تور بازار خلونگ بانکوک تایلند : از معروف ترین جاذبه های تفریحی و گردشگری این کشور، بازارهای شناوری است که در شهرهای خود مثل پاتایا، پوکت و بانکوک دارد. از معروف ترین بازارهای شناور، خلنگ لات مایوم و خلونگ مات مایوم هستند که در شهر بانکوک و بیست کیلومتری مرکز این شهر قرار دارند. هر چند که این بازارها به اندازه دیگر بازارهای شناور مثل آمفاوا و دامنون سادوک توریست و گردشگر ندیده و شلوغ و پرهیاهو نیستند، اما بازار آرام و کوچکی هستند و شما میتوانید با آرامش بیشتری به گردش و خرید خود برسید. بازار خلنگ مایوم از بازار شناور خلونگ مات مایوم تنها چند کیلومتر فاصله داشته و بین آن دو، بازار دیگری به اسم تالین چان قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند از هر سه این بازار در یک روز دیدن کنند. به هر حال چه دلتان بخواهد یا نه، برای دیدن این بازارهای شناور جذاب وسوسه خواهید شد، بنابراین یک روز از سفر با تور تایلند خود در بانکوک یا هر شهر دیگر را به بازدید از این بازارهای شناور اختصاص دهید.

تور بازار خلونگ بانکوک تایلند

بازار خلونگ لات مایوم بانکوک تایلند

بازار خلونگ لات مایوم بانکوک یک بازار بسیار دوست داشتنی و محلی که در بازدید از آن ممکن است تنها فرد توریست و خارجی آنجا باشید. بازار اصلی خلونگ لات مایوم روی زمین قرار داشته و این بازار محلی و بسیار زیبا بیشتر محل خرید و فروش میوه ها و شیرینی های رنگارنگ و خوشمزه است. با اینکه این بازار شناور کمی کوچک بوده و امکان سوار شدن بر قایق های کروز نیست، اما ده قایق در آن فعالیت می کنند که میتوانید سوار یکی از آن ها شده و گشت و گذار خود را شروع کنید.

بازار خلونگ لات مایوم بانکوک تایلند

رستوران ها و غذاهای بازارهای خلونگ بانکوک تایلند

این بازارچه هم رستوران های روی زمین و دور و اطراف خود داشته و همینطور به صورت شناور روی آب دارد. توریست ها و گردشگران تور تایلند اگر در طول گردش در این بازارچه احساس گشنگی کردند، میتوانند از قایق ها پیاده شده و در رستورانهای روی زمین و یا در همان قایق از دیگر قایق های مخصوص فروش غذا، غذاهای لذیذ و خوشمزه تهیه کنند. بیشترین غذاهایی که توریست ها و گردشگران تور تایلند در این بازارچه سفارش داده اند، سوپ، رشته فرنگی سرد و یا برنج مخصوص سرد تایلندی است. حداکثر قیمت برای این غذاها بیست تا سی بات است. علاوه بر غذاهای عجیب و خوشمزه اش، میوه های خوش آب و رنگ بسیاری دارد که ممکن است بیشتر آن ها را نه دیده و یا حتی اسم آنها را شنیده باشید. میوه های خوشمزه این بازار شناور، پومیلو، پاپایا و ساپودیلا هستند که پیشنهاد می کنیم حتما امتحان کنید.

رستوران ها و غذاهای بازارهای خلونگ بانکوک تایلند

 دسترسی های نزدیک به بازار خلونگ بانکوک تایلند

اگر از سمت جاده خوسان به سمت این بازار حرکت می کنید، نهایت سی دقیقه در راه خواهید بود و هزینه ای که با تاکسی متر پرداخت می کنید نهایت 110 بات است. توجه داشته باشید تاکسی هایی که تاکسی متر دارند از شما 110 بات میگیرند، اگر تاکسی متر نداشته باشند، ممکن است دویست بات هم بگیرند. بعد از تاکسی میتوانید از مونوریل در خط سیلوم سوار شده تا به بازارهای شناور این منطقه برسید. بازار خلونگ بانکوک تایلند روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی از ساعت نه تا چهار بعد از ظهر باز می باشد.