بهترین پیست اسکی شمال غرب ایتالیا : در صورتی که هنوز تصمیم نگرفته اید که برای تعطیلات زمستانه خود چه مقصدی را انتخاب کنید، پیشنهاد لست تورز به شما کشور ایتالیا و پیست اسکی آن است. چه به اسکی علاقه داشته باشید یا نه، این مرکز تفریحی اقامتی شما را به سمت خود جذب می کند. پیست اسکی وال گاردنا در قسمت شمال غربی کشور ایتالیا قرار داشته و بین مراکز پیست اسکی یکی از محبوب ترین مقاصد اسکی می باشد. پیست اسکی وال گاردنا دارای 83 تلسکی مدرن بوده و با مساحت بسیار زیاد دامنه های برفی که داشته توانسته بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا در خود جای دهد. جدا از ورزش اسکی، منظره کوهستانی اطراف نیز بسیار زیبا بوده و برای برپا کردن پیک نیک بسیار مناسب می باشند. 

بهترین پیست اسکی شمال غرب ایتالیا

تفریحات تنوع در بهترین پیست اسکی وال گاردنا ایتالیا

اگر به ورزش زمستانی اسکی علاقه مند هستید، به شما پیست اسکی وال گاردنا را پیشنهاد می کنیم. البته کشور گرجستان بسیار نزدیک تر به ما بوده و پیست اسکی بسیار خوبی هم داشته ولی اگر میخواهید تفریحی جدید و و متفاوت را تجربه کنید، کمی از قسمت آسیایی دور شده و سری به کشور اروپایی ایتالیا بزنید. ایتالیا یکی از بهترین پیست های اسکی در اروپا را داشته و برای علاقه مندان به اسکی بسیار مناسب می باشد. این پیست اسکی دامنه های پر شیب بسیار داشته که به هم وصل بوده و از پانصد کیلومتر هم بیشتر هستند. قسمتی از این پیست مسیرهای خوبی برای افراد تازه کار داشته و همچنین قسمت های بسیار بزرگی هم برای افراد باتجربه و بسیار حرفه ای اختصاص داده شده است. سال 1970 نیز جام حهانی اسکی آلپاین در این پیست برگزار شد. امروزه پیست اسکی وال گاردنا یکی از هیجان انگیزترین مکان هایی بوده به اسکی بازان این امکان را میدهد تا در مسیرهایی که یک زمان قهرمانان جهانی از آن ها عبور کرده اند، اسکی کرده و لذت ببرند. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا در این پیست بسیار راحت خواهند بود چرا که تمام مسیرها علامت گذاری شده اند و بیشترشان با سیستم برف مصنوعی پوشیده شده اند. افرادی که اسنوبورد سوار هستند میتوانند در محوطه مخصوص به این ورزش خود را مشغول کنند و از سفر خود به ایتالیا نهایت لذت را ببرند. 

تفریحات تنوع در بهترین پیست اسکی وال گاردنا ایتالیا

هتل های و رستوران های این پیست ایتالیا

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا با اقامت در یکی از هتل های این قسمت پیست هزینه بسیار بالایی باید پرداخت کنند. اقامت هفت شبه در هتل پیست حدود 250 یورو برای آن ها خرج خواهد برداشت. همچنین توجه داشته باشید که کارت اسکی این پیست بسیار گران بوده و قسمت آن بین 150 تا 250 لیر بستگی به نوع آن دارد. پیست اسکی وال گاردنا رستوران های مختلفی داشته که هرکدام دارای غذاهای مخصوص ایتالیایی و بین المللی می باشند. 

هتل های و رستوران های این پیست ایتالیا