تهیه بلیت قطارهای بین المللی و قوانین مربوط به آن : سفر با قطار یکی از لذت بخش ترین سفرهایی بوده که هرکس برای اولین بار آن را تجربه می کند، بازهم میخواهد با قطار به تمام دنیا سفر کند! کشورمان ایران نیز امکان سفر ریلی به دیگر کشورهای همسایه را فراهم کرده تا در جذب توریست و گردشگر بین المللی موفق بوده و همینطور هموطنانمان بتوانند سفری با هزینه ای کم و مقرون به صرفه داشته باشند. بنابراین با نزدیک شدن به عید نوروز 98 میتوانید یک برنامه سفر خارجی مفصل بچینید و سفری هیجان انگیز به کشورهای همسایه داشته باشند. تاکنون قطار آستارا باکو، قطار تبریز تفلیس و قطار تهران استانبول از محبوب ترین مقاصد با قطار بوده و پرفروش ترین بلیت ها را دارند. در ادامه یک سری قوانین و نکات برای تهیه بلیت قطارهای بین المللی هست، که بهتر است در جریان آنها باشید :

  • بلیت قطارهای بین المللی برای گروه سنی چهار تا ده سال به صورت نیم بها صادر می شوند.
  • توریست ها و گردشگران بین المللی میتوانند از آژانس ها و مراکز فروش در تهران ها و شهرستان ها، بلیت این قطارهای بین المللی را به صورت آنلاین خریداری کنند.
  • همینطور اگر برایشان مقدور نیست تا به صورت آنلاین بلیت قطارهای بین المللی را تهیه کنند، در ایستگاه های راه آهن نیز امکان خرید بلیت ها هست.
  • در ادامه توریست ها میتوانند یک کوپه از این قطار را دربست بگیرند. 

تهیه بلیت قطارهای بین المللی و قوانین مربوط به آن

توریست ها و گردشگران میتوانند با مراجعه به صفحه های تور لحظه آخری لست تورز، از بروز ترین و آخرین تورهای ارزان دنیا باخبر شوند.