تور دبی فروردین 97 : پایتخت امارات دبی، این شهر که به سرعت که به یکی از مهم ترین و برترین مقاصد گردشگری در امارات متحده عربی و شاید حتی دنیا تبدیل شده، در سواحل خلیج فارس قرار دارد و در قسمت جنوبی ایران می باشد. دبی از بزرگ ترین شهرهای امارات بوده و با امکانات پیشرفته و لوکسی که بوجود آورده بسیاری از توریست ها و گردشگران را برای تعطیلات و یا حتی مهاجرت به سمت خود می کشد. این شهر بهترین جاذبه های تفریحی در خاورمیانه را فراهم کرده و بسیاری از توریست ها را از سراسر جهان، به خصوص ایران به خاطر همین تفریحات، به سمت خود جذب می کند، به همین دلیل است که تور دبی طرفداران بسیار دارد. اگر چیز زیادی درباره این شهر نمیدانید، باید گفت که دبی، پایتخت خرید خاورمیانه بوده و رکورد داشتن بیشترین مراکز خرید، به تعداد هفتاد تا را داشته، همینطور بزرگ ترین مرکز خرید در جهان را دارد. پیشرفت دبی تا حدی بوده که در سال 2007 به هشتمین جایگاه شهرهای پربازدید جهان رسید. پس همین حالا قبل از اینکه دیر شود، میتوانید برای نوروز امسال برنامه ریزی کرده و تور دبی فروردین 97 خود را رزرو کنید تا تعطیلات خود را با بهترین و مهیج ترین تفریحات دنیا سپری کنید.

تور دبی فروردین 97

آب و هوای دبی در فروردین ماه

تنها نکته ای که در سفر تور دبی خود باید به آن توجه داشته باشید، شرایط آب و هوایی این شهر است. قطعا راجب به آب و هوای گرم و خشک بیابانی این شهر چیزهایی شنیده اید. یکی از بدترین فصل ها برای سفر به دبی، تابستان است! در این فصل از سال، دمای هوا در دبی به چهل درجه رسیده و نمیتوان بیشتر از چند دقیقه این وضعیت را تحمل کرد. بنابراین اگر میخواهید در بهترین شرایط آب و هوایی به این شهر سفر کرده و از تور دبی خود نهایت لذت را ببرید، ماه های فروردین، اردیبهشت، آبان و آذر بهترین ماه هایی هستند که میتوان از آب و هوای خوب این کشور استفاده کرد. همینطور اگر دغدغه تحصیل و درس را ندارید، مهر ماه را نیز جزو همین ماه ها میتوان نام برد، در غیر این صورت پیشنهاد ما به شما فرودین ماه و اردیبهشت است. دمای هوا در ماه هایی که ذکر شده، زیر سی درجه بوده و برای اقامت مناسب است. برای تعطیلات نوروز نیز میتوانید تور دبی فروردین 97 را انتخاب کرده تا در بهترین شرایط آب و هوایی به این شهر سفر کرده و لذت ببرید.

آب و هوای دبی در فروردین ماه

بهترین هتل های دبی

دبی همانطور که گفته شد، یکی از برترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه بوده که سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران سراسر دنیا، برای تعطیلات خود آن را انتخاب می کنند. به همین خاطر، هتل های بسیاری در این شهر ساخته شده اند که میتوان گفت بهترین و مدرن ترین امکانات را به میهمانان خود ارائه میدهند. اگر قصد سفر به دبی در عید نوروز را دارید، چند هتل معروف پنج ستاره و چند هتل ارزان قیمت برای شما معرفی می کنیم تا در تور دبی فروردین 97 بهترین اقامت را در این شهر تجربه کنید :

هتل جمیرا امارات تاورز دبی "Jumeirah Emirates Towers Hotel"

این هتل لوکس و پنج ستاره، حدودا چهارصد اتاق مجهز به پیشرفته ترین و مدرن ترین امکانات دنیا را دارد. از خدمات این هتل پنج ستاره میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، پارکینگ رایگان، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، استخر روباز، رستورانهای بزرگ با منوهای غذایی مختلف مثل لبنانی، بریتانیایی، ایتالیایی و ژاپنی، صبحانه، فروشگاه، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، باغ و تراس و .... اشاره کرد. هتل جمیرا امارات تاورز دبی نزدیک به جاده شیج زائد قرار داشته و به سمت جاذبه های تفریحی و تجاری بسیار خوبی مثل برج العرب، مرکز شهر، ساحل جمیرا، مدینه جیمرا، دی آی اف سی و پارک وایدوادی، سرویس شاتل ارائه میدهد.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

هتل رافلز دبی "Raffles Hotel"

یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره در این شهر شگفت انگیز، هتل رافلز با 252 اتاق است. از جمله خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تورهای دبی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ و اینترنت رایگان، نظافت روزانه، خدمات برای معولین، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، پذیرش شبانه روزی و ... می باشند. همینطور میهمانان تور دبی در این هتل از امکانات رفاهی و سرگرم کننده خوبی مثل سالن ارایشی، استخر روباز، کلوب های شبانه، سالن ورزشی، کتابخانه، سیستم تهویه هوا، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، تراس، باغ، رستوران با انواع غذاهای بین المللی، رژیمی و محلی و ... برخوردار هستند.  از هتل رافلز دبی تا مرکز خرید وافی و فرودگاه بین المللی این شهر، تنها پانزده دقیقه با خودرو راه است.

هتل رافلز دبی

هتل برج العرب جمیرا دبی "Burj Al Arab Jumeirah Hotel"

یکی از لاکچری ترین و مهم ترین هتل های این شهر، هتل برج العرب جمیرا بوده که در بلندترین برج دبی قرار داشته و 202 اتاق با بهترین امکانات را ارائه میدهد. با وجود امکاناتی مثل پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن ارایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اتاق های خانواده، خدمات برای افراد معلول، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، نظافت روزانه، صرافی و تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی و همینطور امکانات رفاهی و سرگرم کننده پارک آبی، کتابخانه، بازی اسکواش، داشتن ساحل خصوصی به خاطر قرار داشتن در جزیره خود، باغ، استخر روباز، بیلیارد، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی و ...، این هتل به هفت ستاره ارتقا پیدا کرده و یکی از بهترین هتل های این شهر محسوب می شود. از این هتل هفت ستاره تا جاذبه هایی مثل مدینه جمیرا، ساحل جمیرا، مرکز خرید دبی، بازار مدینه و پارک آبی وایلد وادی ترانسفر وجود دارد.

هتل برج العرب جمیرا دبی

هتل آیبیس البرشا دبی "ibis Al Barsha"

 این هتل سه ستاره، میتواند هتل مقرون به صرفه ای برای توریست ها و گردشگران باشد، خصوصا که امکانات خوبی هم برای آن ها فراهم می کند. هتل آیبیس البرشا دبی ‏امکانات رایجی مثل سیستم تهویه هوا، اتاق های عایق صدا، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، صرافی، رستوران، تراس، سالن دارت و ... دارد. بیشتر توریست ها این هتل را به خاطر قیمت مقرون به صرفه اش انتخاب می کنند، هنوز هم دیر نشده، میتوانید این هتل را برای تور دبی فروردین 97 خود رزرو کنید. از این هتل به سمت جاذبه های خوبی مثل مال آور امارات، منطقه جبل علی و همینطور فرودگاهی بین المللی ایستگاه مترو دسترسی خواهید داشت.

هتل آیبیس البرشا دبی

معروف ترین جاذبه های گردشگری و توریستی دبی

هر چند که این شهر، جاذبه های طبیعی از خود نداشته اما، دست بکار شده و بهترین جاذبه های گردشگری را برای خود ساخته است که در ادامه هرکدام را برای توریست ها و گردشگران تور دبی معرفی می کنیم :

آب نمای بزرگ دبی

شاید با شنیدن اسم آب نما، همان فواره های پارک و میدان ها به ذهنتان برسد. اما نه، این آب نما با فواره های بلند اش تفاوت بسیاری با آن ها داشته و یکی از جذاب ترین و معروف ترین دیدنی های این شهر به حساب می آید که هزینه بسیار بالایی هم برای ساخت اش به همراه داشته. این آب نما، در دریاچه برج العرب قرار داشته و تا 275 مترطول دارد، به قدری که میتواند آب را تا یک ساختمان پنجاه طبقه به سمت بالا پرتاب کند. تنها ارتفاع نیست که موجب جذابیت این آب نما شده، وجود نورافکن ها و پروژکتورهای رنگارنگ باعث شده تا این آب نما حتی از فاصله بیست مایلی هم دیده شده و برای مخاطب جذاب و تماشایی باشد. این آب نما را طوری حرفه ای برنامه ریزی کرده اند تا به صورت هماهنگ با آهنگ های پاپ، عربی و بی کلام برقصد.

آب نمای بزرگ دبی

برج العرب دبی

برج العرب، یکی از بلندترین برج های جهان با 828 متر ارتفاع و 163 طبقه است. این برج که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده، به تنهای یک مرکز خرید، مرکز تفریحی و هتل است. از بهترین قسمت های این برج، طبقه 124 است که تبدیل به عرشه ای برای توریست ها شده. توریست ها و گردشگران تور دبی در این قسمت از برج مشغول به عکاسی و تماشای منظره اطراف هستند.

برج العرب دبی

اسکله‌ ابرا در دبی

این اسکله در منطقه قدیمی از شهر دبی قرار داشته و این فرصت را برای شما ایجاد می کند تا با قایق های چوبی سنتی، ده دقیقه در آب های خلیج فارس پارو زده و لذت قایق سواری را ببرید. همینطور همراه با این قایق ها میتوانید از بیتاکیا به سمت بازار پارچه فروشان، گالری های هنر و بازار طلا برسید.

اسکله‌ ابرا در دبی

بستاکیا، دبی قدیم

این منطقه در دوران قرن 19ام ساخته شده و بیشتر خانه و محل اقامت بسیاری از تجار ایرانی و ثروتمند بود که به معامله مروارید و پارچه می پرداختند. این محله در قسمت شرقی دبی قرار داشته و در حاشیه های نهر این شهر قرار دارد. اکثر خانه ها و ساختمان های این محله آهکی و مرجانی است. در گشت و گذار در بستاکیا، برج های بادی بسیار میبینید که به خوبی حفظ شده و از آن ها در زمان قدیم به عنوان سیستم تهویه هوا استفاده می شد. کوچه های تنگ و باریک بستاکیا، نشان دهنده معماری قدیمی عربی بوده که در آخر شما را به سمت گالری مجیلیس، یک مجموعه از سرامیک ها و مبل های قدیمی عربی هدایت می کنند. همینطور گالری های دیگری مثل ایکس بی ای در این منطقه هستند که از هنر معاصر این شهر مجموعه هایی دارند.

بستاکیا، دبی قدیم

بهترین تفریحات در دبی

قبل از هر چیز از دبی به عنوان شهری مملو از انواع تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده که نظیر بعضی از آن ها را هیچ کجای جهان ندیده اید، یاد می شود. اگر قصد تجربه بهترین تفریحات و سرگرمی ها را در سفر خود دارید، تور دبی، بهترین انتخاب شماست. دبی بیشتر از هر کجای جهان دارای شهربازی های برتر، پارک های آبی بزرگ و فوق العاده، سالن های سرپوشیده تفریحی و .... می باشد. با لست تورز همراه باشید تا تفریحات این شهر که تقریبا همه آن ها لقب بهترین و برترین را در زمینه خود بدست آورده بشناسید و در تور دبی فرودین 97 خود، سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید :

سافاری بیابانی دبی

دبی از اول یک شهر بیابانی بوده، به همین خاطر بیابان های بسیار و بزرگی دارد که حفاظت شده هستند. این شهر حتی به کویر خود رحم نکرده و با استفاده از این جاذبه طبیعی، یک جاذبه تفریحی برای خود بوجود آورده تا هزارمین دلیل برای سفر توریست ها و گردشگران به این شهر باشد. تور سافاری کویرهای دبی، یکی دیگر از تفریحات مهیج در این شهر بوده که به این صورت صبح، عصر و شب برگزار می شود. با رزرو این تور، ماشین جلوی هتل حاضر شده و شما را به دل کویر میبرد. در کویر سوار ماشین های شاسی بلند شده و هیجان بالا پایین رفتن از روی تپه های شنی را تجربه می کنید. با اینکه ماشین ها راننده داشته، اما میتوانید خودتان هم قسمتی را رانندگی کنید. در ادامه سوار شترهای صحرا شده و غذاهای محلی، به عنوان ناهار و شام میل کنید.

سافاری بیابانی دبی

باشگاه گلف امارات دبی

یکی از معروف ترین تفریحات در دبی، گلف است. دبی در سال 1988، زمین گلف تمام چمن بسیار بزرگ، با حدود 36 حفره ساخته که در طول سال ها زمین قهرمانی های بین المللی شده. در هر ساعت از روز که بخواهید میتوانید از این ورزش در باشگاه استفاده کنید. اگر به گلف علاقه نداشته و یا اصلا این ورزش را بلد نیستید، با وجود ورزش های دیگری مثل تنیس، اسکواش و سالن های ورزشی، باز هم بهانه ای برای بازدید از آن هست. هنگامی که از معروف ترین باشگاه گلف جهان دیدن می کنید، میتوانید سری هم به رستوران ها، فروشگاه های لوازم ورزشی، مدرسه گلف و ... در این باشگاه بزنید.

باشگاه گلف امارات دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

و اما میرسیم به یکی از پرطرفدارترین تفریحات در دنیا که دبی از فراهم کردن پس آن نیز به خوبی بر آمده و توانسته بهترین ها را در این زمینه داشته باشد. پارک های آبی، یکی از محبوب ترین تفریحات در سراسر دنیا بوده که هیچگاه نمیتوان از آن ها خسته شد. دبی نیز تعداد بسیاری پارک آبی داشته که از پیشرفته ترین و محبوب ترین آن ها که در جهان هم سر و صدایی به راه انداخته، پارک آبی وایلد وادی را میتوان نام برد. این پارک آبی بین ساحل معروف جمیرا و برج العرب قرار داشته. در تمامی فصول میتوان از این پارک آبی استفاده کرده و تجربه سوار شدن بر بلندترین سرسره های آبی در جهان، ماشین های موج سواری مصنوعی، آبشار هجده متری، شنا در استخرهای مختلف، استخر و تفریحات برای کودکان، تیوپ سواری رودخانه بزرگ 360 متری، سرسره های خانوادگی و... را بدست آورد. حتما این پارک آبی را در برنامه سفر تور دبی خود قرار دهید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

پیست اسکی دبی

سردترین مکان در شهر گرم و خشک دبی، پیست اسکی سرپوشیده است. این پیست اسکی که سومین پیست سرپوشیده بزرگ اسکی در دنیا بوده، محلی برای بازی کودکان، سورتمه سواری و ... است. اگر اسکی بلد نیستید، مربیان به شما به صورت مجانی آموزش میدهند و شما میتوانید به راحتی در مسیر چهارصد متری این پیست، اسکی کنید.

پیست اسکی دبی

دلفیناریوم دبی

این دلفیناریوم معروف در آتلانتیس پالم قرار داشته و بزرگ ترین مرکز برای نگهداری از دلفین ها، این موجودات دوست داشتنی است. دلفیناریوم دبی، همه نوع تفریح و سرگرمی برای تمام سنین داشته و امکان سواری دلفین ها، شنا و غواصی در کنار آن ها، عکاسی به همراه دلفین و... را برای توریست ها و گردشگران تور دبی فراهم می کند.

دلفیناریوم دبی