بوکیت بینتانگ کوالالامپور : خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور از خیابان هایی است که هیچگاه از گشت و گذار در آن خسته نشده و همیشه پر از توریست و گردشگر بوده و هست. بهترین مراکزخرید، مراکز تفریحی و رستوران ها خلاصه شده در بوکیت بینتانگ کوالالامپور میباشد. همینطور یکی از بهترین مکان ها برای اقامت میباشد اگر تور کوالالامپور خود را در یکی از هتل های بوکیت بینتانگ کوالالامپور رزرو کنید قطعا بهترین سفر را خواهید داشت. فرقی ندارد که شب باشد یا روز، خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور همیشه شلوغ و پر جنبو جوش بوده و هست.

بوکیت بینتانگ کوالالامپور

برگزاری مراسم ها در بوکیت بینتانگ کوالالامپور

رویدادها و مناسبت ها گوناگون در بوکیت بینتانگ کوالالامپور جور متفاوت دیگری برگزار شده و خیلی زیباتر و باشکوه تر از دیگر خیابان ها و محله های کوالالامپور است. شب های معمولی در این خیابان موسیقی زنده و زیبایی خواهید شنید همینطور میتوانید در سرگرمی های این خیابان به صورت رایگان شرکت کنید! یکی از شب های مهم و خاص در بوکیت بینتانگ کوالالامپور شب های سال نو جشن مردکای مالزی یا همان روز ملی میباشد که به زیبایی و بهترین نحو برگزار شده و سالانه توریست و گردشگران زیادی را به این خیابان میکشاند. همینطور کنسرت ها و جشنواره های مهم نیز در بوکیت بینتانگ کوالالامپور برگزار میشود.

برگزاری مراسم ها در بوکیت بینتانگ کوالالامپور

مراکز تجاری تفریحی و هتل های بوکیت بینتانگ کوالالامپور

بوکیت بینتانگ کوالالامپوربه خاطر داشتن مراکز خرید و تفریحی که داشته بسیار معروف شده نه تنها مراکز خرید بلکه بهترین هتل های پنج ستاره و رستوران ها بسیار عالی و با کیفیت نیز در این خیابان واقع بوده و تا پاسی از شب همیشه باز هستند. همینطور وسایل حمل و نقل در خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور به راجتی یافت میشود. و اما یکی از جاذبه های اصلی بوکیت بینتانگ کوالالامپور، مرکز خرید باشکوه پاویلیون کِی اِل بوده که یک فروشگاه اروپایی دارای بهترین و معتبرترین برندهای برتر جهان مثل کُچ، دیان فون فورستِنبِرگ، دولچه اَند گابانا، مَکس مارا، وِرساچه و اِیو سَن لوران می باشد