تور کیش فروردین 97 : یکی از مقصدهای همیشگی آن دسته از توریست ها و گردشگران که به دنبال سفرهای خارجی نیستند، جزیره بسیار زیبای کیش است. کیش که از جزیره های خلیج فارس و توابع هرمزگان در قسمت جنوبی ایران بوده در زمان های قدیم به قیس شناخته می شد. این جزیره سالانه میلیون ها میلیون توریست و گردشگر را به خاطر سواحل زیبا، تفریحات دریایی جذاب و آب های بسیار زلال، غواصی و هتل های بسیار خوب اش و ... جذب می کند. کیش را به خاطر آب و هوای بسیار خوبی که در فروردین ماه دارد، همیشه مقصد سفر توریست ها در ایام نوروز است. پس همین حالا فرصت را از دست نداده و تور کیش فروردین 97 را برای خود رزرو کنید.

تور کیش فروردین 97

آب و هوای کیش در فروردین ماه

یکی از بهترین حال و هوا در ایام نوروز را میتوان در کیش پیدا کرد. از آذر تا فروردین ماه، از بهترین ماه های سفر به این جزیره دوست داشتنی است. آب و هوای کیش در ایام نوروز به قدری مناسب و بسیار خوب بوده که سالانه سیل عظیمی از توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب کرده تا جایی که هتل های دیگر پاسخگوی حجم بالای مسافران نخواهند بود. بنابراین همین حالا تور کیش فروردین 97 را برای خود رزرو کرده و از نوروز خود لذت ببرید.

آب و هوای کیش در فروردین ماه

بهترین هتل های کیش

هتل مارینا پارک کیش

اگر میخواهید در سفر تور کیش فروردین 97 خود بهترین اقامت را با پیشرفته ترین امکانات داشته باشید، هتل مارینا پارک را انتخاب کنید. این هتل در قسمت جنوبی پارک و یکی از زیباترین منطقه های کیش قرار دارد. توریستها و گردشگران تور کیش با اقامت خود در این هتل سفر بسیار خوبی را برای خود رقم خواهند زد و دسترسی های نزدیکی هم به سمت جاذبه های گردشگری و مراکز تفریحی خواهند داشت. این هتل ساحل اختصاصی و امکانات بسیار خوبی مثل پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، مراکز خرید، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... دارد. امکانات ویژه ای که در این هتل ارائه می شود شامل خدمات غواصی، ورزش های دریایی، کرایه دوچرخه، استخر و سونای رایگان و .. می باشند.

هتل مارینا پارک کیش

هتل گراند کیش

از بزرگ ترین هتل های کیش، هتل گراند است. این هتل پنج ستاره علاوه بر ویژگی مثبت بزرگ ترین اش، در منطقه توریستی جزیره قرار داشته و با نظر توریست ها و گردشگران تور کیش، رتبه بالایی بین دیگر هتل های کیش پیدا کرده است. هتل گراند کیش، به طور کلی 196 اتاق لوکس و بسیار راحت برای توریست های تور کیش فروردین 97 داشته که داخل هرکدام امکانات خوبی از جمله مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، میزمطالعه، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی و ... وجود دارد. داخل رستوران و کافی شاپ های هتل گراند انواع نوشیدنی ها و غذاهای ایرانی و بین المللی و دریایی برای ظرفیت شصت نفر آماده می شوند. توریست ها و گردشگران تور کیش با اقامت در هتل گراند به ساحل دریا و مراکز خرید بسیار خوبی مثل مرکز خرید ونوس و مرکز تجاری کیش دسترسی خواهند داشت.

هتل گراند کیش

هتل هلیا کیش

این هتل با کمترین فاصله از ساحل کیش قرار داشته و بین میدان امیرکبیر قرار دارد. داخل هتل و قسمت لابی، با آبنمای بسیار زیبا دکور شده. هتل هلیا کیش با اقامت خود در این هتل از امکانات بسیار خوبی از جمله پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، رستوران های خوب با غذاهای مختلف و صبحانه های مفصل و بوفه ای و ... برخوردار خواهند بود. اتاق های این هتل به چند دسته دو تخته، سه تخته، چهار تخت و پنج تخته تقسیم می شوند که داخل هرکدام امکانات خوبی مثل مینی بار یا یخچال، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی با تمام لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه شده.

هتل هلیا کیش

معروف ترین جاذبه های کیش

شهر باستانی حریره در کیش

از مجموعه های تاریخی و جذاب این جزیره میتوان به شهر باستانی حریره کیش اشاره کرد. این شهر باستانی تاکنون بازدیدهای بسیاری از سمت توریست ها و گردشگران داشته چرا که یکی از زیباترین شهرهای باستانی دنیا شناخته شده است. شهر حریره در دل کوه و غارها ساخته شده بوده و تاکنون عتیقه های بسیاری مثل سکه، ظرف های مسی، سنگ قبر و ... در آن پیدا شده و همچنان باستان شناسان به دنبال عتیقه و اشیای با ارزش در این شهر هستند.

شهر باستانی حریره در کیش

شهر زیر زمینی کاریز در کیش

شهر ده هزار مترمربعی کاریز، حدود 2500 سال قدمت دارد. اما یکی از شگفتی های این شهر که باعث جذب توریست ها و گردشگران شده، زیرزمینی بودن اش است. این شهر زیرزمینی از جالب ترین شهرهایی بوده که زیر زمین کشف شده و قنات های بسیار دارد. مردم این شهر در سال های بسیار دور آب شیرین خود را از این قنات ها تامین می کردند. این شهر زیرزمینی اکنون به چند فاز تقسیم شده که در فاز یک خود رستوران های متنوع و غرفه های فروش صنایع دستی بسیاری باز کرده. میتوانید برای داشتن روزی متفاوت و تاریخی در تور کیش فروردین 97 خود، یک وعده غذایی را در رستوران های مخصوص توریست ها گذرانده و یا از غرفه های صنایع دستی برای خود و دوستانتان سوغاتی تهیه کنید.

شهر زیر زمینی کاریز در کیش

کشتی یونانی در کیش

حتما درباره کشتی معروف به گل نشسته در جزیره کیش چیزهایی شنیده اید. این کشتی یونانی در قسمت غربی جزیره کیش قرار داشته و یکی از نمادهای گردشگری ایران محسوب می شود. این کشتی سال 1345 عازم یونان بود که به گل نشست. بعد از هشتاد روز تلاش برای نجات دادن آن نتیجه ای حاصل نشد و این کشتی برای همیشه در جزیره کیش ماندگار شد و اکنون به عنوان نمادی از این کشور شناخته می شود.

کشتی یونانی در کیش

جاذبه های تفریحی کیش

سواحل کیش

میتوان گفت یکی از دلایل سفر توریست ها و گردشگران برای رزرو تور کیش فروردین 97 همین سواحل فوق العاده است. این سواحل مرجانی بسیار تمیز بوده و آب های بسیار زلالی دارد. در آب های خلیج فارس ماهی های تزئینی و رنگارنگ بسیار هست و هنگامی که وارد می شوید دست جمعی به استقبال شما می آیند و دور پای شما جمع می شوند.

سواحل کیش

ورزش های دریایی در کیش

یکی از تفریحات مورد علاقه توریست ها و گردشگران در کیش، ورزش های آبی و دریایی است که در سواحل بسیار زیبایش دارد. از غواصی گرفته تا جت اسکی سواری، قایق سواری و .... از جمله تفریحات دوست داشتنی در این جزیره بی نهایت زیباست. البته این تفریحات آبی در کیش کمی گران تر از دیگر تفریحات اش است. غواصی در آب های زلال این جزیره نیز شما را با دنیای زیر آب و ماهی تزئینی کوچک و بزرگ اش شگفت زده می کند.

ورزش های دریایی در کیش