بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول : یکی از متفاوت ترین مراکز خرید در کل ترکیه که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول می باشد. این بوتیک آنقدر شیک و زیبا بوده که با بهترین بوتیک ها و مراکز خرید دنیا رقابت می کند. بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول همیشه مشتریان پایه ثابت داشته و در استانبول یکی از باشکوه ترین و لوکس ترین مغازه های شهر بوده. چیزی که این بوتیک در قسمت اروپایی استانبول را خاص تر می کند، طراحی دکوراسیون بسیار زیبا و جذاب آن بوده که البته سلیقه شخصی خانم بورا می باشد. خانم بورا و همسرش طراح این فروشگاه بوده و مدیریت آن را به عهده دارند. این بوتیک سال 2008 افتتاح شده و از آن بدو شروع کار خود بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بسیار معروف و مشهور شد.

بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول

اجناس و کالاهای بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول

این بوتیک استانبول در محله ببک، کالاها و اجناس بسیار متنوعی در زمینه پوشاک داشته که طراحان بین المللی و داخلی آن ها را طراحی کرده اند. بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول جدیدترین و بروزترین تولیدات برندهای دنیا را داشته که قیمت بسیار مناسبی هم دارند. این بوتیک یکی از متفاوت ترین مراکز خرید در سراسر ترکیه بوده و کلیکسیون از زیباترین اجناس است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در بوتیک میدنایت اکسپرس میتوانند انواع و اقسام پوشاک زنانه مثل پیراهن، کت، تی شرت، بلوز، پنت، اکسسوری طلا، حلقه، گردنبند، گوشواره، دستبند، دکوراسیون منزل، اشیا دکوری، کوسن دکوری، لوازم سرامیکی، کاسه، گلدان، کتاب، زیر سیگاری، مجسمه و ... را پیدا کنند.

اجناس و کالاهای بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ساعت هفت عصر از این بوتیک دیدن کرده و از آن خرید کنند. این بوتیک نیز در منطقه ببک استانبول، خیابان کوچوک و نزدیک به خلیج مرمره قرار دارد.