در این مطلب از لست تورز به معرفی Ha Long Bay یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری در تور ویتنام پرداخته ایم که دارای کی خط ساحلی طولانی به میزان 120 کیلومتر است که آن را به نام "Bay of Descending Dragons" نیز می‌شناسند. از ویژگی‌های این منطقه داشتن صخره‌های آهکی، غارهای طبیعی، جزایر زیبا و روستاهای منحصر به فردی است که برای ماهیگیری بسیار مناسب است. اینجا مجموعه حفاظت شده و جز میراث جهانی یونسکو است که به همین دلیل نمی‌توانید به راحتی و به تنهایی در هر جای آن تردد کنید با این حال در ادامه فهرستی از چیزهای که می‌توانید اطراف این خلیج ملاحظه کنید را برای شما آورده‌ایم.

کاوش در شهر هالونگ در ویتنام

وقتی به ویتنام می‌آیید گشتن در شهر Ha Long می‌تواند لذت بخش باشد، یکی از دیدنی‌های آن گشتن در بازار است و دیدن محصولاتی است که حدوداً ارزان هستند. رستوران‌های مختلفی نیز برای صرف غذا وجود دارد مانند Tuan Huong و رستوران  Linh Danو همچنین رستوران‌های محلی که غذاهای خوشمزه و مناسبی را سرو می‌کنند. یکی از نکات جالب شهر افتتاح بزرگ‌ترین تراموای جهان در سال 2016 بود که با هر کابین خود می‌تواند 230 نفر را جابجا کند.

کاوش در سواحل ویتنام

هنگامی که شما در سواحل خلیج این شهر هستید می‌توانید از آفتاب گرفتن، راه رفتن روی شن و ماسه‌ها و محیط زیبا و دیدنی اطراف خود لذت ببرید.. برخی از سواحل قابل توجه شامل Tuan Chau، Tiptop، Ba Trai Dao، Ngoc Vung و Soi Sim هستند که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. از آنجا که دیدن همه آن‌ها برای شما سخت خواهد بود بهتر است از تورهایی که برای این کار مهیا شده استفاده کنید و ضمن گشت و گذارتان از قایق سواری، ماهیگیری، غواصی، بازدید از غارها و سخره‌های زیبا نیز لذت ببرید.

بازدید از Lan Ha Bay or Bai Tu Long خلیج Bai tu یا Lan ha

Lan Ha Bay  در جنوب غربی واقع شده است و Bay Tou Long Bay در شمال شرقی قرار دارد با این حال هر دو آن‌ها ویژگی‌های زمین شناسی، جغرافیایی و فرهنگی مشابهی دارند. کروزهای توریستی کوچک و محبوب تنها شما را در اطراف قسمت‌های مشهور Ha Long Bay می‌برد. پس اگر می‌خواهید این مکان را به خوبی بررسی کنید بهتر است از تورهایی که توسط کشتی‌های کروز بزرگ برگزار می‌شود استفاده کنید.

تور ویتنام

کشف grottoes

پارک ملی "فونت نها-که" ویتنام مکان مناسبی برای بازدید از یکی از بزرگ‌ترین غارهای جهان است. در واقع غارهای زیبایی در این منطقه به نام‌های Hang Son Doong Cave، Hang En، وجود دارد. با این حال "فونت نها-که" تنها محل در ویتنام نیست که در آن غار وجود دارد، در منطقه محافظ شده و مابین جنگل‌های انبوه هزاران غار کوچک و بزرگ دیگر وجود دارد که شاید بیشتر آن‌ها کشف نشده باشند. هر چند که بسیاری از قایق‌ها و کشتی‌ها تورهایی برای بازدید از برخی غارهای مهم منطقه را ارائه می‌دهند و شما اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تور ویتنام

تور بازدید از روستاهای شناور

اینکه انسان در یک کشتی برای سفر و یا تفریح 2-3 روزی را روی آب بگذراند هیجان انگیز است، اما تصور کنید روستاهایی در جهان وجود دارند که خانه‌های آن‌ها روی آب ساخته شده و مردم کل زندگی‌شان را روی آب می‌گذرانند. مردم این روستاها تمام زندگی خود مانند آشپزی، شستن لباس‌ها و غیره را روی آب انجام می‌دهند پس ببینید که بازدید و تجربه کردن چنین چیزی تا چه حد می‌تواند شگفت انگیز باشد. پس این بازدید را از 4 روستای شناور منطقه در برنامه خود انجام دهید، نام این روستاها خود:  Cua Van, Vung Vieng, Cong Dam and Ba Hang است.

تور ویتنام

گشت گذار در جزیره گربه

Archipelago Cat Ba، با 367 جزیره، بیشترین قسمت جنوب خلیج را تشکیل می‌دهد. در درون این جزیره‌ها زیباترین مناطق طبیعی را خواهید یافت. این منطقه مناسب پیاده روی، دوچرخه سواری و کوه نوردی است. اگر شما اهل ماجرا جویی هستید بهتر است در تورهایی که اجازه رفتن به همه بخش‌های جزیره را دارند ثبت نام کنید.

قایق سواری و غواصی

آب تمیز، جزر و مد مناسب، گشت و گذار در اطراف صخره‌های بلند و زیبای درون آب و گاهی نزدیک شدن به غارها از کارهایی است که می‌توانید با کمک تورهای موجود در منطقه به آن‌ها به پردازید. اما فراموش نکنید، تصاویر زیر آب به اندازه بالای آب جذاب هستند، پس غواصی را نیز حتماً در برنامه خود قرار دهید تا تجربه‌ای از ملاقات با ماهی‌ها و مرجان‌های زیر دریا را در منطقه‌ای بکر کسب کنید.

تور ویتنام

دیدن خلیج Han long از بالا

شاید به جرات بتوان گفت که هیجان انگیز ترین کاری که می‌توانید در این خلیج زیبا انجام دهید، پریدن از ارتفاع بالا از هواپیمای در حال حرکت روی جزیره و افتادن درون آب است. شاید هزینه این کار کمی زیاد باشد اما به امتحان کردنش می‌ارزد. اگر شما به دنبال چنین کاری هستید باید به فرودگاه بین‌المللی Noi bai مراجعه کنید. شما در این پرش هوایی چشم اندازهای فوق العاده ای از منطقه، دریا، صخره‌ها و کوههای پوشیده از جنگل جزیره را خواهید دید که تجربه‌ای تکرار نشدنی خواهد بود.

تور ویتنام

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای لحظه آخری محبوب سراسر دنیا، یکی از لینک های زیر را انتخاب کنید :

 
تور استانبول (قطار) تور استانبول (زمینی)
تور استانبول تور آنتالیا
تور گرجستان  تور دبی
 تور ارمنستان تور ارمنستان زمینی
تور مشهد تور کیش
تور تایلند تور پوکت
تور پاتایا تور اروپا
تور مالزی تور کوالالامپور
تور بالی تور هند
تور چین تور گوانجو
تور مسکو تور سن پترزبورگ
تور باکو تور قونیه
تور آلمان تور فرانسه
تور گوا تور دهلی
تور لحظه آخری تور ارزان
توریاب توریاب جستجو تور هتل