتفاع دارد. توریست ها و گردشگران میتوانند برای دیدن این آکواریوم روزهای یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ده صبح تا هشت شب و روزهای شنبه و جمعه نیز از ساعت ده صبح تا نه شب در محل حضور داشته باشند. 

آکواریوم آنتالیا

سرزمین شن آنتالیا

جاذبه ای که اصلا انتظار آن را در شهر آنتالیا ندارید، یک فضای کویری است! این مکان نمایی از یک کویر بزرگ بوده که در آن انواع و اقسام مجسمه های شنی ساخته شده و نگهداری می شوند. هرکدام از این مجسمه ها که توریست ها و گردشگران تور ارزان آنتالیا میتوانند در این مکان ببینند، براساس نمادی ساخته شده و برای مردم آنتالیا بسیار معنا دار هستند. این موزه شن و مجسمه هفت هزار مترمربع مساحت دارد. 

سرزمین شن آنتالیا