تحصیل در دبی : مدرسه های دبی نیز دو حالت دارد، دولتی و غیر دولتی که استاندارد بالایی برای آموزش و فرهنگ های گوناگونی که در دبی هستند دارد و بسیار کامل است. تقریبا همه کشورها سیستم آموزشی این کشور را کاملا قبول داشته و به آن علاقع دارند. مدرسه های دبی دو بخش ملی و بین المللی دارد. مدرسه های ملی همانطور که از اسمش پیداست برای بومیان دبی و افرادی که از اول جزو ساکنان اصلی این کشور بودند. مدرسه های بین المللی نیز برای مهاجران مانند آمریکایی ها ، فرانسوی ها ، هندی ها ، بریتانیایی ها ، ایتالیایی ها ، ایرانی ها و غیره میباشد و شما میتوانید از این مدارس بین المللی دیپلم هم تهیه کنید. تمامی مدارس دبی در رشته های ورزش و هنر کاملا خلاق عمل کرده و ابزار و امکانات بسیاری را در ارائه داده است.

تحصیل در دبی

سن مناسب برای شروع به تحصیل در دبی ‏:

برای وارد شدن به مدرسه های دبی و شروع به تحصیل برای مدرسه های مقطع ابتدایی، 5 سال و برای مقطع دبیرستان از 11 تا 18 سالگی است. بعضی از مدرسه های دبی برای قبول کردن دانش آموزان بعد از درحواست مدارک، از آن ها آزمون ورودی میگیرند. بیشتر مدرسه های انگلیسی زمان شروع به تحصیل خود را از ماه september شروع میکنند. همه مدارس این شهر در ماه July و August تعطیل هستند.

سن مناسب برای شروع به تحصیل در دبی

هزینه مدارس برای تحصیل در دبی ‏ :

شهریه ای که از شما گرفته میشود براساس فابلیت ها و امکانات و کلاسهایی مثل فوق برنامه میباشد. اما هزینه ای که تقریبا ثابت بوده حدو 10 تا 30 هزار درهم و یا 60 هزار درهم سالیانه میباشد. درحقیقت شهریه مدارس بستگی به نوع انتخاب شما و استفاده از امکانات دارد.

هزینه مدارس برای تحصیل در دبی

نحوه تحصیل در دبی :

مدرسه های این شهر هر سال بوسیله اداره دانش و گسترش انسانی بررسی کامل شده و  در آخر بعد از نتیجه گیری ها، مدرسه را رتبه بندی کرده و امتیاز آن را در روزنامه ها و وب سایت ها قرار میدهد این سازمان با توجه به رتبه ای که مدرسه کسب کرده به آن امکان بیشتر کردن شهریه را میدهد مقداری که میتوانید افزایش دهد، تنها 4.5% برای مدارسی با رتبه خوب است، میباشد. نمرات دانش آموزان در این مدارس با " عالی ، خوب ، قابل قبول و رضایت بخش نیست  " مشخص میشود.

برای اطلاع و دیدن تورهای دبی و رزرو هتل به لینک مربوط به تور دبی مراجعه فرمایید و با آژانس های معتبر ما در ارتباط باشید.