بهترین کشورهای آسیایی برای سفر در عید نوروز : بالاخره به تعطیلات عید نوروز نزدیک شدیم و بهترین فرصت است که برای رهایی از استرس کاری، خستگی و فشار کمی از شهر دور شده و سفری برای خود برنامه ریزی کنید. اگر قصد و بودجه این را دارید که از کشور خارج شوید، بهتر است مقصد خود را با دقت انتخاب کرده و تمام جوانب را در نظر بگیرید تا تعطیلاتی فوق العاده و به یاد ماندنی داشته باشید. عید نوروز در بسیاری از کشورهای آسیایی برگزار می شود. در ادامه لست تورز برای توریست ها و گردشگران محبوب ترین و بهترین کشورهای آسیایی برای سفر در عید نوروز را معرفی کرده تا تعطیلات فوق العاده و جذابی داشته باشید. 

کشور تایلند، زیباترین مقصد

این کشور دارای سه شهر توریستی پوکت، بانکوک و پاتایا بوده که از محبوب ترین شهرها و مقاصد مهم گردشگری برای ایرانیان می باشند. این شهرها سالانه پذیرای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور تایلند هستند. پیشنهاد لست تورز به شما سواحل آبی رنگ اندامان در فصل بهار می باشد. بسیاری از فصل های سال در این کشور بارندگی بوده اما اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به تایلند هستید، فصل بهار را به شما پیشنهاد می کنیم. 

کشور تایلند، زیباترین مقصد

کشور امارات، بهترین مکان برای خرید

اگر قصد سفر به امارات در ایام عید نوروز را دارید، باید گفت که فصل بهار بهترین زمان برای سفر به این کشور است. سفر به امارات در عید نوروز بهترین زمان برای خرید است. دبی، پایتخت خرید دنیا و امارات بوده و همینطور جشنواره های بسیاری برای خرید دارد. مراکز خرید دبی بسیار مدرن، لوکس و فوق العاده بوده و امکانات بسیار خوبی به توریست ها و گردشگران تور دبی می دهد. همینطور بعضی از مراکز خرید و اوت لت های آن به صورت شبانه روزی باز بوده و به مشتریان خدمات ارائه میدهند. در کنار این مراکز خرید، دبی دارای بهترین و مهیج ترین تفریحات ساحلی و آبی بوده که باید همه آن ها را امتحان کنید. 

کشور امارات، بهترین مکان برای خرید

کشور آذربایجان، با بیشترین جمعیت مسلمان

بیشتر از 95% از جمعیت نه میلیون نفری از این کشور جمهوری اذربایجان را مسلمانان تشکیل داده اند. همین وجه اشتراک بین آذربایجانی ها و ایرانی ها باعث شده تا به یک مقصد گردشگری پرطرفدار بین ایرانیان تبدیل شود. مسافت بسیار کوتاه بین تهران و باکو موجب شده تا بسیاری از توریست های تور باکو قصد سفر به این کشور را داشته و همینطور به صورت زمینی به آن سفر کنند. جدا از این وجه اشتراک، پایتخت اذربایجان، شهر باکو در فصل بهار بسیار زیبا شده و توجه بسیاری از ایرانیان و دیگر توریست ها در منطقه خاورمیانه را به خود جلب کرده است. 

کشور آذربایجان، با بیشترین جمعیت مسلمان