بهترین هتل های تفلیس : تفلییس بزرگ ترین شهر و البته پایتخت کشور گرجستان بوده که آب و هوایی نیمه گرمسیری داشته اما زمستان های سردی دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران از بین شهرهای تفلیس و باتومی، تفلیس را برای اقامت و گشت و گذار انتخاب میکنند. چرا که جاذبه های تجاری و تفریحی بیشتری داشته و هتل های لوکس و بهتری نسبت به باتومی دارد. اکنون چند مورد از بهترین هتل های تفلیس را برای شما معرفی میکنیم.

هتل رادیسون بلو ایوریا از بهترین هتل های تفلیس

یکی از بهترین هتل های زنجیره ای در تفلیس، هتل رادیسون بلو ایوریا بوده که همینطور جزو سه هتل عالی و فوق العاده تفلیس قرار گرفته. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان که در این هتل اقامت کرده اند، به این هتل، هتل شیشه ای میگویند. هتل رادیسون بلو ایوریا هجده طبقه واقع در میدان رز رولوشن بوده و همینطور نزدیک به جاذبه های گردشگری تفلیس مثل رود Mtkvari میباشد. البته این هتل سال 1967 ساخته شد که بعدها در سال 2009 مورد مرمت و بازساری قرار گرفت و امکانات بروزتری مثل دیوارهای شیشه ای، استخرهای سرپوشیده داخل هتل به آن اضافه شده. اتاق های این هتل نمایی خوب به سمت شهر داشته و مجهز به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات شبانه روزی، مینی بار، حمام لوکس و مجهز و .. میباشد. پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی ارائه میشود.

هتل رادیسون بلو ایوریا از بهترین هتل های تفلیس

هتل جی ان جی از بهترین هتل های تفلیس

هتل GNG به جز اتاق ها و امکاناتش، رستوران های بسیار معروفی دارد که انواع و اقسام غذاهای اروپایی و گرجستانی را در فضاهای زیبای باز و بسته هم برای میهمانان هتل و هم افراد بیرون از هتل سرو میکند. اتاق های هتل جی ان جی نیز برای دادن آرامش و راحتی به میهمانان با رنگ های گرم و روشن تزئین شده اند. همینطور امکانات داخلی آن شامل اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلوزیون، حمام و دمپایی و صندوق امانات میباشد. هتل GNG نزدیک به سالن تئاتر و اوپرایاین شهر میباشد.  

هتل جی ان جی از بهترین هتل های تفلیس

هتل دولابوری از بهترین هتل های تفلیس

یکی دیگر از بهترین هتل های تفلیس که به صورت کلاسیک دکور و تزئین شده است، هتل دولابوری تفلیس بوده که امکانات و خدماتی مثل اینترنت و پارکینگ را به صورت رایگان به میهمانان خود میدهد. اتاق های هتل دولابوری نیز با رنگ های آرامش بخش گرم دکور شده اند تا راحتی هرچه بیشتر را برای میهمانان خود فراهم کنند، تلوزیون بزرگ، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار و .. از امکانات هتل میباشد هیمنطور خدمات پذیرش و سرویس دهی نیز شبانه روزی هستند. رستوران های این هتل نیز انواع غذاهای گرجی و اروپایی را بهترین کیفیت برای شما سرو میکنند.

هتل دولابوری از بهترین هتل های تفلیس

هتل گلدن پالاس از بهترین هتل های تفلیس

و اما هتل گلدن پالاس، امکانات تفریحی بسیاری نسبت به دیگر هتل های اطراف دارد مثل اتاق بازی بیلیارد، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی مجهز و ... میباشد. از دیگر ویژگی های خوب این هتل میتوان به دسترسی خوبی که به بازار بزرگ تفلیس داشته اشاره کرد. رستوران ها و کافه های هتل گلدن پالاس، بهترین نوشیدنی ها و غذاهای اروپایی و گرجی را دارد. امکانات اتاق ها شامل یخچال یا مینی بار، حمام مجهز و لوکس، فضای بزرگ گرم و راحت، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان و ... میباشد. 

هتل گلدن پالاس از بهترین هتل های تفلیس